今日一早就收到A||y同cindy既SMS,,,
"係喎"
下星期1開始就係大考LU*
唉唉...
之後試後活動---->放暑假!!
甘就過左我呢《4年初中》-V-LU*`
*講真~得失都有D嫁
不過都好值得回憶GA"
不過我真係覺得我白白"浪費"左3年時間呀
><我好似今年先真正上過堂咋!!
雖然都重係個
懶散到死.....
希望下年F.4我可以比多D
機啦...真係唔想讀完'中學'先識後悔呀!!!
你地都係呀""升到上去就比多D時間追返啦∩∩
今日上GA堂我全部都記得"
係我中3的"Last Day”我冇zzzz..啦[[哈哈
Eng* 今年係我覺得我初中裹面"唯一"聽得明又有
ga 1年呀,
哈*今日真係好似小弗朗士上佢ga((最後一課)"甘呀
今堂講左好多野...要復返之前d tast呀ma*
不過__我好多野都明嫁"`佢又肯教甘就得啦!!!!>v<
真係要::THX Miss.wOng!!!呀
可惜到我中3先比到佢教呀-v-''如果5係我應該5會甘差嫁....
又令我諗起-hum爆
筒-
比佢教左2年.....唉!!
e+發覺自己個底真係好bad好bad呀
今日個d小息同Lunch*都掛住係到練笛="= 臨急抱佛腳'`哈
LUNCH"都冇時間去買黎
TIM...^^
今日,,趙趙趙終於回返
信信我lu''-33-
∩∩''重比我係佢櫃檯見到疊
tim呀...呵呵...
不過明明練個陣都好好的呀><出到去都係好緊張!!!
但係都好過之前呀/\/\' -33-話我5音不全呀la
今年ga""最後一課"'居然係<煲東瓜>bor..
又要見到個個miss.mak!!悶到我又開始眼訓啦!!!!!
好啦...完啦....玩ga日子都要stop'陣啦...呢2個星期就捱下啦 *大家
◇"我今晚玩完之後>v<''星期日就要搏殺la!
哈哈哈哈......努力啦....
衰人呀!!!最後一日面臨走都整到我塊面甘痛!!!後面都5幫我ga>3<
算啦''下年要入到B班呀!!!
e+開始要努力d我ga文科分LA*!!
好衰呀>口<
"細佬今日冇lala係我房門同樓梯到加左條'''鐵絲''
好彩我醒目啫*
呵呵!!比我睇到...如果5係仆到啦/...
賤野" 枉我重幫佢買小丸子!!!!
返到
見到容姨媽@@...未聽過佢黎bor今日...哈...
原來我媽咪都未知嫁....
哈哈哈哈哈哈''`