暑假開始啦*!!!!!!!!!!!!讚:]
今日返學係為左拎成績表+聽唐老鴨發up瘋-33-
雖然今次考得唔係話'`好好"
但係都唔算好差:
128/197'
拉返上下學期 = 125*都ookk啦
之前真係幾擔
入唔到B嫁...>3333<"
不過今日知道啦*成功入左,修到ART呀!*
不過去到140幾都入到WO...
但係有D就入唔到自己想入GA科啦*
最搶手係Hist*呀^^哈...我冇興趣bor
過黎就ART"((入左啦)!! comput - -唉...預左
今日係暑假先ga最後一個上學日..- -所以又有唐老鴨個d廢話[[ 散學禮'
個Hall幾度呀>[]<'35度以上啦起ma... 熱死
*哈哈哈* jackie都要被迫除冷3... 冇見過呢@v@?!
今日之後,佢地都唔會再係到讀書啦'`
要再keep住msn+電話呀!! -U-'牙珠問我拎相都冇得比佢tim.唉!
趙趙趙'` 今日著左PE 33呀..>33<'好似我之前甘..要企啦'
其實...我都想我地以後仲係FD嫁......................................但你...
到底係點嫁呢?!
放學之後'去左開會*
天日我都會返學幫手嫁!!! 決定食KFC"哈...
跟住本身話去佢到幫手摺
* 但佢唔得閒BOR'算啦
甘我去左食野先.....HEA左陣....返歸"
好熱呀今日真係!!!!!*
返左屋企'覺得好熱好燥TIM><' 好憎呢D天氣!!!
哈/\/\*今日送左個包裹黎啦!!好野呀!*呵呵