Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2007 年 5 月 14 日  星期一
*星期1!!!!!!!....;,,*||]雞雞同我一樣-v-..

今日又係星期1""LA,岩岩放完3日假   "今日真係寧捨眼訓a'`
嘩"!!真到雞*隻腳><傷得都幾大wo...搽左好大撻ga藍藥水*`

-v-"原來佢又係抄車呀*!!()     ★期5個日佢地去左[[南生圍-]"又係!~!

之後我同cindyyu都叫做`扶住佢返學"la,,
                                                   朝早cindyyu同趙x3同左佢踏lip..
/\\//\*lunch同放學就我倍啦...哈哈"
其實又5係第一次踏...不過總係"貪玩...呢!!

今日好似係F.5會考定唔知A  level既last  day...'公'喜

`真係嫁@m@*今日maths..eng..堂堂都係到中,,中下-v-
                     好眼訓ma...
中午個陣我都5*肚餓>﹏<           ((*今朝食左mengo班cake@@wo

但係結果都食左好多野>口<''想減肥*嫁ma....唉!!
  ""[[果然係脾打人牙教軟- -

天日個早會輪到3D:唱校歌LA"    但都唔洗lunch就去排定位呀=口=!!*
本來music堂都好悶嫁ma=v=多得個*趙趙趙

<冇書甘見牙朱生+fat boy”又冇返...咪叫佢拎佢地個d  囉...
>333<”點知佢拎正朱生個本重要加多2腳         問你死未>o<"`?!!!

不過個受害者似孚係茵同佢自己bor^^呵”大吉""]]
呀..5係!!而係佢-----[["部最傷...=='5min內仆左2次....\

淋落堂miss麥同盧偉"入左黎搵人@?@"
原來因為*霍姑娘多次5見$$$"><      唉...陰公'

= =''miss重要懶神秘.....車*
                                    ><"之後我地成班都要等距呀...踏3先上返課室"

=v="3c就慘d...要係門口等我地...嘿嘿:

放左學*同米米牙瑤*佢到上左小鳳家拎野*之後又去左北江lu...

>/\<”好眼訓呀...好憎補習x100`'特別e+個個張sir=笑臉虎*

刊登時間︰2007-05-14 07:31 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 5 月 7 日  星期一
****好耐冇掂電腦tim"*,,

>3<""好耐冇online啦...因為,,,

電腦壞左呀ma*-v-之後會開始keep住打返日記‘啦..

>3333<”仲有好想on  msn呀,,

不過之前個msn  登入唔到wo...[ 煩 ]'--

e+用緊呢個:[email protected]     
                                  <---睇下你地係唔係有我呢個o丫朋友??

 

 

 

 

我...zzzzzzzzzzzzz先啦...^^

刊登時間︰2007-05-07 11:14 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


*好耐冇掂電腦tim*,,,>v<

>3 <”好耐冇online lu....

因為之前部電腦壞左啦"*!!!!!     不過e+好返lu...

我又會keep住打日記嫁la*/\/\"卡,,

”不過今個星期站時都幾busy啵>/\<*好想on  msn呀,,
有d人...未比我教訓教訓...卡卡卡卡*!!

 

 

 

算啦...我zzzzzzzzzz.....先啦..

刊登時間︰2007-05-07 11:09 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!