唉...e+d生活好似愈來愈繁忙了...
+上我都廢事同個白痴仔爭電腦,,又加上我習慣左12點左右就入睡呢,,,
嘻"仲有琴日有人話我習慣改變了"
發覺,,,,我好似好耐冇夜沖涼啦@@之前好似係12點幾先沖,,,e+ 6,7點就沖左啦,,
((=v=而且沖得快左勁多......呵))
*經過特別訓練*xd
今次測驗得文學未出成績咋=33=美美改卷出名慢嫁啦....一頭半個月....嘿嘿
其他大致都唔錯啦..=v=因為自己都冇點溫...所以接受到
"報告"
中文:64/100(算唔差的一科啦=)
英文:35/100(都比上次好左甘啦)xd
數學:65/100(都心足啦,,溫左2日的成果)
geog:48/100
中史:48/100
(呢2科溫埋都唔夠1個鐘...超勁^+++^xd)
econ:24/100(呢個就唔掂啦\3/溫左4個鐘都有呀)
pe:35/100(理得佢啦)
總分我就算文學"0"都pass xd"(岩岩好40)xd
+上我唔信我吹個d冇得執返幾分xd!!
今日係小鳳生日呀"i am no.1xd"
*生日快樂!!*
天日就去bbq啦"為佢過第一個{真正生日}啦!!xdd