Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2008 年 3 月 17 日  星期一
"戀人未滿"

為什麼只和你能聊一整夜
為什麼才道別就又想見面
在朋友里面就數你最特別
總讓我覺得很親很貼
為什麼你在意誰陪我逛街
為什麼你擔心誰對我放電
你說你對我,比別人多一些
卻又不說是多哪一些
友達以上戀人未滿    !?
甜蜜心煩,愉悅混亂
我們以後會變怎樣
我迫不及待想知道答案
再靠近一點點就讓你牽手
再勇敢一點點我就跟你走
你還等什麼時間已經不多
再下去只好只作朋友
再向前一點點我就會點頭
再沖動一點點我就不閃躲
不過三個字別猶豫這麼久
只要你說出口你就能擁有我
為什麼你寂寞只想要我陪
為什麼我難過只肯讓你安慰
我們心里面明明都有感覺
為什麼不敢面對
我不相信
都動了感情卻到不了愛情
那麼貼心卻進不了心底
你能不能快一點決定
對我說我愛你

刊登時間︰2008-03-18 06:25 PM   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 3 月 11 日  星期二
去耕田-3-攰死"

今日一返到去就要準備我...琴日冇做ga  sba=3='`

早知琴日就唔拎dog book走啦'

=3=晒氣既'xd         其實應該早估到啦哈哈...
有3條題目我先寫緊第2條...
第2組到我囉@[]@                                黑仔"
不過我地組冇died air @v@算係甘啦..

第2個小息啦啦林去左食野先*

因為12:45就要搭車出發去’有機農場”

今日仲要甘好天= =(晒死!!)文學我好眼訓...訓醒就夠鐘落去lu"

本身想買d野上車食嫁(^^似足旅行甘)       不過唔洗買啦'有人請ma xd"

好近啫"去錦田個邊,,車程就近,,不過去到要行好耐呀,,

-v-去到終於見到小英口中個個【斜坡】

烈日當空"行左30min啦我估甘上下''''上到50層樓ga高度呀!!!!"

先去到個個農場...我仲要怕晒黑所以唔敢除長衫...

有隻狗狗好乖呀...叫旺財wo哈哈勁行呀"

其實一句就講得晒'

去到個到"又熱又晒又臭呀!!!*
不過我反而好想試試個d墨西哥仙人掌@v@'

話明有機呀ma*d肥料就緊係...........

鄧樂熙就慘嚕*v*比燒雞推跌左係d岩岩施左肥ga田到xd"  笑死我地*

嘩"有條路真係臭到非筆墨所能形容=v=

張紙巾d味都頂佢唔順"真係嫁wo- -連禁實口鼻都.......唉"

d人又要係甘引人笑"索晒= =

行到好攰呀*上到車都唔想落車啦`'返到屋企食野+灘係沙化zzz

今日係爺ga生忌呀@@...

刊登時間︰2008-03-11 09:20 PM   [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 3 月 7 日  星期五
攰 "=3=

終於等到今日啦...

等星期5,,天日又放假了>3<我要訓個夠呀'`

日日返學等小息...小息等lunch...lunch等放學...放學等放假..==唉

今個星期過得好慢喔~
經過一星期...我決定了天日去買電話啦   哈哈=]

不過係我的機會成本咋=[

今日pe"幾好玩呀miss mak冇返^+++^自由活動

我同brobro玩到笑死xd"之後可能大家都攰'''''4個人坐係到hea

今日可能pe完"

成個人都覺得好眼訓-v-'`中下中下

geog小英就係使人唔使本嫁囉- -做佢科長激慘呀!!又搬又走,

after  school'要去畫埋art呀"冇時間啦><

我畫得勁慢囉= =唉,,1/4都冇

之後去左天瑞拎野....冇耐呀--所以唔上去了.....返左屋企

乖呢xd"

刊登時間︰2008-03-07 06:36 PM   [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!