| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 9 日 星期三 |
 |  |
 難得一天.= =. |
哎呀!搞錯呀我又甘黑仔啦!今朝返學既短短幾分鐘...
個背唔知搞咩= =好似中左彈甘
成個背面都係甘><今日係第2次著呢條裙咋,仲要琴日先改好條裙嫁
上樓梯個陣,
汪尼冇啦啦嘩我...仲話我好似中左彈...(好貼切呀)陰公,
我仲以為係個D好少GA污濁,
點知-口-’
勁得人驚呀..一點點嫁..好似係醬油..唉唔知呀我..
只知好黑好黑呀!!!
返到去就叫LINLIN幫我去下面借裙,
嘩得2條勁細條GA先係高FROM校章= =
不過當然唔岩著啦,之後又去左拎第2條,
而我...係女廁SMS等佢地...最後著左條上窄下闊GA=V=’
好在今日都唔係好熱,開埋冷氣叫凍TIM啦,
maths個陣又係佢堂...哈哈哈...要去上埋個個咩考試技巧班...
今日都覺得個人好攰好眼訓=3=
lunch....sorry呀...佢地班人係到...所以我只好作文...
米米幫我作@v@’呵
放左學佢地係都要等我><’ 好彩之後佢地去左a班到”補”econ
甘我就閃左啦,,去左銀座溫英文,,我聰明吧∼呵幾快識左一課∼
今個星期努力啦^^”
不過放假個2日都好多野做甘=3=
唉唉”
|
|
|
2008 年 4 月 7 日 星期一 |
 |  |
 返學* |
琴晚12點幾就訓左啦...不過佢就失眠=3=唉;'下次唔好飲啦''
我半腄中都sd左下sms=v='之後又大覺訓,,
訓到"6點幾"自己都識醒嚕,,
不過其實今日整日都係幾眼訓的~~"
早會=3=熱死人啦,,天日終於可以著{ 夏季 }啦!!我一定會著嫁,,
今日都係下午先可以開冷氣--不過'
勁大麈囉...所以我地為左身體著想都係冇開到呀...
我都算醒啦~著左細佬件短衫~不過今日甘大太陽= =''''完完全全夏天到了
上堂我都冇訓覺啦"愈來愈少..... 我真的乖了xd"
last個堂geog先難頂呀=[]='默書不過都冇溫到 但又撞到wo xd!!
去到4點半多先有得放呀'' 佢地3個仲要去下面抹簿櫃(慘)'
不過鄺生就抵死啦>v<"
放左學我都好眼訓,,唔陪佢地去hea啦,,,返家先''
仲有食埋d 咳水@v@'
><"希望快d 好返晒!!!
|
|
|
2008 年 4 月 6 日 星期日 |
 |  |
 {3日都安在家=3="` |
病左好耐呀今次...到今日都仲係未好返=3='`
(!!幾時先好嫁...唉唉!!)
呢幾日都冇出去呀@v@我仲有抄左dd功課xd"都好好啦*我都覺得我乖左xd"
琴日我又冇去踏單車~
今日又冇去跑步~
su'打黎叫我去佢家=3=當然唔去啦~xd
係屋企都唔會冇野好做呀~
幾排我覺得心情好平靜^+++^哈哈'好事''
所以即使{ 吽 }都唔覺得好悶wo~
訓下覺啦~傾下電話啦~因為要補返d睡眠xd"
天日又要返學了=3=
|
|
|
« | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | ... | 79 | »
|