Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2008 年 4 月 9 日  星期三
難得一天.= =.

哎呀!搞錯呀我又甘黑仔啦!今朝返學既短短幾分鐘...

個背唔知搞咩= =好似中左彈甘

成個背面都係甘><今日係第2次著呢條裙咋,仲要琴日先改好條裙嫁

上樓梯個陣,
汪尼冇啦啦嘩我...仲話我好似中左彈...(好貼切呀)陰公,

我仲以為係個D好少GA污濁,

點知-口-’
勁得人驚呀..一點點嫁..好似係醬油..唉唔知呀我..
只知好黑好黑呀!!!
返到去就叫LINLIN幫我去下面借裙,

嘩得2條勁細條GA先係高FROM校章= =

不過當然唔岩著啦,之後又去左拎第2條,
而我...係女廁SMS等佢地...最後著左條上窄下闊GA=V=’

好在今日都唔係好熱,開埋冷氣叫凍TIM啦,
maths個陣又係佢堂...哈哈哈...要去上埋個個咩考試技巧班...

今日都覺得個人好攰好眼訓=3=
lunch....sorry呀...佢地班人係到...所以我只好作文...
米米幫我作@v@’呵

放左學佢地係都要等我><’  好彩之後佢地去左a班到”補”econ

甘我就閃左啦,,去左銀座溫英文,,我聰明吧∼呵幾快識左一課∼

今個星期努力啦^^”

不過放假個2日都好多野做甘=3=

唉唉”

刊登時間︰2008-04-09 10:12 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 4 月 7 日  星期一
返學*

 琴晚12點幾就訓左啦...不過佢就失眠=3=唉;'下次唔好飲啦''

我半腄中都sd左下sms=v='之後又大覺訓,,

訓到"6點幾"自己都識醒嚕,,

不過其實今日整日都係幾眼訓的~~"

早會=3=熱死人啦,,天日終於可以著{ 夏季 }啦!!我一定會著嫁,,

今日都係下午先可以開冷氣--不過'

勁大麈囉...所以我地為左身體著想都係冇開到呀...

我都算醒啦~著左細佬件短衫~不過今日甘大太陽= =''''完完全全夏天到了

上堂我都冇訓覺啦"愈來愈少.....  我真的乖了xd"

last個堂geog先難頂呀=[]='默書不過都冇溫到   但又撞到wo xd!!

去到4點半多先有得放呀''          佢地3個仲要去下面抹簿櫃(慘)'

不過鄺生就抵死啦>v<"

放左學我都好眼訓,,唔陪佢地去hea啦,,,返家先''

仲有食埋d 咳水@v@'

 

><"希望快d 好返晒!!!

刊登時間︰2008-04-07 05:48 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 4 月 6 日  星期日
{3日都安在家=3="`

 病左好耐呀今次...到今日都仲係未好返=3='`

(!!幾時先好嫁...唉唉!!)

呢幾日都冇出去呀@v@我仲有抄左dd功課xd"都好好啦*我都覺得我乖左xd"

琴日我又冇去踏單車~
今日又冇去跑步~
su'打黎叫我去佢家=3=當然唔去啦~xd

係屋企都唔會冇野好做呀~

幾排我覺得心情好平靜^+++^哈哈'好事''

所以即使{ 吽 }都唔覺得好悶wo~

訓下覺啦~傾下電話啦~因為要補返d睡眠xd"

天日又要返學了=3=

刊登時間︰2008-04-06 07:24 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!