=33="琴晚10點幾就zzzzzz左lu...
但係今日都7點十先起呀>口<'
搞 我 趕 死 LA*
不過_____好彩都冇遲到咋...
低B嫁--'我中意去幾樓ga廁所都得嫁ma...你唔中意咪唔好一齊囉!!
o嘴呀!!
...之後上ENG^^今堂都幾留
bor'哈
好激氣呀><"琴日甘夜去買ga家政野-/\-今日居然~生活教育
冇左一堂”重要入hall焗...//
用左1堂+1個小息*/\/\都總算整左碟幾令令ga菜哇*colourfu|
B"`
lunch*之後好無聊.....吹下水咁啦"
上PE"
><"今日掛住練個個〔手倒立〕"冇玩到〔平衡木〕tim
下次玩""跳木箱"'`嫁la...都好正咁bor
放學同米米*行左陣北江/.火>m<買左杯勁難飲ga西瓜沙冰"x
冰又唔係冰wo...重要冇換比我個主意- -'
去左補習* ><”好衰呀搞到我勁肚餓*
^^放左就去左買Q餅啦...撞見蔚蔚同佢家姐::重有桂芝"
=口='個Q餅落左勁多漿'''''''''丁頁'係咪咁黑呀..搞到勁爛囉...
算啦"今晚媽咪一返黎就閃左人lu?!!唔理距....
覺唔覺得e+開始日日都好
熱呀?? 快d
啦//>3<
係wo::同ally講____生日快樂la____!!