其實宜家真係冇咩特別
不過828生日,好開心...^^
如果你地送生日gift比我
我實會記住.......=]
咁當然la
唔送都都都冇所謂
依然係我fd
不過........
15-19/8去上海
應會買手信
HaHa!!!!!!!!
要多黎comm3nt ga!!!!!!!!!!!!
今日過左海去睇腰骨
因之前度到一高一低
doctor同我做左D按摩咁LA
不過要照X-ray
用左成$2000
貴........
不過好玩!!!!
你地14/8番唔番去買書ar?
我番ar!!!
可能我細佬會跟埋黎ga!!!!
今朝一大早同ah嫲去飲茶
好采今次唔駛比人迫食野=]
lunch去M記食
見到有人因溝通問題而鬧交
唔知好笑定唔好笑la?!XD
我好掛住1c ar!!!!!