Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2008 年 2 月 19 日  星期二
肥姐死了-3-

 星期 2*
今日好眼訓呀....都唔想起身....鬼咩...--琴晚又成 3 點先訓....

不過今日都冇點訓過=v='`

上英文個陣- v-黑得我呀....抽號數都會抽中我嫁....

                  做小組討論呀"

helen拎左本講""殯儀""ga書

我其實都有 d 興趣bor'            幾得意甘呀!!xd"

上文學個陣,,同屏屏傾左好耐,,所以冇訓到哈哈,,之後仲做埋篇隨筆,,

中史個陣...  --唔知邊個白痴.....sd左肥姐ga死訊比勁夕夕人=v=

佢都捱左好耐啦....

中史好嘈呀"我地又係到玩10  15  20  xd(幾童真)

放學今日小鳳要出沙田"

所以我地幅素描要天日先畫嚕@@             本身想返屋企嫁,,,結果陪米米coeii,=]

呢排 m 記做咩呀><勁多人囉!! l unch都去左個到買返去食咋"

mama今晚買個陣又係wo@@         奇怪"

刊登時間︰2008-02-19 09:57 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 2 月 18 日  星期一
返學lu... -3-懶死,,重死,,

 今日係新年之後第一日返學呀"`

雖然琴晚3點先訓...但係今日好乖呀=]    呵呵'鬧鐘一o向就起左身了`'

 7 點都未到嫁"
之後即刻執樣出門了'"好早返到學校

=[]=嘩嘩嘩....校門好嚇人呀...校長扮財神....重點係係甘{影相}--

返到去"我班先得 3 個人...之後放左d朱古力去人地到=]

順利順利xd"
嘩==今日早會真係超長呀 ...不過都好呀...可以上少d art  xd"

上art只係睇返今年f.5 個d 作品"   好勁呀   好靚呀xd!!

撈撈*個份我睇左*好勁唷>v<!!
今日成日都好high呀個班人--可能 d 人太耐冇見啦    呵呵''

我都係甘同屏屏傾計啦>3<

小息個陣,,
佢見到杯朱古力,,之後佢個樣就怪怪的啦,,  由佢好ma?!!

唉...coeii比小英見到佢條半截裙啦...............記缺點......

-v-我今朝又比條賤人捉...     玩針對呀\"/.........又記名......好憎佢呀...又係我

所以我都冇得再著個條裙嫁啦- -....算啦....乖乖地買過吧....

放學陪sta||a去睇信個d野...

發現個保ling袋真係超大呀...行都唔係好方便--又好重呀

我最後都買左本紀念冊了"趕緊比佢地+寫啦xdxd"

回家途中...
突然有陣身心疲累的感覺....唔知係咪因為耐冇返學上堂....定太重...

決定d的事還未做.....決心沒有了....怎麼辦?!!....

刊登時間︰2008-02-18 09:18 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 2 月 17 日  星期日
假期最後一天-3-`"拜年

 琴晚半夜都未訓.....daddy返黎比左8封利士我....xd

今朝10點幾就要我起身...

去拜年呀"去高佬伯伯個到,,,

好忙呀"- -本身想今日做下功課嫁ma(之前太懶了)

唉...
都係自己懶啫=]    天日...得m姐要交啫....由佢....

之後去左沙田行街....買左個袋'

走人"

今晚屋企有人黎拜年-3-又左左我d時間...

e+都未沖涼,,未執野,,未熨野,,

仲比個bb蝦- -

刊登時間︰2008-02-17 10:59 PM   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!