| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 28 日 星期六 |
 |  |
 >U<'`返左黎LU!!!!!!! |
琴晚就返左黎嫁啦">333<不過都幾夜啦...
*今日都係係屋企抖下啫
之後去左整頭頭!!!!拉直左啦!!4個幾鐘呀--'
又CUT左D' 短左D LU.... 但係好似唔係好好睇...
唔緊要啦" 不過我點先可以白D呀!!!!><有冇人有秘方呢!!嘿!
E+黑左好多呀!有D似賓賓@[]@死啦......
我媽咪話係街認我唔到tim呀...........-n-`'又直左又黑左
下個月仲話去海南島玩下><'到時唔變黑人都唔得啦....
唉" 我e+最煩惱的...
|
|
|
2007 年 7 月 12 日 星期四 |
 |  |
 >U<"返左學校'`幫手*' |
今日本身係暑假嫁LA* ...可以係 «●●`zzzZZ嫁!!
但係我要返去幫手:中一新生"
><'所以7點幾就要醒啦﹏8點前返到BOR-33-
仲早過我返學呢!! 哈,,
本身要同MISS.麥拍嫁 '之前同左B頭調房*
所以之後就拍左M姐+小眉啦*V*都幾好呀"唔錯唔錯!!
不過M姐真係x超超超超長氣'`- -
同佢地2個吹左陣水啦,,小眉都冇得出聲甘滯...-u-
不過我地呢104室*一直都ok多人'總之唔會好無聊~
仲好攰tim呀隻腳腳 淨係食野同放個陣之前先叫得閒D咋^^
Lunch* 今日食KFC...其實飲左包野飲都好飽下LA...
食完野.就飲下野 !!吹下水.. D時間好快過呀!!甘就2點啦
又開工LU* >W<'哈
@@’之後又好快到4點/...\閃人
如果唔係要甘早起身*我一定會去的呀...冇甘悶呀MA*:]]
點解E+甘熱嫁個天氣>[]<
今日返學"真到1樓有10幾2部冷氣機呀@V@仲超大部個D 呀!!哈...正呀
|
|
|
« | 61 | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | ... | 79 | »
|