各位1C的同學+FD
今日係我地一切的最後2 days
好唔捨得你地lo!!!!!!!
今日放學之後同娜x2,王倩,圻,晴,天,訐係課室度影相留念
之後去五十嵐食lunch
由於于SIR係度
SO佢又走黎同我地傾=]
食完之後
大家就各散東西LO....
唉....話咁快,This 中一就過左la
多謝各位1C的好同學+FD
比我過左一個咁充實+hapi的中一ar!!!!
其實你地覺得我份人係點ga?
今日雖然派左卷
雖然成績都係ma ma 地
但令我最失望ge
就係冇曬D試後活動
Fashion show,dance performance,fun fun show只是空想
唉,仲要留係屋企
無奈+無聊
成個人冇曬mood
1C,1C,1C,1C.....唔捨得你地AR!!!!!!!
不如我地找幾日一切出黎玩AR?!
記住約埋我AR!!
Tel:64349967
失望,失望,失望,失望,失望....
今日又去左排dance
一開始大家水火不容
但之後大家慢慢又開始一切玩,一切跳
至於跳咩,到時自己睇la!!!!!
今日無la la個孫明楊話可以中學自行停課wo
唔想ar,1C,我唔捨得你ar!!!!