Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2007 年 6 月 16 日  星期六
*考試中*

>3<"宜家距離''考試完畢'仲有4日咋...!!
星期一考maths*
                         希望快d考完啦...不過我今次都有d怕升5到4B呀!!!*
BIO"居然1D都冇溫...     自動放棄型*
                不過都有DD識做*DNA*哈,,,

算啦....................努力啦!!!!*

刊登時間︰2007-06-16 06:56 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 6 月 8 日  星期五
*'最後一課`*]]!!

今日一早就收到A||y同cindy既SMS,,,
"係喎"下星期1開始就係大考LU*唉唉...
                                     之後試後活動---->放暑假!!
甘就過左我呢《4年初中》-V-LU*`

*講真~得失都有D嫁不過都好值得回憶GA"

 不過我真係覺得我白白"浪費"左3年時間呀
                                                        ><我好似今年先真正上過堂咋!!
雖然都重係個懶散到死.....

希望下年F.4我可以比多D機啦...真係唔想讀完'中學'先識後悔呀!!!

你地都係呀""升到上去就比多D時間追返啦∩∩
今日上GA堂我全部都記得"
係我中3的"Last Day”我冇zzzz..啦[[哈哈
Eng*     今年係我覺得我初中裹面"唯一"聽得明又有ga 1年呀,
哈*今日真係好似小弗朗士上佢ga((最後一課)"甘呀

今堂講左好多野...要復返之前d  tast呀ma*

不過__我好多野都明嫁"`佢又肯教甘就得啦!!!!>v<
真係要::THX  Miss.wOng!!!呀

可惜到我中3先比到佢教呀-v-''如果5係我應該5會甘差嫁....
又令我諗起-hum爆筒-
                                       比佢教左2年.....唉!!
e+發覺自己個底真係好bad好bad呀

今日個d小息同Lunch*都掛住係到練笛="= 臨急抱佛腳'`哈
LUNCH"都冇時間去買黎TIM...^^

今日,,趙趙趙終於回返信信我lu''-33-
              ∩∩''重比我係佢櫃檯見到疊tim呀...呵呵...

        不過明明練個陣都好好的呀><出到去都係好緊張!!!
但係都好過之前呀/\/\'   -33-話我5音不全呀la

今年ga""最後一課"'居然係<煲東瓜>bor..

又要見到個個miss.mak!!悶到我又開始眼訓啦!!!!!

好啦...完啦....玩ga日子都要stop'陣啦...呢2個星期就捱下啦  *大家

◇"我今晚玩完之後>v<''星期日就要搏殺la!
哈哈哈哈......努力啦....

衰人呀!!!最後一日面臨走都整到我塊面甘痛!!!後面都5幫我ga>3<

算啦''下年要入到B班呀!!!
                              e+開始要努力d我ga文科分LA*!!
好衰呀>口<"細佬今日冇lala係我房門同樓梯到加左條'''鐵絲''
     好彩我醒目啫*呵呵!!比我睇到...如果5係仆到啦/...

賤野"    枉我重幫佢買小丸子!!!!
返到見到容姨媽@@...未聽過佢黎bor今日...哈...

原來我媽咪都未知嫁....

哈哈哈哈哈哈''`

刊登時間︰2007-06-08 10:41 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 6 月 7 日  星期四
'`Day 6*]]||,..last...

今日朝早落左下雨*...但係死得佢呀...好快又停- -
好熱呀今日﹏又要去早會LU唉..

第1,2堂係ENG"  好悶呀...又唔知點解好眼訓WO...
        我係甘中下中下><之後訓左 ((感覺上好似幾min))
比miss.WONG 叫醒LU=0=今日佢又會甘醒GA?!
好難呀!!!呢2〞3堂佢係咁講D激難GA野!!
不過ExAm應該冇甘難'掛'

家政*中學生涯最後1堂LA""""""""仲當我地係苦力>33<*`'
我地冇拎齊野就要我地幫手〔省
                                        哼...佢個到D百潔布又梅又噁
洗完之後sin可以整`腐皮卷'' 好味呀!!!
1人1條*
好yeah呀...終於上埋最後一堂BIO    LU*

個個牙SIR我真係"丁頁'`佢唔順啦...D人傾計就比佢針住晒!!!!!
呵呵...
             趙趙趙'`係甘叫我講鬼故!!
甘都好呀..冇甘悶GA!!

><"你要講返我知嫁WO...Forget?!!!!!!

PE"
 好好玩呀今日....上次都話左係:::跳木箱::
哈...我今日都玩左次倒立呀...>3<"好過上次呀...自己上嫁...
((不過都冇比佢比分"""

不過大黃花同"距'都有扶我隻腳GA...

講真....我都知只要是但一個開口先..就冇野嫁啦....不過...嘿-V-.......

今日又派左個張.活動記錄表...><張相係F.1個傻樣...
哈哈...>W<比我撕左佢落黎LU...

下年都會有張新嫁LA*!!!   再貼張新GA呢~           哈*

我玩左幾次*跳木箱*
                         有2次差唔多成功但係都掂到PAT    PAT”><
下次有機會再玩啦/\/\"

上完PE就要去留堂-333-''          訓到成隻...哈!!

1留完堂就見到MOMOKO...一齊放學啦...
之後就去左補習LU....

     今日笑死我啦∩∩*
返到就即刻LU...[[成身汗]]

哈哈..!!

刊登時間︰2007-06-07 09:43 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!