Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2007 年 12 月 25 日  星期二
merry x'mas*!!

 又係一年一度ga聖誕節啦"

講返句:      /\/\erry X'mas先!!
             聖誕快樂呀!!

不過今年個聖誕....好多人都唔開心...><我琴日同前日都好煩...唔開心!!

linlin腸胃炎'  去左BBQ個班人唔係悶ga...就係....米米真係嚇親人- -'

搞到coeii小鳳蟲蟲佢地只有無奈...

lonly chisrtmas?!         唉...下年要精彩d呀!!  {31}號都係>u<期待呀

而我__________我5點幾就出左mk'等佢地班遲到王呀!!><

之後去左朗豪坊'

又去左個個咩咩樂園玩0v0'  deng彩虹呀...好童真呀xd'

我趺到個失頭瘀左呀><’好黑仔...話晒都因為同佢sms...佢仲要'喔'雖然我冇怪佢!

佢地班人好緊張"哈哈'我唔係老婆婆呀  thx!!

龜公話係電器街見到我wo@@'叫左我都聽唔到呀'xd   緊係啦甘多人'下次大聲d啦

哈哈*v*
            之後都係周圍走黎走去'

我地11點9先去mtr過尖咀>3<時間唔夠tim!!

係mtr識左班馬來西亞人@3@佢地唔識去海旁....所以一齊去啦...

好可惜呀!!        未入到去就25號啦!!係條路到倒數囉只好...- -冇咩氣氛咋'

不過我地自己狂叫xd'  傻了ma              開始撞到d熟人tim....

之後我地都好攰啦...好彩有人按摩xd>u<'錫晒你呀!!

食完許留山就返屋企啦我/3\獨自歸家.........好彩有電話咋!!

天氣轉凍啦"著多件3啦...

 

31號會得返11*度wo  @3@'呵呵

刊登時間︰2007-12-27 12:04 AM   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 12 月 23 日  星期日
近聖誕啦...

 今日都13號啦>3<"天日就平安夜...之後聖誕節啦..哈哈//
    祝::所以 FD子都聖誕大快樂!!
我自己都係啦................要過一個特別的聖誕"

今日11點幾起左身*3*之後HEA左陣就去梳洗...裝身XD'

差唔多一點我就搞掂晒啦...之後叫埋細佬去換 3'

仲有叫醒個個老爸-3-'又話要出去出面買野....又甘遲起....

我由去踏車至969全程係到傾電話...傾緊天日去邊...好煩呀令我覺得

所以最後...去食飯算啦”

本身我以為佢係同我地出去買禮物嫁...但係..........去左工展會@3@'

買左好多野食呀*
             ><"  但係搞到我同唔到牙哥佢地買野...
本身我打算4點左右就去佢家嫁....

E+搞到要6點幾先上到去=]加上我唔識行去....要佢黎接XD

佢屋企對正維多利亞港呀>V<'睇下燈色啦~

*上到去'見到佢麻麻...牙姨..KS..HELEN...仲有E汪'-3-等左牙DO好耐呀...

Helen同上次唔同左...哈哈..講得岩講得岩xd'

今晚之後.....佢地令我都好[ 愛 ]豆腐囉xd'     狂塞比人食>u<'牙哥小心中豆腐毒呀"哈哈哈

一面食一面勁講爛gag'哈哈哈
                                有人仲爛過你呀!!爛gag小王子xd'

食完野”同KS e汪2個係到講d  "x"好激動呀佢...@3@'

之後出左去同牙哥佢地打mini麻將= =細得好..................指甲size.....好cute

>v<"我仲食左2次呀"呵呵''都叫winer啦

11點幾就走啦我地...e汪同我去踏車'2個傻婆兜黎兜去....哈哈...個天又落毛毛雨wo....

之後上車同小鳳傾電話....之後電話冇電...又大風大雨..><"突然覺得自己好慘-v-

傻啦...返到去沖涼電話sms' zzz...

刊登時間︰2007-12-24 10:32 AM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 12 月 17 日  星期一
任意門

好悶 結冰的蘋果 用力啃不動
怎麼 才剛覺得熱 突然又颱風
好的佔為己有 壞的一再重播
哪一扇門可以讓我躲一躲?!

溜走(誰把任意門借給我)
逃走(誰把任意門借給我)
不要上鎖(誰把任意門借給我)
拜託(誰把任意門借給我)

突然沒藉口 什麼都不想做
身邊想見的人想講的話 都沒有
口紅覺得太油 瀏海變得太重
我看我 不太我 去去去 做惡夢

怎麼了 煩的常常頭痛
我做夢做夢 可以脫離這宇宙 (做夢)
關上門 沒有人找得到我
逃到非洲 逃到月球 躲一躲

好悶 結冰的蘋果 用力啃不動
怎麼 才剛覺得熱 突然又颱風
好的佔為己有 壞的一再重播
哪一扇門可以讓我躲一躲

溜走(誰把任意門借給我)
逃走(誰把任意門借給我)
不要上鎖(誰把任意門借給我)
拜託(誰把任意門借給我)

人長大後 什麼都要戳破
明明不太好受 偏偏還想長壽
戀愛 行屍走肉 害怕分手 牽著手
工作 越來越多 越來越重 才成功

明明冬天的水果 夏天居然有
自然不自然 顧不了太多
天空破一個洞 身上不斷穿孔
 越開越紅越活越久 新品種

誰把任意門借給我 誰把任意門借給我
誰把任意門借給我 誰把任意門借給我

結冰的蘋果 用力啃不動
才剛覺得熱 突然又颱風
好的佔為己有 壞的一再重播
哪一扇門可以讓我躲一躲

刊登時間︰2007-12-28 10:01 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!