唉"早知琴晚1係唔好甘hea,,
1係就早d去zzzz啦...
今個個份CHAM卷...難到嘔電*
唔鬼理佢啦﹏天日考個2份 (GEOG+PHY))
理個3科都一定'全軍封沒`嫁啦PHY,,CHAM,,BIO* 唉/
所以今次GEOG D ENG都要努力呀!!!*
今日7點半多D就搞掂晒
之後同迪迪SD SMS'
差D遲到..-[]-
佢由琴日中午1200係甘溫都話未溫完@∩@ ,..佩服
所以佢唔想返啦WO...傾傾下去到07分我先醒覺!!!返學XD
好彩咋-V-'`
8:30------9:30*放學YO!!
放左學,,無聊,,
好在上左〔仙D〕
到玩.....
茵同小琳都有去,,不過佢''掂’完電腦冇耐就閃* (解佢相思之苦??!!??哈)
LUNCH食飯飯" -33-好耐中午冇食過"飯]LU
中午居然落大雨WO*@@
呵呵...............對我冇所謂GA.....
牙B"好慘呀....屋企+學校"壓死佢啦!!!!><
比人踢左出黎'' 甘佢E後點算好呢?!!唉...希望有學校收啦"
-∩-E+佢好絕望TIM.... 唔知可以講咩::船到橋頭自然直?!!@V@哈.土XD
之後4點幾,><又係要去補習LU...
係M記同嘉恩佢地吹左陣水...個陣先發覺::
”PHY真係好難呀*!!!!!” (太天真啦之前))
之後去到補習.,2個字就中眼訓LU..-∪-*`逗留左10幾廿分鐘就閃左人...
-333-鍾SIR開頭都唔比GA.... 不過..嘿嘿'
由個陣開始`我放棄啦"開始覺得4B離我太遠><
死啦,死啦" 過埋今日我就唔洗煩D
係煩個班呀"!!!!
好啦- -咩都唔理住啦"
天日我就回復自由LA*XD,,
但係.....................................=V='以後下午有咩做呀?!唉/ HEA*X100
*返到
就LALA林
開大大冷氣 -﹏-YO!!舒服呀...之後姨媽黎左,,
就係甘......哈!!食飯LU [飽]