Ha Ha!!!!!
今日同左晴,天出街=]]
First , 我地去左麥記食野(南豐個間)
Second,係附近影貼紙相]
之後係度遊盪
遊下遊下去左城市中心
去左Come Buy 買珍珠奶茶
跟住就係大快活坐
仲玩True or Deal
走既時候係Toilet 度狂影相
Ha Ha =]
我好掛住你地ar!!!!
各位1C既好同學+fd
唔好唔記得我ar!!!!!
今日又係過得very 無聊.......
今日照常去學野
之後就番左屋企
問人下個禮拜有咩攪作=]
最後都有番D結果.....
多謝各位有份約我的人ar!!!!!
好掛住1C班ar!!!!! XD
今日就係第一日唔駛番學
好無聊ar!!!!!!
就係因為這樣
所以我又想番起同1C過的日子
O-Camp,越野賽,Singing-Con,Christmas party,真走,步操.......
由大家一開始唔熟對方
到大家宜家一切玩,一切hapi
真係越想越唔捨得1C
越想cry.......
唉,點解宜家先黎H1N1,
搞到要停課ar?!!XD
本身可以有2個禮拜時間一切 ga ma
無la la變到得番1,2日時間
你地千其唔好唔記得我ar
見到我say 個hi 都好ar!!!!!=]