今日一返到去就要準備我...琴日冇做ga sba=3='`
早知琴日就唔拎dog book走啦'
=3=晒氣既'xd 其實應該早估到啦哈哈...
有3條題目我先寫緊第2條...
第2組到我囉@[]@ 黑仔"
不過我地組冇died air @v@算係甘啦..
第2個小息啦啦林去左食野先*
因為12:45就要搭車出發去’有機農場”
今日仲要甘好天= =(晒死!!)文學我好眼訓...訓醒就夠鐘落去lu"
本身想買d野上車食嫁(^^似足旅行甘) 不過唔洗買啦'有人請ma xd"
好近啫"去錦田個邊,,車程就近,,不過去到要行好耐呀,,
-v-去到終於見到小英口中個個【斜坡】
烈日當空"行左30min啦我估甘上下''''上到50層樓ga高度呀!!!!"
先去到個個農場...我仲要怕晒黑所以唔敢除長衫...
有隻狗狗好乖呀...叫旺財wo哈哈勁行呀"
其實一句就講得晒'
去到個到"又熱又晒又臭呀!!!*
不過我反而好想試試個d墨西哥仙人掌@v@'
話明有機呀ma*d肥料就緊係...........
鄧樂熙就慘嚕*v*比燒雞推跌左係d岩岩施左肥ga田到xd" 笑死我地*
嘩"有條路真係臭到非筆墨所能形容=v=
張紙巾d味都頂佢唔順"真係嫁wo- -連禁實口鼻都.......唉"
d人又要係甘引人笑"索晒= =
行到好攰呀*上到車都唔想落車啦`'返到屋企食野+灘係沙化zzz
今日係爺ga生忌呀@@...