Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2008 年 3 月 3 日  星期一
調位了.. +{細佬生日"

 今日最尾個堂調左做中文*

調位了,,,

唔再同屏屏坐了呀=3=

不過唔知係咪甘有緣呢@v@米米,,我,,小鳳抽到連住一行坐xd

之後連珍珍都調埋黎"4連xd"

今日係細佬生日,,不過琴晚就預先慶祝過了,,

今晚叫左pizza食= =

飽死人嫁...              我好耐冇食到甘飽過...只係敢企囉陰公...仲肥死tim

-v-仲話要減肥...

個個usb琴晚冇啦啦傻左=3=我d相呀....

刊登時間︰2008-03-04 07:35 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 3 月 2 日  星期日
一星期了...

繁忙的一周-v-'
星期 5 下午開始我就放左自己假了xD''

本身今日LUNCH撈撈約左我出去食飯"

不過LUNCH前佢叫我一齊去唱K*即係走左下午個2堂XD"

比佢地D{魔鬼}叫一叫,,

我都去左元朗唱K"LOK扮我DADDY囉XD"打返去請假    好在學校冇打返我家"

(做左衰野係驚青D嫁啦  XD")

今日唱K唱得特別快完甘-=3=不過真係得個2,3HOUR

好耐冇同佢地一齊玩了...都幾開心嫁=]

之後D人又要返去溫書>3<         我同撈撈行左陣元朗    買左條裙"

6點幾返屋企'   
=  =細佬打黎話冇KEY 叫我快D返去...搞到我要返屋企先'

但係最黑人憎係佢去左人地到囉 !!!

我唔等佢啦"我去牙SU屋企,,牙鴻係到訓緊-V-' CC係到唔知做咩

話要煮飯仔嚕XD'       都還不差啦-V- 

叫埋牙翠同佢條仔上黎"打麻雀

玩到 12點幾返屋企...攰了'好快就訓著.....有個SMS打完未SD就訓左=++=''

星期6本身要賣其...

不過要去同佢食早餐...所以冇去賣(+上我又攰呢^^)

但係過左十二點東亞唔收我個其袋囉!!頂!!E+放左係我屋企先--都唔知點算..

1點同小鳳出去葵芳行街@V@

>3<'打算買813T呀!!但係又冇晒粉紅色...得返銀色...仲要得返2部...

好矛盾呀.......都唔知買唔買好............

之後去左mk睇"先達冇晒貨tim囉   /.\唉...但買左又驚後悔'

小鳳腳痛了,,所以行完新之城就走了,,

= =今日發生咩事?!岩岩係先達又.....

係到睇睇下野,,有條友仔撞左我背脊一下,,之後就直走了><一句唔好意思都冇!!

小鳳話見到佢係笑ga,,問我識唔識佢- -唔識喎好似

上左3樓睇緊耳環個陣又係佢'  撞左下我...不過唔痛的

之後2個白痴仔係對面間小蜜蜂到係甘笑,,

我地睇完野出黎"係門口見到佢地個真面目...不過e+又唔多記得了

行去搭車個陣又比個牙叔撞左野><黑仔得我呀!!

之後仲要上左架經屯門ga車"

成個幾鐘先返到tsw= =不過都幾好玩ga今日....

同小鳳一齊行街幾開心呀=]

刊登時間︰2008-03-02 06:58 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 2 月 26 日  星期二
生日快樂"

 漩:

生日大快樂呀!!!!!

  

刊登時間︰2008-02-27 09:13 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!