Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2007 年 7 月 8 日  星期日
2007-07-08

Script: /admin/blog_editor.php SQL: INSERT INTO blog_newentry (blog_entryid, posttime, date, topic, content, author, authorid) VALUES ('6459403', NOW(), '2007-07-07', '去左唱K* ]]熱死!!@3@`\\'', '琴晚*   香姨同莎姑媽___佢\\\地入左黎\\\'`所以好夜先開電腦玩; 之後.......我ma同我ba-U-]齊齊出左街我on到成3點先zzzz-v-`\\\'         今日一覺訓到2點幾\', 'TvT33sze', '49584') Error: You have an error in your SQL syntax; check the manual that corresponds to your MySQL server version for the right syntax to use near 'TvT33sze', '49584')' at line 1 Errno.: 1064

 

刊登時間︰2007-07-08 10:24 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 7 月 7 日  星期六
去左唱K* ]]熱死!!@3@`'

琴晚*
  香姨同莎姑媽___佢地入左黎'`所以好夜先開電腦玩;
之後.......我ma同我ba-U-]齊齊出左街我on到成3點先zzzz-v-`'
        今日一覺訓到2點幾''
   (我唔係豬>3<')
吵醒的"           不過之後都起身啦要!!
我mama又醒埋-33-'         一齊食lunch*佢煮
                                                             之後就洗頭換33*
     但係搞到踏9先出門...算啦'遲少少姐...
好熱呀!!         -3-所以夏天唔中意去'元 朗"

本身話去Neway等嫁"     不過.....=[_]=Neway居然冇冷氣
蘇嘉健上左去`feel’下wo-U-嘿...       熱死啦!!
         我都大汗夾細汗LA*
之後行左過Green Box' 今日勁多人...要等成個鐘wo...

之後'嘉盈'排完舞過埋黎啦*!!5條友上左去篤波-U-'
             玩玩下就ok'        玩左幾下我就覺得悶啦!!*

Lok*好付6-3-甘都入到,,,入左好多球呀佢!!
                           我都〔掃〕入左2球
之後掛住sms*
 5點幾落返去啦"- -但都仲未到我地....好熱呀!!@[]@見到有人著褸*嚇死!!

淨係唱到8點咋!!><'
                        2個半中*邊夠喉呀..可況係袁嘉lok-U-'
好呀!!下次凌晨K*  !!!
小強未夠鐘就閃左人..........去接女啦!!
lok又要扮乖仔"返屋企食飯bor*

家盈都係...佢返左屋企"食完"
             -u-'我地都未開始食*
生活滋味*                           好好味wo...唔怪得要排隊啦~

之後去左行下"睇下有冇岩ga先*!!!!
                           jackie同雞雞約左我去食宵夜wo-u-  我岩岩個餐都重未落格*
            10幾join左佢地"
去左吹水....
       12點就返返......
之後傾左陣電話"   3點幾zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz"' '

刊登時間︰2007-07-08 10:23 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 7 月 4 日  星期三
>33<'`總算完了...!!!

>3333333<''之前個幾日都冇咩時間~玩電腦~
今日英文話劇-u-總算完滿結束lu((End))
但係就唔多得囉.....- -我覺得!!但係話晒都整完甘就算啦...
佢今次又唔比人試下位先><'`仲要上就煲冬瓜'

            得一個小息,,之後就開show啦...
可況我地本身又未係幾熟....
得一個字low***〔亂〕        
                      個個都好busy,,但係又唔知幾時出好呀,,點放呀甘'`
好憎呀個太陽!!!!學校正正中午叫人集隊-[]-'低能

曬到咩甘/..\      正正12點喎,,真係愈黎愈5中意"

><"不過我又唔應該甘講ga,,
    佢地今日知道左邊個要byebye 啦....

比miss.lo估中晒啦:
         多數係我地3E"仲有多數係女仔--'

*Tiffany.豬恩.Ally.珠.蕉.6生'重有個我唔識ga...
   下年再見唔到佢地啦....(采)'
              -U-'可以約出去姐....約我啦記得!!
珠岩岩入黎一年就要走..........................真係幾無奈lo..不過佢應該適應唔黎*

’希望你地搵到自己岩心水ga學校啦!!!’

總之"點都一定要讀到F.5呀~    IVY中五一齊讀啦!
之前*走個陣見到嘉盈'

       3;00就去左天體`幫眼'

放學同stella'去左M記食野...同埋佢地一齊食lu..

重見到miss.wong個囡囡..../\/\'好黑黑,,,不過好瘦WO呵'

刊登時間︰2007-07-04 07:45 PM   [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!