Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2007 年 7 月 2 日  星期一
POP ROCK*大派對

琴日行到好夜*-U-今日唔願起'

所以本身話12點係M記等...都變左1點lu'`

一去到就夠時間去天體Lu*佢地去練話劇...........

而我>v<'就要去天馬艦lu*呵呵呵..趙佢以為....xxxxx'

點知唔係,,可惜左DD';'
不過去到之後勁熱+勁曬low*!!!!救命呀~

好彩之後落大雨姐/\/\'雖然,係好狼狽,不過好好玩喎我覺得*

今次呢個pop rock party*最多fans都係w-inds嫁姐...

不過入夜之後個d氣氛超正呀>U<’個個都係到狂叫'

d煙火又唔錯呀*((琴日冇睇到就今日睇返夠本LA))哈

到左夜晚D歌手都係我幾中意嫁'
                            -[]-當然要除左個個唔知邊個GA大6歌手啦'
頂左佢半粒中><"

之後9點幾我地就要踏車車'''返屋企LU....

仲比左包咩都有GA野黎...(紀念品- -)嘿...我媽就岩晒啦''

刊登時間︰2007-07-04 08:00 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 6 月 23 日  星期六
2007*游水'`*

2007*年第一次去游水水>U<'`九龍公園!!都係第一次去游-v-
炎炎夏日-U-''係水中真係好舒服﹌
本身約左2:45係佐敦C等嫁...嘻'遲左2個字TIM,,唔好意思唷~

之後一齊去左swimming pool到@[]@.嘩!!今日咩日子*
   大排長龍bor*!!!!

之後入左去.......................唔怪得啦*今日有人比賽呀"swim
連室內池都有好多人"  好難學游水LA*

之後〔玩水〕玩左差5多一個鐘-333-'都冇咩好做...閃人啦*
下次去山游啦...個到多d野玩嫁*  [約好]
換好33,,搞掂晒野就去返MK食野先
Hi  tea完去左行旺中+新之*

買左好多野呀.....e+好平wo  d野都-3-不過真係一個迫字`'

好彩我都鐘意同人迫迫下嫁姐^^哈哈*
夜晚join埋興叔去左迎'喜喜'打Beeno....凍死我呀...d冷氣好勁!!!

食到12點幾,,
                 去左踏69x返歸....
搞錯!!!!><''房部冷氣居然壞左...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*
-/\-早知今晚去嘉嘉到zzzzzzz啦

算...走去媽咪間房訓*             好彩我o爹D今晚唔返黎姐'`

刊登時間︰2007-06-24 02:21 AM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2007 年 6 月 22 日  星期五
﹌出左TM*

今日一覺訓到12點幾*呵...醒左之後連我細佬都放左學閃左人啦>3<*
好彩我打左電話問黃凱恩咋-3-""
原來1點9就要去集合嫁la哈..但係......
                                                          點解佢會遲到ga??!!!!-v-
甘我慢慢食完早餐+刷牙梳洗+換埋33*時間仲早wo,,
去到都仲係得幾丁友咋@@

之後上左RM,301    連個牙sir都未到--去左食飯??!         呆等*
玩玩下佢冇lala殺出......
之後就要開始*中文口試*LU   今次表現麻麻咋...不過都要2點幾成3點先閃人'`

Jackie話要印野,,去cindyyu...倍佢等...食佢>U<'唔過分!!
食到我好飽**!!
之後上左cindyla....嘩﹌3連呀~

佢上網搵完....- -哈拇太郎......印佢出黎"hea左陣就係時候閃人!!

今日佢媽媽*day off+上一陣肥螢上去wo/\/\'早d閃....

平日又唔見你地甘好搵我-33333-''
今日牙德,,牙旋同佢都叫我出去...-V-唔好又出MK啦,,結果去左TM*

我返左屋企換33*之後先去左Ginza(<-銀座呀..>v<今日岩岩留意到)拎con*
之後出TM*

-33-又係WO...點解呢2日又甘多人〔組團〕游水水嫁?!!熱呢...

今日唔去"天日約左嘉嘉去9龍公園游BOR*>U<
出到TM*係屯中等佢--'又話好快...呃人!!

之後去左行街街*><今日冇咩收穫TIM*佢買左對鞋,,我買左好多野食>V<'`
吉吉島E+搞緊SELL台灣美食呀MA*

之後請我食韓燒*>333333333<"飽死+肥死呀....食到好晏
甘岩個到有人搞生日呀*好多人''好熱鬧             - -不過好嘈..嘈到死!!

之後夜啦我都係踏西鐵LA*           好快返到'
我同細佬都未訓就著..........睇睇到3點....入房訓啦!!ZZZZZ

刊登時間︰2007-06-23 01:02 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!