哼...搞錯呀激死人啦*><"琴日我好比
機打左日記嫁ma"
....居然就係send出個刻部腦hand機 = ="唉唉唉...
星期3...琴晚熱到我發脾氣-v-"唉...
但係今日d天氣都ok喎,,唔會好熱呀都/\/\"
唔會好|-|ot"
•一早就上maths"重要2堂tim=口=:”唔知點解好辛苦呀上上下..
我又唔敢咳wo...好似係咁咳好"怪怪"咁
去左廁所咳左一餐就好返d lu”
今日上左3堂English*???!!"`哈
因為多左堂mr.袁...
跟左佢地3E(1-20),, 上去5樓睇佢地pre send*
*星期5牙ling同趙趙趙佢地同我地一樣...><要上hall呀,,
跟住同小琳"Jackie落去食野個陣見到miss.wong= ="比佢嚇死..咁大聲"
琴日等佢5到呀ma"-v-唔緊我同豬茵嫁wo...
比佢執左下La"不過好多都唔係好識讀::
天日再搵佢wo"
LUNCH*前個2堂Eng"入左hall睇戲劇" --個鄧sir懶緊張咁...(誇張//)
開始都覺得套野幾搞野﹏仲有d好笑,,
不過都係忍5住瞓左*我左右2個比我重早就搵周公la^^
中下中下...卡卡*]]
>v<"今日食左2包炒麵呀我'`
好大食呀*肥肥肥,,重要唔多覺味,,@@
點解d人好似怪怪地嫁?!!!!!!叫佢地好似聽唔到..?!
-v-"唔通因為我把聲細左今日喉沙呀ma//
lunch完個個小息又要入HalL=/\="唉...浪費時間
入去睇中文口試GA野咋"f.2都睇過啦...重要入面個個女仔又好笑喎個樣= ='
放學搵完MISS.WONG出到去...
有3個MISS call>??!搵我整化學d野呀??
喔,,,o晒,,,我地3個整power point"囉......
ally到"好似"有wo咁得啦...但之後趙話返我知冇wo原來..
點可以叫佢地又做text"又做power point嫁...[[[我地點好意c呀"
無聊野都搞到唔妥---囉" --
之後返屋企個陣"^<比我見到米米佢地wo"
芝芝要搵pink"ga棉花整Art"@@好難見到姐...so最後都係冇嫁..
咁佢地去食M記..
我同米米就返歸lu...*
姑媽佢地入左黎*=="我今日
情唔多好嚕..就唔好再激我啦..!!
ma咪"同o爹d今晚出左去.....
{玩}....