Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2007 年 10 月 31 日  星期三
10.31*halloween

>3<"今日係HALLOWEEN呀:;不過今年冇得出LU..

撈撈*之前去左牙佩到...都估佢唔會去嫁啦XD..甘忙><'    算啦..

我都唔記得左甘快到-U-'都冇準備呢~
今日早左返去呀xd'好早搞掂晒LU襯冇落雨就閃返學校啦.3.

今日上完GEOG...訓左堂文學...中文係甘SD  SMS...之後ECON又訓...- -唉!!

ECON今日有小測嫁'
我吹左D...岩左D   XD*哈哈...到時自修啦只好
好眼訓呀上牙DUM堂><'
佢講完又講GA D野..之後抄左陣功課'

蟲蟲過黎搵我WO@@本身SD緊SMS比佢嫁...甘算啦...佢都過左黎洛...

我地去左天慈食...>3<'都仲係甘抵食'哈哈...傻GA我唔洗你請呀!!

幫我買獎卷啦"好人!!呵...仲差一,二張TIM

今日又風又雨...都咪話唔凍呀>﹏<'著多件3啦大家"

我都仲係冇心機溫書- -死得啦....唉....

明天啦...........

刊登時間︰2007-10-31 06:16 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 10 月 28 日  星期日
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2007-10-30 05:53 PM  生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 10 月 26 日  星期五
甘就星期5*]]

今個星期又係過得好快....好似岩岩先星期一,二,,,

>3<"今日我都係平時甘ga時間起身*       但係早左好多搞掂BO*

所以都早左返學'
                      返到去拎左條腰帶比*Tiffany先..
GEOG又調位啦- -'唉...呢個位對正'小英'佢係到望仕我講野...勁唔自然..

有人頂住個男人婆tim...佢就慘lo...放學要搵佢...

ECON個2堂我訓到死左甘><'真係勁眼訓wo...呢幾日都唔多夠訓XD

冷落屏屏tim'唔好意思呀:]
                      個馬騮屎忽成日話要請我地食pizza''本身話今日...e+好似又下星期2 wo
 - -都唔恨啦...
ART*今堂係甘聽佢講野...唔洗畫畫...佢心情似乎幾靚wo..呵呵'

不過都係例排遲放啦-33-'         1:20我地先出校門/..有d人食完tim啦....

今日去左M記食...coeii就係甘溫geog^^XD...佢地甘快就小測啦wo

返到去比''林慶欣截住...- -要去2a搵人呀//

D啦啦隊野真係煩到我嘔呀><D人又唔爹唔吊...仲有吉祥物我都未得閒整個板- -

*v*'其實e+我自己唔係好忙...但有心機整呢d野...

搵完個4個女仔就順便去左搵撈撈佢地吹水”

上返去睇到4a  d人係甘跑跑跑...哈..地理ma...好趕...

上完2堂maths*要去錄廣播劇- -唉....錄到5點都未搞掂啦,不過就笑到我地死

可能係笑到"我"死姐....XD

之後返到屋企...個下就就係到執房+傾電話XD

刊登時間︰2007-10-27 03:01 PM   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!