Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2007 年 5 月 6 日  星期日
>/\<"好傷呀!!!!!!...*

>3<"今日朝早就約左小鳳﹏米米*,,,
                              今日約左一齊去教會呀ma*"
哈哈,,,我地掛住傾計,,係咁行錯路tim>v<..之後去左踏西鐵..

-口-"'有個痴線ga人...係咁跟住我地3 個,,,

D動作又奇奇怪咁*><'都幾得人驚呀,,真變態"

  '`之後我地咪係〔朗坪〕::到落左車先lo﹏之後再等車上過...

死痴線佬"!!!!                 ___差d搞到我地遲到啦..!!

 去到11點幾12點左右...  [[肚子餓*]

/\/\"我地去左食糖水...好味呀,,卡,,
                            _____之後話返到去佢地2個先做化學份野."
我就返屋企...
             之後1:30出黎*踩單車*<---好玩呀>v<'

不過佢地最後都係冇做功課*::就一齊去左玩lu...

我地返左屋企換左件33*]]

我遲左dd   tim..唔好意c哇''    我+米米+小鳳+喇嘛*))

一起"搾車車,,出發lu^^去天華搵左牙瑤先"

之後再返返天慈*   ::等埋琪琪*租埋車車!!!!*

   出發***正式向我地目標:::南生圍::::::出發lu...

由天水圍踩去元朗....><"好晒下wo都"    不過都好快去到姐...

個幾2個鐘就可以去到南生圍啦,,,>v<”
....不過係入南生圍個陣...我仆左一跤呀*好傷呀,,,

我個下巴擦出左血呀o___o''嘛死我啦,,,
                                      〔 不過其實我都唔知點解自己會"仆街嫁...
e+諗返起都唔知點解"???!!

                   >3<"好在冇整到其他人咋....!!
但係..我都唔知點解自己隻手會唔撐住嫁><""""""

死啦﹏e+塊面又多左撻傷"*  ((--本身都唔係好樣嫁la   ma")

返到屋企我牙媽又勁賤wo*'`  -/\-係咁話人地抵死*勁憎佢........

算啦...呢個星期只好做住<蒙面施施>啦-n-'唉...

    -v-'"架單車吉到我地pat pat都累啦..!!

刊登時間︰2007-05-07 11:04 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 4 月 2 日  星期一
::]]*4月2日...

"今日超超超超趕呀!!!!...7點3左右起身><"比人叫先嚇醒..

之後即刻去洗頭la*之後ga必定動作緊係頭啦,,,

仆*    吹吹下個風筒hand左呀﹏
                         即刻去我ma到睇下有冇啦....呀><】
之後只好等佢-3-自然乾咋.....但係去到05分都未乾"
!!!!算!!!!...濕髮都照紮...

本身諗住5 返學tim啦...08分..-w-"都重準時(好似平時咁)
               因為今日係4月第一日返學wo...升完其就可以上返課室lu
今日D時間過得好快呀*個個都覺tim呀*!!點解我唔知呀...
                       ___可能___又2堂maths*又2堂EnG..

嘩...第1個小息之後@@"個天.................個天.........

個天變到超黑WO*好似平時成7點咁上下呀...><*

____之後重落左勁大雨"!!
                         上英文堂個陣開始..]]

個2堂*英文*,,做左話劇呀.>3<"不過算唔算話劇呢..?!嘿^^
     都OK好玩呀*!!XD

玩完2堂PHY*之後﹏今日到我(35)號去做中文討論LA*
          呵呵﹏應該5錯啦...佢地都唔點出聲GA*
=33='`但係個題目:老師應否以考試成績作排級名次~

好似5知點咁"我係<<反對>>嫁LO...不過其他人全都係贊成"--

放學5夠"呀...我借::魯椰::(>W<)把姐返屋企拎姐咋...

車....................拎左之後又好似好天啦WO...= =”

係北江行緊個陣居然撞到我媽*--''`
                                    應該5係用"撞"到...

因為係佢冇LALA'想'姐住我隻眼....我先見到佢><嚇左一跳...

5記得佢開始放假TIM*!!

刊登時間︰2007-04-02 08:51 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 3 月 30 日  星期五
><*今日 ..發生左好多野咁?!"*]]

>3<"今日頭2堂就要per  send*英文個個3D-GOLD啦...

所以打左比茵叫佢早D返"*諗住可以夾之呀MA*
丁頁"""搞錯呀..林瑞華條粉腸::做LALA捉我個""WO><

比佢嘈左10幾分鐘呀!!!!!      明明夾到好好啦"都唔比我走住*樣爆囉..

打左鐘先比我去早會...早知唔洗咁早起啦*晒機--

>3<"今日係今年F.5**last day啦...

識ga人裹面..有好多都唔會返黎lu*好似希希::佢話夠分都返呢間lu..><

不過點解..我唔知都唔問啦*!!

::我遲左落操場LA...1落到去'打打袁"就叫我地去Hall準備LU*''

我地2個緊係要快D夾下啦...雖然第6組姐...
之前都唔覺得緊張嫁﹏唔知點解1出到去就好震咁WO-V-'

仲有明明係位讀得都OK嫁...出到去又有D慢同甩口咁>3<”
都應該算係咁啦...唔錯掛..MISS話我地唔似C..D..E班"哈哈

*不過可憐GA佢地就要比【大大GA黃婉慧」*鬧佢地傾計`'

今日入左3次HA||*卡〕〕第7堂英文MISS .WOng同我地去左睇話劇呀

好好笑呀*2A佢地做得好搞笑...
不過我地都睇唔晒"`第8堂maths都要去上堂"><
點解甘sir隻眼咁紅ga*冇理住呀..我地去左上堂先啦//

放學之後都唔走得住﹏﹏((雖然有d人著草走左::
    =3333="仲要留低聽個個咩升中4個talk呀*''

下"???????
             甘sir發生咩野呀?!我地都係到猜測....*
佢係C班上堂個陣又*喊喊下重暈左tim呀.....

momo話今朝上佢地4c都有wo!!why呢??!>3<

之後又見到雞雞同cindy yu*喊...開頭以為因為甘sir...嚇死人呀"

原來係因為F.5佢地走...因為牙MING*唉...

咁又係呀,,自己d  fd黎嫁ma...過左今日佢地都冇咩可能會返返黎讀嫁la"
但係都唔好咁5開啦...唉唉...

之後落到HALL...聽talk聽到5點幾..= ='聽左個幾鐘"肺話'

我應該決定左入4B啦...>3<成績唔跌就應該入硬la"加油..

       不過今個學期開始到e+,,都覺得自己冇咩機"

由聽talk開始,,就覺得好眼瞓- -”

返到屋企就訓左2,,3個鐘*
                                  所以夜晚真係sleep  time就掛住傾電話-v-'嘿!!

早抖la*'

刊登時間︰2007-03-31 02:34 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!