今日一覺訓到12點幾*呵...醒左之後連我細佬都放左學閃左人啦>3<*
好彩我打左電話問黃凱恩咋-3-""
原來1點9就要去集合嫁la
哈..但係......
點解佢會遲到ga??!!!!-v-
甘我慢慢食完早餐+刷牙梳洗+換埋33*時間仲早wo,,
去到
都仲係得幾丁友咋@@
之後上左RM,301 連個牙sir都未到--去左食飯??! 呆等*
玩玩下
佢冇lala殺出......
之後就要開始*中文口試*LU
今次表現麻麻咋...不過都要2點幾成3點先閃人'`
Jackie話要印野,,去cindyyu
...倍佢等...食佢
>U<'唔過分!!
食到我好飽**!!
之後上左cindy
la....嘩﹌3連呀~
佢上網搵完....- -哈拇太郎......印佢出黎"hea左陣就係時候閃人!!
今日佢媽媽*day off+上一陣肥螢上去wo/\/\'早d閃....
平日又唔見你地甘好搵我-33333-''
今日牙德,,牙旋同佢都叫我出去...-V-唔好又出MK啦,,結果去左TM*
我返左屋企換33*之後先去左Ginza(<-銀座呀..>v<今日岩岩留意到)拎con*
之後出TM*
-33-又係WO...點解呢2日又甘多人〔組團〕游水水嫁?!!熱呢...
今日唔去"天日約左嘉嘉去9龍公園游BOR*>U<
出到TM*係屯中
等佢--'又話好快...呃人!!
之後去左行街街*><今日冇咩收穫TIM*佢買左對鞋,,我買左好多野食>V<'`
吉吉島E+搞緊SELL台灣美食呀MA*
之後請我食韓燒*>333333333<"飽死+肥死呀....食到好晏
甘岩個到有人搞生日呀
*好多人''好熱鬧 - -不過好嘈..嘈到死!!
之後夜啦我都係踏西鐵LA* 好快返到
'
我同細佬都未訓就著..........睇
睇到3點....入房訓啦!!ZZZZZ