Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2007 年 7 月 11 日  星期三
成功入左4B*!!!!!! [Art*]] 樂 '`

暑假開始啦*!!!!!!!!!!!!讚:]
今日返學係為左拎成績表+聽唐老鴨發up瘋-33-
               雖然今次考得唔係話'`好好"但係都唔算好差:
128/197'     拉返上下學期 = 125*都ookk啦
之前真係幾擔入唔到B嫁...>3333<"
                                 不過今日知道啦*成功入左,修到ART呀!*

不過去到140幾都入到WO...    
                           但係有D就入唔到自己想入GA科啦*
最搶手係Hist*呀^^哈...我冇興趣bor
過黎就ART"((入左啦)!!                      comput - -唉...預左

今日係暑假先ga最後一個上學日..- -所以又有唐老鴨個d廢話[[ 散學禮'

個Hall幾度呀>[]<'35度以上啦起ma...             熱死

*哈哈哈*   jackie都要被迫除冷3...  冇見過呢@v@?!
今日之後,佢地都唔會再係到讀書啦'`
要再keep住msn+電話呀!!                 -U-'牙珠問我拎相都冇得比佢tim.唉!

趙趙趙'` 今日著左PE   33呀..>33<'好似我之前甘..要企啦'
其實...我都想我地以後仲係FD嫁......................................但你...
                                         到底係點嫁呢?!
放學之後'去左開會*
天日我都會返學幫手嫁!!!        決定食KFC"哈...

跟住本身話去佢到幫手摺*    但佢唔得閒BOR'算啦
甘我去左食野先.....HEA左陣....返歸"

好熱呀今日真係!!!!!*

返左屋企'覺得好熱好燥TIM><'   好憎呢D天氣!!!

哈/\/\*今日送左個包裹黎啦!!好野呀!*呵呵

刊登時間︰2007-07-11 03:37 PM   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 7 月 9 日  星期一
我* ...哈'`

=U='似我咩......哈
                             ((不過都ok似嫁其實!!        ...不過小學feel左d))下次畫令d啦XD

刊登時間︰2007-07-09 11:56 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 7 月 8 日  星期日
>[]<"頂!!!!!!!!!!!!!!!!

搞錯呀"打左成個鐘ga日記"

send出個陣出錯= ='       賠返比我呀!!!!!!

算啦"唔打啦!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!哼~

刊登時間︰2007-07-08 10:28 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!