Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2008 年 2 月 24 日  星期日
﹏預祝生日﹏ - -仲有家長日"

今日雖然係{家長日}'
不過我都訓到1點幾先識起=v=好彩我好晏見...2:30
下午幾好呀~

係教員室出面見"唔洗上4樓          hohoho=]

梁小眉-[]-中學最後一個家長日...你係到踩我...又話我...

/3\佢地2個係甘夾攻我
我唔理佢地啦"另埋塊面    算!

仲要搞到我食黑面- -我印象中中2個次都冇甘啦....個陣仲差啦...

邊有老師踩自己學生嫁- -佢對個個都係甘....o晒

返到去都係3點左右"我諗住6點先出去咪唔換3住囉@@

點知翠好早就打黎問我出去未"
甘我就啦啦林換3啦.............................................

去到葵芳拎埋蛋糕就過neway搵小明"佢8點先放工呀

我地入左去邊唱邊等{主角}xd

牙漩原來一早估到囉....有d冇引tim><'
不過佢都估唔到我會到xd   =]都算係甘啦...

唱唱唱"7個人"都ok有氣氛啦

本身話唱到10點就閃人嫁啦..........但結果..........12點幾先出neway門=v=比人話啦'

返到去我仲要坐過龍tim...唉...算啦...

我都冇同佢過過生日......今年係開始........

刊登時間︰2008-02-26 06:25 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 2 月 23 日  星期六
忙碌的...星期6*]

 今日本身就約好了出旺角*

不過星期中冇啦啦發起左個班會活動- v -'身為{康樂}的我,,,果然參加啦

何況連小眉都去呢@v@就去玩下子囉"

但是我的時間亂了...     琴晚又話今晚要返家食飯...結果唔洗啦

加上另一個,佢條仔玩驚喜^^天晚先去唱k,今朝就唔洗去啦,,
見到牙漩幾失望xd:]

等我之前仲為我呢個計劃興奮左成晚xd'

今日好早我就起左身"搞掂晒d野之後等佢地-33-
落雨呀今日,,,不過我把傘唔見了,,  冇,
去到元朗就買左把@v@

今日全日都不停有細雨"大派用場呢

12:30 - 3:00  景福宮舉行xd
不過我地3個成點鐘先去到"(因為迷路了呀'')

不過牙達仲遲-33-遲起身wo因為    哈哈  我地分左2台食...對於韓燒我自認耐性不夠..

可能我個台d人都食得7788啦;冇咩食野ga意慾,,
本身話食到2點我就先走了,,

點知佢冇打黎+上又要影大合照.........之後閃人先了.....

嘩"個到個架lift十世都唔肯上黎...

好低能呀我- -'又迷路囉       點解今日甘白痴嫁!!
之後一面求救一面行...努力左一番................= =都係唔得
之後就等救兵到xd'

西鐵出mk*    去到之後就知今日都幾多人下  哈哈

首先去左{掃街}呀>v<好好味呀豬大腸  不過真係好肥!!仲有日船xd'

今日咩天氣呀= =之後去左影貼貼...熱到我出汗囉陰公...

但夜晚我又凍到震左wo- -唉"好彩冇病咋'

去到彌敦道唱返首彌敦道xd '不過搵唔到信和xd"
死啦- -我又迷路啦
搵唔返上次個間戲院呀......不過兜左好耐之後都會去到ga...

我腳又痛...佢腰又痛...真係唔岩時候....
睇左<<隔空行者>>都幾好睇呀@@''之後如我所願行返個條路...

但係冇我覺得有個種感覺..

我仲好記得我今日之所以要出去的原因...但此情此景...講唔出口了...

由佢啦...輕鐵車廂中我好似.................算=]

刊登時間︰2008-02-25 06:53 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 2 月 20 日  星期三
好眼訓呀=3=

琴晚好開心呀...發現原來係一場誤會^^

之後12點幾收左線

之後佢地2個都失眠@@我由未眼訓

傾傾傾...傾到我不知不覺訓左

本身話傾天光嫁xd

之後3點幾訓了     但係好攰好眼訓’

搞到今日鬧鐘都唔醒呀  7:42先比我細佬叫醒  

好彩今日pe 3

冇遲到∼呼∼

刊登時間︰2008-02-20 10:43 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!