今日又係星期1""LA,岩岩放完3日假
"今日真係寧捨眼訓a'`
嘩"!!真到
雞*隻腳><傷
得都幾大wo...搽左好大撻ga藍藥水*`*
-v-"原來佢又係抄車呀*!!(黑) ★期5個日佢地去左[[南生圍-]"又係!~!
之後我同cindyyu都叫做`扶住佢返學"la,,
朝早cindyyu同趙x3同左佢踏lip..
/\\//\*lunch同放學就我倍啦...哈哈"
其實又5係第一次踏...
不過總係"貪玩...呢!!
今日好似係F.5會考定唔知A level既last day...'公'喜
`
真係嫁@m@*今日maths..eng..堂堂都係到中,,中下-v-
好眼訓ma...
中午個陣我都5*肚餓>﹏< ((*今朝食左mengo班cake@@wo
但係結果都食左好多野>口<''想減肥*嫁ma....唉!!
""[[果然係
脾打人牙教軟- -
天日個早會輪到3D:唱校歌LA" 但都唔洗lunch就去排定位呀=口=!!*
本來
music堂都好悶嫁ma=v=多得個*趙趙趙
<冇書甘見牙朱生+fat boy”又冇返...咪叫佢拎佢地個d 囉...
>333<”點知佢拎正朱生個本重要加多2腳
問你死未>o<"`?!!!
不過個受害者似孚係
茵同佢自己bor^^呵”大吉""]]
呀..5係!!而係佢-----[["部
最傷...=='5min內仆左2次....\
淋落堂miss麥同盧偉"入左黎搵人@?@"
原來因為*霍姑娘多次5見$$$">< 唉...陰公'
= =''miss重要懶神秘.....車*
><"之後我地成班都要等距呀...踏3先上返課室"
=v="3c就慘d...要係門口等我地...嘿嘿:
放左學*同米米牙瑤*佢到上左小鳳家拎野*之後又去左北江lu...
>/\<”好眼訓呀...好憎補習x100`'特別e+個個張sir=笑臉虎*哼