我突然決定了,,,由下次開始,,,打日記要學打書面語\3/
因為我場覺得我應該要令日記有意義一d*
(=3=起碼令中文水平有丁丁甘多多進步吧,,,)
今日我訓到11點幾,,,
之後睇左陣電視+睇晒本<<餐餐有送加>> <---推薦!!
仲有玩電腦*
玩到4點幾左右,,就準備出街d野啦,,
今晚我地策劃左個生日bbq比小鳳...
我係打後入去的一個.....拎埋個cake*同d臘蠋"
好重呀d野+上係tsw個陣有雨落=[]=幾驚呀..
好彩屯門冇事"
我入到去都7點幾啦....而佢地仲未等到個爐...不過個到d人幾好人*
@v@同佢地睇住d野食,,,等佢地可以出去玩下
(= =其實係咪應該搵到爐先買野食呢.....算吧)
我去到淨係叫左coeii出黎幫我夾手夾腳整個字比小鳳^+++^驚喜"`

成功啦"佢緊係感動xd...我上次見到個心心都好感動啦,,,
之後係沙灘到{搶食}xd*=v=周公,,coeii,,笑死我地啦,,
叫nama叫埋汪尼佢2個"
佢地去左咖啡灣個邊睇@@有位wo...所以就打的的過左去...
no.1*
我第一次黎咋bo....講同聽都多"
呢到好似仲好feel過蝴蝶*不過係細左d啫"
bbq我地好快就飽晒啦~v~*之後佢2條友出左去飲酒吹水..
又唔知自己一杯即醉=3=
結果,, 我都出左去吹水"之後5個女仔吹左陣"幾正呀都=]
1點幾返到屋企*
不過好似夜返左d...對不起等了我一晚...
決定要買頂睇下xd*v*


