Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2007 年 3 月 20 日  星期二
3位朋友::生日快樂*!!|-|appy Birthday*

今日係我3個朋友生日ga"大"日子wo>v<"              ((3.20))"
比你地1個生日蛋糕la*雖然5係真的...

今日都真係幾多人生日wo::我識就有3個lu*琪琪,,小琳,,Lok::
祝:生日快樂*!!|-|appy   Birthday*!!!﹏

今日雖然係人地GA生日...但係都係要返學嫁..><
琴日遲到...今日我就要早起去*守時訓練*!!我6:30就起左啦"

﹏早平時差5多成粒鐘*呀= =

雞雞*同Jackie都有整比小琳*    ___而佢2個都係門口比老鄧串完先比入囉...

真可憐*而雞雞就緊係要同我一齊<<企門口>>啦..我地早左3min比佢tim呀..

本身雞*話想比個驚喜佢...同佢講唔整嫁la"((但其實整左嫁lo..

=口="點知比miss Lo`踢爆左tim...

正係我地係早讀ga時候,,,本身好似打算唱生日歌之際...

 老鄧,,盧sir,,miss 麥,,林瑞華*[[4大天王--]死左黎我地班搜書包wo= ="

搞錯"!!只係搜我地3E”好針對wo特別係老鄧"
                                               ((   佢擺到明好針住d仔啦...下化")
不過好彩我都冇比人搜到...!!但係今次都唔使罰呀,,即日比返tim啦*

中文個張工作紙﹏真係比佢玩死""

中史諗住做個陣就搵極都唔知去左邊*   *"中文堂又冇lala出黎::

搞到我天日又要留堂la"好衰呀...
今日lunch*食左佢2個整ga

1個係士多啤梨,,1個係朱古力wo...>v<"d手指餅is my lover*
                                                                    (記得天日拎比我食呀!!)*呵

不過係d朱古力甜左d姐"">33<"同有d酸lo:

不過唔好咁灰...下次再整過------------------比我食"!!
多得今日ga"音樂堂">令我地ga班花*多左個新花名lo"

>v<"小喇叭,,,,大黃花!!!!!!!!                             哈....笑死人啦*

放學之後同佢地去左下北江...食左杯::好味呀~

 

 

不過唔知點解::呢幾日都有d牙痛*喎\\!!

> 3<”係陰d陰d個d痛呢...好慘呀...哼!!

刊登時間︰2007-03-20 06:25 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 3 月 19 日  星期一
﹏又遲到tim*︼食m記..

>3<"琴晚12點都未到就zzzz:"左lu"
          咁點解今日都冇咁累咁ga唔知呀...唉!!

今日又係....朝早都幾凍呀...但係中午開始就又熱啦//一時一樣=="

((琴晚我地傾計時問佢有冇手冊*!?!!雞雞*就話幫我抄啦>33<"真係唔該晒呀"

所以呢*今日就約好一齊返啦"!!
                                        點知齊齊遲到wo"-v-嘿嘿..

/\/\不過2個一齊遲好過一個人呀...1齊去左食"早餐wo卡...

仲見到*小龍佢地呀...佢地又係遲到左去m記食野-v-

過左頭2堂”我地行埋welcome先返返學...
..又見到林瑞華..((比人串)),,真係黑仔呀"!!

今日d堂好快就過啦...逢day6"都係嫁la”

/\/\"全部係連堂+我冇一堂係係課室上...緊係la"
仲有我鍾意ga家政wo!!

不過BIO*同pe就好憎囉...今日BIO勁眼訓...唉"

pe重得人驚呀﹏﹏本身冇咩嫁好好的去做體能ja...
*但係臨放學............李國怡搞到脫臼呀!!!勁可憐""

佢都痛到la"好快學校就call左白車...GOOD   luck*呀!!

>3<"之後我拎返張paper比s+ella...

就去埋補習la* 
                       ::]眼訓到我爆囉...= =佢問我係咪累..緊係啦..pe完wo又"

 

刊登時間︰2007-03-19 08:36 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 3 月 18 日  星期日
[[*日]].`天水圍/元朗/屯門..-v-1天遊*

>3<"琴日玩到咁累*]]所以今日真係早起5到呀"!!

sorry*呢...我個陣真係起唔到身呀...下個星期一定準時*

之後10點幾起左身...上左陣網"

約左jacike12:30*係輕鐵站等,,

點知林出門細姑媽又打黎~傾左陣~趕住走""

去到之後踏77*出元朗,,一去到就倍佢食野sin,,

我其實都5係肚餓嫁﹏因為食左早餐冇耐咋!!<<但係唔通睇住佢食//??

咁怪*所以我又食左碗((台式豬頸肉麵))*+許留山

               我地行左1陣啦...等小琳同佢d  family飲完荼`就join埋我地啦//

哼*!!!衰人小琳呀...1見面就嚇到我咁樣衰!!!!!!.......

之後一直行︼"千色--->元朗廣場----咁樣...

唔知點解...1齊之後好似冇咩野講咁...平時唔係嫁ma"

last  shop,,去左家政坊買料...佢要整cake比小琳wo...

((但係.............點解叫埋小琳去買小琳ga野??!!??不解

之後就搵車踏啦...本身踏輕鐵咪好囉""

  做咩話踏bus呀...跟住又77">m<搞到我見到隻雞比*   又樣多次"

之後上左車...只係一直聽到隔離個個女人講電話個d笑聲==

之後等jackie放低d材料...我地就出左屯門lu...

佢搵佢媽咪o爹d*[[

                           ...我同小琳就繼續行下啦"

因為我都要去志樂買布ma>3<”今日ga唯一目的  *

天日家政用的...我要整令令我自己隻Q板呢!"

刊登時間︰2007-03-18 08:03 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!