補打5/7/09......
冇咩special,
只係夜晚個陣
陪我個同年表妹係紅館度睇"棒棒堂我的傳其2009"
哈哈,一向唔睇佢地既我竟然可以enjoy 度wo?![But D song唔識唱=(]
12點幾先番到屋企
1點幾先sleep
不過都值得ge!!!!!
今日係我細佬攞成績表既日子
OK la ^_^
之後我ar 媽帶我同細佬去左荃灣廣場
食M記.....
飽 -3-
7:30p.m.番到屋企,食飯
仲有2日炸=7月8日
就可以見番你地la
各位1C既"成員"
今日一大早同爺嫲飲茶
咁當然我細佬都有.....
佢地成日迫我食野
話飽又唔信
真係冇佢地收-3-
之後就去左佢地屋企坐
一樣又係比人迫食野
飽都唔埋,唉
又話咩我過thin
我咁肥...
真係唔知佢地對於''thin''既定義係咩?!
1C ar 1C,掛住你地ar
至衰我Dad又唔比我成日出街la!!!!!
7月8日,麻煩你快D黎ar!!!!
但過左就冇ga la ,唉....