Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2007 年 6 月 21 日  星期四
****考完LA****>w<'`鬆']

中3最後個2科*考試*都考完LU!!!!!>V<'`
今日開始5洗再~~捱夜溫書書*

今日"考GEOG+PHY*琴晚溫左GEOG"[<不過都溫唔晒呀'ZZZ左啦!!

...今朝又教左6點起身-[]-又係唔願起,,懶多3個字...起左身...想lala林去洗面刷牙*
搞錯"平日又唔係wo我媽咪今朝係到沖涼*

又好似聽唔到我摧佢喎*   -33-火都黎"(唔知點解又熱又燥'今朝)

地理都未溫晒...於是係甘@@睇睇睇'
本身打算琴晚可以溫晒geog...今朝就睇次PHY的唷..-V-不過...最後8點先溫
哈哈哈'其實溫唔溫都一樣- -

做完晒MC..其實做做下都好眼訓..拎住支都ZZZ左-V-’

訓左半個幾鐘*佢收左卷啦...但係訓到我個腦都實晒><仲要溫下GEOG嫁"

嘿- -'今日個2個監堂GA都.................................唉
一個係死孖潤腸同老鳳呀!!

一份一份派同一份一份收- -...重有個老鳳'未到就唔比人溫[等]
>33<'終於考晒啦"
                       但係...點解好似反面冇咩好做-VV-'
返左拎証証"去左仙D'`睇森冤'>∪<

呵呵*佢原來好驚睇鬼片嫁...索索佢地都唔驚GA...wing薯睇到zzz左tim呀~

不過呢套都唔係好恐怖'
         /\/\但係係真實事件WO....

今日連睇左2套*@@搞到我隻眼都好dry  tim...

返到- -電腦係到hand緊...咪睇囉..睇睇下又zzzz左lu...

訓到7點多d*
                今晚冇煮飯飯:::就食+椶*((好大呀明珠個d椶0.0]`'
飽死人....
天日重要返去考口試嫁>333333<"唔知係5係2:00呢...唔記得lu...
           /\/\重有...記得去拎返ga!!

今日仲係桂芝生日wo*
Happy  Birthday!!!!!其實我都記得嫁>33<'`

 

刊登時間︰2007-06-21 11:34 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 6 月 20 日  星期三
*-∩-全軍封沒*]]' Exam'

唉"早知琴晚1係唔好甘hea,,
                                 1係就早d去zzzz啦...
今個個份CHAM卷...難到嘔電*
唔鬼理佢啦﹏天日考個2份  (GEOG+PHY))
理個3科都一定'全軍封沒`嫁啦PHY,,CHAM,,BIO* 唉/
所以今次GEOG  D   ENG都要努力呀!!!*
今日7點半多D就搞掂晒之後同迪迪SD  SMS'差D遲到..-[]-

佢由琴日中午1200係甘溫都話未溫完@∩@     ,..佩服
               所以佢唔想返啦WO...傾傾下去到07分我先醒覺!!!返學XD
好彩咋-V-'`
                8:30------9:30*放學YO!!
放左學,,無聊,,好在上左〔仙D〕到玩.....
茵同小琳都有去,,不過佢''掂’完電腦冇耐就閃*   (解佢相思之苦??!!??哈)
LUNCH食飯飯"    -33-好耐中午冇食過"飯]LU

中午居然落大雨WO*@@呵呵...............對我冇所謂GA.....

牙B"好慘呀....屋企+學校"壓死佢啦!!!!><
比人踢左出黎''  甘佢E後點算好呢?!!唉...希望有學校收啦"

-∩-E+佢好絕望TIM....          唔知可以講咩::船到橋頭自然直?!!@V@哈.土XD
之後4點幾,><又係要去補習LU...
                                       係M記同嘉恩佢地吹左陣水...個陣先發覺::
”PHY真係好難呀*!!!!!”          (太天真啦之前))

之後去到補習.,2個字就中眼訓LU..-∪-*`逗留左10幾廿分鐘就閃左人...
                -333-鍾SIR開頭都唔比GA....                  不過..嘿嘿'

由個陣開始`我放棄啦"開始覺得4B離我太遠><
死啦,死啦"    過埋今日我就唔洗煩D   係煩個班呀"!!!!

好啦-           -咩都唔理住啦"
                                          天日我就回復自由LA*XD,,
但係.....................................=V='以後下午有咩做呀?!唉/   HEA*X100
*返到就LALA林開大大冷氣         -﹏-YO!!舒服呀...之後姨媽黎左,,

就係甘......哈!!食飯LU    [飽]

刊登時間︰2007-06-20 07:57 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 6 月 18 日  星期一
*]]最後2日>w<"加油

-33-我覺得自己真係好散呀!!*
琴晚係甘叫自己溫書溫書.......><"但係都係掛住傾'
同tiffany*不知不覺傾左2個幾鐘-^-'
之後良發現,,咪lala林睇晒d maths書LO><
睇到4點幾*   想ZZzz都訓唔到!!!

--失眠'
           可能之前朝早太晏起啦!!!*

幫手叫醒人地*-∩-但係我都係未zzz到"
最後聽聽下歌..................5點幾先訓得著咋!!!

起身就可憐嚕!!!好在考試冇中眼訓咋;
                  不過今日份maths"都幾難可以訓到- -'

今日考完第一份,,有成9個字小息          冇野好做"hea...
上完3樓得左陣...同個2個白痴婆返返2樓la>[]<'

陰叔]]'隻眼紅晒呀!!   ><原來佢比人撩wo  - -'

之後仲搞到幾大件呀*    *佢又搵人幫拖再秋...甘咪比吳文麗捉晒囉...
第2份卷佢都唔使係到考啦....拎埋卷閃左人"

- -'盧偉同miss lam"@@
                           學屏屏話甘'`臨尾先搞單野...好似話最小都缺點小過;;

不過E+都未知真係咩野問題,,,唔多講lu-∪-"嘿...

放學"11:30咋wo...個使唔使甘〔落力晒〕"
之後吹左陣水~個太陽都仲係甘--'
算啦!!!
     我都係返先啦........................!!

食完媽咪'端午節'ga椶+粥粥*
                                   ∩∩就開始玩電腦啦...
晏dd部我媽咪出去行街街啵!!!終於唔使係啦-33]

 

 

天日見*[wait]

刊登時間︰2007-06-18 01:56 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!