今日係我3個朋友生日ga"大"日子wo>v<" ((3.20))"
比你地1個生日蛋糕la*雖然5係真的...
今日都真係幾多人生日wo::我識就有3個lu*琪琪,,小琳,,Lok::
祝:生日快樂*!!|-|appy Birthday*!!!﹏
今日雖然係人地GA生日...但係都係要返學嫁..><
琴日遲到...今日我就要早起去*守時訓練*!!我6:30就起左啦"
﹏早平時差5多成粒鐘*呀= =
雞雞*同Jackie都有整
比小琳* ___而佢2個都係門口比老鄧串完先比入囉...
真可憐*而雞雞就緊係要同我一齊<<企門口>>啦..我地早左3min比佢tim呀..
本身雞*話想比個驚喜佢...同佢講唔整嫁la"((但其實整左嫁lo..
=口="點知比miss Lo`踢爆左tim...
正係我地係早讀ga時候,,,本身好似打算唱生日歌
之際...
老鄧,,盧sir,,miss 麥,,林瑞華*[[4大天王--]死左黎我地班搜書包wo= ="
搞錯"!!只係搜我地3E”好針對wo特別係老鄧"
(( 佢擺到明好針住d仔啦...下化")
不過好彩我都冇比人搜到...!!但係今次都唔使罰呀,,即日比返tim啦*
中文個張工作紙﹏真係比佢玩死""
中史諗住做個陣就搵極都唔知去左邊* *"中文堂又冇lala出黎::
搞到我天日又要留堂la"好衰呀...
今日lunch*食左佢2個整ga
1個係士多啤梨,,1個係朱古力wo...>v<"d手指餅is my lover*
(記得天日拎比我食呀!!)*呵
不過係d朱古力甜左d姐"">33<"同有d酸lo:
不過唔好咁灰...下次再整過------------------比我食"!!
多得今日ga"音樂堂">
令我地ga班花*多左個新花名lo"
>v<"小喇叭,,,,大黃花!!!!!!!! 哈....笑死人啦*
放學之後同佢地去左下北江...食左杯
::好味呀~
不過唔知點解::呢幾日都有d牙痛*喎\\!!
> 3<”係陰d陰d個d痛呢...好慘呀...哼!!