Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2007 年 3 月 29 日  星期四
___星期4*`"要搞掂天日d "power point--"

""`'今日琴日都係咁嫁冇LaLa*6點幾自己醒左wo>3<"

琴日重離譜- -"4點幾,,5點幾6點幾各醒1次*
                                          ((次次都1,,2min姐))食藥咩?!==

但係之後7點幾就唔識醒wo...細佬叫醒我咋*

[[可能琴晚玩電腦玩得夜la**差唔多2點先OFF]*佢地琴晚出左去呀ma*
                   呢d叫做::::::冇王管呀ma?!

今日Day2"*d堂好易過呀//話咁快又一日...lu*

maths*堂miss.sit*比我地去Hall玩ENG個d攤位_______
呵呵*我今日拎左8個印仔呀...都5錯wo...
                       =='`不過佢地個到d禮物就真係麻麻la*所以都冇換到住,

除左第一個小息:--*我zzzz到成隻"之外...
個個小息都要走去library整埋英文個個
                             power   point
*呀!!!

你問我點解成日都要整佢....><"我地都唔想嫁ma..

Miss.WONG"[[ 要整返OOKK先得 呀MA///

今日個2堂CE ((公民教育))我冇ZZZZ:重好精神WO..XD”

我同Tiffany,趙趙趙用英文ENGLISH*〕〕轉紙仔"哈哈..

____雖然D gammer一定唔多岩..不過幾得意呀*!!
我地話以後d  sms都打ENg”呀...搞野呢~!!

miss wong搵我話::- -原來hall部電腦冇得上網,,,

咁我地咪要燒碟lo.,,冇wo我地都...好彩上左5/F搵丁sir* ok"

=33="重要等miss等到4:30呀...

讀左次佢聽">v<"我地好彩早黎咋...B班佢地都要搵佢呀!!*

哈哈哈....d內容好好笑呀...
miss wong隻眼睇到發埋光xd"-v-黃金黃金......

一放左學*打返d  miss call...-3-'`又係power   point*

我地化學個到又要整呀,,,(天日交'']

      算啦.....睇下天日整5整得到lo,,*不如星期1先算啦...呵:]

刊登時間︰2007-03-29 07:42 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 3 月 28 日  星期三
****|3Usy Day***?!??!!

哼...搞錯呀激死人啦*><"琴日我好比機打左日記嫁ma"
                             ....居然就係send出個刻部腦hand機 = ="唉唉唉...
星期3...琴晚熱到我發脾氣-v-"唉...

但係今日d天氣都ok喎,,唔會好熱呀都/\/\"  唔會好|-|ot"
•一早就上maths"重要2堂tim=口=:”唔知點解好辛苦呀上上下..
我又唔敢咳wo...好似係咁咳好"怪怪"去左廁所咳左一餐就好返d  lu”

今日上左3堂English*???!!"`哈因為多左堂mr.袁...

跟左佢地3E(1-20),, 上去5樓睇佢地pre   send*

*星期5牙ling同趙趙趙佢地同我地一樣...><要上hall呀,,

跟住同小琳"Jackie落去食野個陣見到miss.wong= ="比佢嚇死..咁大聲"

琴日等佢5到呀ma"-v-唔緊我同豬茵嫁wo...
比佢執左下La"不過好多都唔係好識讀::天日再搵佢wo"

LUNCH*前個2堂Eng"入左hall睇戲劇"  --個鄧sir懶緊張咁...(誇張//)

開始都覺得套野幾搞野﹏仲有d好笑,,

                    不過都係忍5住瞓左*我左右2個比我重早就搵周公la^^
中下中下...卡卡*]]
>v<"今日食左2包炒麵呀我'`好大食呀*肥肥肥,,重要唔多覺味,,@@

點解d人好似怪怪地嫁?!!!!!!叫佢地好似聽唔到..?!

-v-"唔通因為我把聲細左今日喉沙呀ma//

lunch完個個小息又要入HalL=/\="唉...浪費時間

入去睇中文口試GA野咋"f.2都睇過啦...重要入面個個女仔又好笑喎個樣= ='

放學搵完MISS.WONG出到去...

有3個MISS call>??!搵我整化學d野呀??

喔,,,o晒,,,我地3個整power  point"囉......
ally到"好似"有wo咁得啦...但之後趙話返我知冇wo原來..

點可以叫佢地又做text"又做power point嫁...[[[我地點好意c呀"

無聊野都搞到唔妥---囉"      --

之後返屋企個陣"^<比我見到米米佢地wo"

芝芝要搵pink"ga棉花整Art"@@好難見到姐...so最後都係冇嫁..

咁佢地去食M記..我同米米就返歸lu...*

姑媽佢地入左黎*=="我今日情唔多好嚕..就唔好再激我啦..!!

ma咪"同o爹d今晚出左去.....

                                               {玩}....

刊登時間︰2007-03-28 09:50 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 3 月 21 日  星期三
><"我班又失竊*]]]!!!!!!!!**

>3<"今日上完音樂之後﹏
::林雪筠::又唔見左佢部電話啦*!!><"今年第幾次失竊呀???!!!
搞錯呀*好煩呀佢搞到今日又要搜書包,,

不過今次真係好煩lo...仲要好似好大單咁wo今次

"""我地就咁就唔使上>煲冬瓜<同西屎la*-v-都叫幾好啦,,,

*煲冬瓜*miss麥一上黎就寫低d野..((- -都估到真係要搜書包'')

跟住鄧sir同個"海關佬+ed,,仲有miss lo都有上到黎::
我地都係覺得miss lo好慘咋///佢個班成日都發生d咁ga野...

點會有結果嫁??!!*偷左個個都比左隔離班啦"下ma?!

=33="可況林*一早就放左料出黎"
我地d早就比左隔離班or*放左上去.......

趙婉婷*仲勁呀﹏>v<"佢放左係個袋個暗格wo,.,醒啦"

我都係比左撈撈*幫我袋咋...(('佢仲袋埋出去買飯tim..^

lunch個個小息..走左去c班玩*層層疊*>v<好細呀副野"

>3<"但係最後我輸左lo....唔抵呀!!!*早知學牙珠5玩啦^^

之後唔知邊個傳出嫁:話連c,d班都要搜書包wo...
     搞到我地班變左<<'唯禁品大本營">>tim呀*d呀,,mp3都比晒黎

但係結果last個2堂都係*風平浪靜ja...

今日我要去留堂*

留完之後去左睇下波*= =但係今日場社排打得好慢lo*

真係悶爆呀"好似平時猜波ja...都唔似比賽咁ga...

*最後藍社win.....

刊登時間︰2007-03-21 05:55 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!