繁忙的一周-v-'
星期 5 下午開始我就放左自己假了xD''
本身今日LUNCH撈撈約左我出去食飯"
不過LUNCH前佢叫我一齊去唱K*即係走左下午個2堂XD"
比佢地D{魔鬼}叫一叫,,
我都去左元朗唱K"LOK扮我DADDY囉XD"打返去請假 好在學校冇打返我家"
(做左衰野係驚青D嫁啦 XD")
今日唱K唱得特別快完甘-=3=不過真係得個2,3HOUR
好耐冇同佢地一齊玩了...都幾開心嫁=]
之後D人又要返去溫書>3< 我同撈撈行左陣元朗 買左條裙"
6點幾返屋企'
= =細佬打黎話冇KEY 叫我快D返去...搞到我要返屋企先'
但係最黑人憎係佢去左人地到囉 !!!
我唔等佢啦"我去牙SU屋企,,牙鴻係到訓緊-V-' CC係到唔知做咩
話要煮飯仔嚕XD' 都還不差啦-V-
叫埋牙翠同佢條仔上黎"打麻雀
玩到 12點幾返屋企...攰了'好快就訓著.....有個SMS打完未SD就訓左=++=''
星期6本身要賣其...
不過要去同佢食早餐...所以冇去賣(+上我又攰呢^^)
但係過左十二點東亞唔收我個其袋囉!!頂!!E+放左係我屋企先--都唔知點算..
1點同小鳳出去葵芳行街@V@
>3<'打算買813T呀!!但係又冇晒粉紅色...得返銀色...仲要得返2部...
好矛盾呀.......都唔知買唔買好............
之後去左mk睇"先達冇晒貨tim囉 /.\唉...但買左又驚後悔'
小鳳腳痛了,,所以行完新之城就走了,,
= =今日發生咩事?!岩岩係先達又.....
係到睇睇下野,,有條友仔撞左我背脊一下,,之後就直走了><一句唔好意思都冇!!
小鳳話見到佢係笑ga,,問我識唔識佢- -唔識喎好似
上左3樓睇緊耳環個陣又係佢' 撞左下我...不過唔痛的
之後2個白痴仔係對面間小蜜蜂到係甘笑,,
我地睇完野出黎"係門口見到佢地個真面目...不過e+又唔多記得了
行去搭車個陣又比個牙叔撞左野><黑仔得我呀!!
之後仲要上左架經屯門ga車"
成個幾鐘先返到tsw= =不過都幾好玩ga今日....
同小鳳一齊行街幾開心呀=]