Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2008 年 2 月 7 日  星期四
大年初一 ,,比人摸- -'*

 年三十出左{維園}行...好熱鬧呀出面@v@'`

下年都會出!!xd雖然真係好迫好迫><''但d野多好多...又有氣氛wo

不知不覺.......我地行到 3點幾先走人....拎住好多野呀....- -重死

返到屋企都 4 點幾lu...沖得涼上得床 5 點'`

之後係被豆到sd下sms....連媽咪都起身返工啦..=33=;甘咪同佢祝幾句先囉"
$v$呵呵'
12 點幾又要起身啦-/\-好眼訓呀.....又要出番天后個邊拜年...

佢地都笑我早知去舅婆到zzz算啦....省車$$xd"

我地去到...個到已經好多人lu@@...逗利士...食野....

之後齊齊走人...去左sogo行*

姑媽姑丈有收穫....我地行黎行去都冇買咩...細佬就更加啦-v-煩'

睇睇下衫....有隻手摸左落我裙裹面- -'

原來係個咨濕{仔}''= =得個5,6歲人仔....放過佢啦....嚇左我一跳....

話今年羊ga人會有財運+桃花啫- -又唔見我有 {財}wo

之後姐姐個d走先,,,我地再行多陣....就搭車返tsw   lu"

 

新年快樂呀 =]

刊登時間︰2008-02-08 04:50 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 2 月 5 日  星期二
電話跌左....

 好耐冇電腦玩嚕/.\

最衰都係我細佬啦....佢整房整緊....d 野亂到死....所以好似3日冇得入去玩

今日開始放假嚕我"放到18呀

今日都係係屋企hea住過...多數係sms啦...

表姐上左黎wo@@買左花上黎...

今朝起身daddy就過左海拎海味...團年飯有得食啦*3*

今日佢地個個都返去大6啦....悶死我咩/3\

蟲佢婆婆死左呀><唔好甘傷心啦....我都唔知同你講咩好啦....不過上年ga今日

我都係守緊夜(我爺爺2.14死的呀-/\-)

都話我黑仔的啦.....

岩岩部電話跌左落水呀"用唔到啦>/\<機都開唔到呀!!!!!!死得啦...

本身話新年之後都會換機ga....但e+.....冇電話用死人嫁'

仲要比人鬧....我好蠢呀....-/\-

冇心情打嚕...

刊登時間︰2008-02-05 11:38 PM   [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 2 月 1 日  星期五
2月1 日...*

 今日凍到震呀-﹏﹏-'不過都唔夠琴日凍既...

琴日昂平得2.7度喎@_@"

今日因為係1號所以都要早會...4個人冇返啦'  估下星期一有幾多個冇返>v<?!   我估起碼10'

今朝2堂英文....小鳳坐左我隔離>v<"我地係到玩手襪xd

我拎左個2對手襪返去'`

比一對佢用,,d 兔毛係甘甩呀甩,,        -0-

搞到周圍d空氣都飄住d毛,,我件褸勁多毛tim呀><'

第一個小息...由女廁開始...搞到好彊= ='`

因為佢問佢拎返件3,,佢話未洗,,之後就開始發脾4甘上下啦,,

我同米米呢2個局外人...都唔知講咩好...不過我都忍唔住頂左佢2句-3-'

事都發生左啦...你同你家姐講下好過啦....甘講落去都冇用....

今日好奇bo'  我冇點zzzz喔^^

唔通因為太凍xd”

好得人驚呀...嘉雯登底發現有張血ga紙巾....我地都覺得好邪呀...

之後lunch...本身就想食粥呢~

之後講下講下....條友又發大小姐脾4= ='`算啦...我地2個食...呵"

好好味呀"冬天食熱呼呼ga {瑤柱皮蛋肉片粥}xd!!

死嚕...我lunch聽佢講...放學佢講///.\\\我真係唔想同佢做fd啦...咩人黎嫁...

男又憎佢女又唔中意佢先係奇人呀ma"   好啦唔好講甘盡....佢正常個陣都幾ok嫁xd"

- v-不過我今日真係好想訴....

打左好多tim=v='`

放學冇去睇師生tim"不過我知老師隊輸左^++++++^xd"

去左陪小鳳配con'行左2轉....減減卡路里xd'不過變左雪條啦~

刊登時間︰2008-02-02 12:12 AM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!