我後悔了...
我後悔比我自己猶豫不決...
明明決定好,又要取消,,算點呀黃茗施!!e+拖泥蔕水tim呀/_\
不過,,
其實我都覺得我有d過份... 居然有d甘ga feel...
到目前仲宗知係岩定錯ga野"
!!!!!!!!!!!!!!!!!!放埋1.2邊xd!!!!!!!!!!!!!!
今日去左行街街呀...
我始終都係覺得~行街係最放鬆的喔~~果然唔計攰到緊縮的小腿xd'
買左好多夏天3" 好滿足/\/\*
不過先發現自己幾多黑色3...今日又買左2件=3=
數下數下...今日買左2條連身裙,,2條裙,,2件3,一條belt,,仲有手機d水鑽..
呼~
天日放學返黎...買埋支膠水就可以貼手機了xdd"
今日真係好攰了....