>3<"琴日話去跑結果冇去到....今日{終於}去左啦...哈哈
6:26分我就起床梳洗換33"興奮!!(-v-其實都唔知點解 呵呵)
之後7點正我出門去小鳳樓下等佢啦。'。等左好耐我怕佢去左第2個門所以入埋去等"
加上今日咩都冇拎出黎嫁ma((*包括電話)) 身上只有$20+2張紙巾+鎖匙鏈xd
原來佢肚仔唔舒服-3-
2個傻婆去7仔買左乳酪飲 ...
行去運動場跑啦--------------打算' 但係個個汪明荃=3=算啦
都係跑返河邊啦..
其實我係想跑河邊嫁....呵呵'
沿途都係見到好多..公公婆婆嬸嬸伯伯牙姨牙叔...xd' 我地好似好奇怪甘.....................哈哈'
我地行多過跑...吹水多過跑...-v-'不過第一日ma...習慣下啦xd
"跑"完之後陪埋小鳳去買佢打邊爐d丸丸之類...就返左屋企'
開電腦,,洗白白,,打日記xd
>﹏<不過e+我好餓呀...但係e+食野好肥嫁....等..................
呀"覺得今日多左好多時間到呀xd>v<*