Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2008 年 4 月 29 日  星期二
星期2*

今天也是如常上學,,,混混的過了,,,
不過*今天過得很快@@`
PE::miss mak上完我們的才走-3-我真的太多願意看到她喔,,

接著的是英文課*
給了我們07年的hkcee paper1*呵呵,,原來9月補習的時候已做過了.

=v=但是,.,怎麼一點記憶也沒有....
不過我亦很努力的做!(雖然非常睏)

也怪我昨天很早睡了=v=今天的英默.....呵呵呵....

本來打算出猫的啦\3/'   可是眼見周公落網了...     (念頭打消xd)

魚蛋sir的課...是我們的小息xd

雖然自覺對他有點愧疚..............................................
不過,又不能對不起自己呀!

看完報紙*與小鳳吹了下水*聽歌*

睡意漸濃就乾脆找{周公}去了XD*

lunch之後捱過2堂-3-就放學了...
<補課呢>

唉.....art....完成了一張畫和陶碟....

唉"

 


今天無聊時,,想起了<<c飲c食>>xd   =]

上次在圖書館看了思詩的<<c玩c樂>>覺得好好呀!!所以都推薦喔!!
她所寫的真的令人回想了不少兒時的事..

我猜她應該比我大幾年吧xd"


我印象中...荔園...好像比op更好玩...
可能因為兒時的記憶都是美好吧xd我好像只記得那面哈哈鏡=]

 

圖畫雖然還比不上我的(^++++^呵呵)
但我非常喜歡!!

刊登時間︰2008-04-29 07:18 PM   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 4 月 28 日  星期一
*}]重新整理*

今天突然心血來潮,,

翻閱了我這日記的"第一篇"
其實最頭的幾十篇日記=3=我是在再之前轉貼的(已經忘記了那網站*)

哈哈...大約都2年多前的我了....

是我以前{太傻太天真}xd"!??
還是我現在真的長大了不少?!!??

我覺得我有點兒白痴=v=`"所以我狠下心打算全給刪掉......

.....不過日記就跟相片一樣....無論是奇醜無比...亦是回憶呀....

所以全部列入{私人珍藏}!!
其中,,我也找到了些已遺忘的片段

整個日記也順道整理一番@3@

或者可以post一些相上來...(/3\不見的時候也可以另存呢)''

刊登時間︰2008-04-28 05:42 PM   [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 4 月 26 日  星期六
*沙灘*

我突然決定了,,,由下次開始,,,打日記要學打書面語\3/

因為我場覺得我應該要令日記有意義一d*
                       (=3=起碼令中文水平有丁丁甘多多進步吧,,,)

今日我訓到11點幾,,,
之後睇左陣電視+睇晒本<<餐餐有送加>>       <---推薦!!
仲有玩電腦*

玩到4點幾左右,,就準備出街d野啦,,

今晚我地策劃左個生日bbq比小鳳...

我係打後入去的一個.....拎埋個cake*同d臘蠋"

好重呀d野+上係tsw個陣有雨落=[]=幾驚呀..

好彩屯門冇事"
我入到去都7點幾啦....而佢地仲未等到個爐...不過個到d人幾好人*

@v@同佢地睇住d野食,,,等佢地可以出去玩下

(= =其實係咪應該搵到爐先買野食呢.....算吧)

我去到淨係叫左coeii出黎幫我夾手夾腳整個字比小鳳^+++^驚喜"`

成功啦"佢緊係感動xd...我上次見到個心心都好感動啦,,,

之後係沙灘到{搶食}xd*=v=周公,,coeii,,笑死我地啦,,

叫nama叫埋汪尼佢2個"

佢地去左咖啡灣個邊睇@@有位wo...所以就打的的過左去...

no.1*
我第一次黎咋bo....講同聽都多"

呢到好似仲好feel過蝴蝶*不過係細左d啫"

bbq我地好快就飽晒啦~v~*之後佢2條友出左去飲酒吹水..
又唔知自己一杯即醉=3=

結果,,     我都出左去吹水"之後5個女仔吹左陣"幾正呀都=]

1點幾返到屋企*
不過好似夜返左d...對不起等了我一晚...

決定要買頂睇下xd*v*

刊登時間︰2008-04-28 04:26 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!