今日去左排Dance
有我,茵,圻,Hannah,王倩,晴+her fd,蕎,朗 ,Alvin,高,諾,Crystal Tong,茄媛
因我地prepare不足
so,好似無排過!HAHA......
不過都係好hapi!!!!!!!!!!!!!
今日同娜x2,圻,茵,婷,蕎,去左深水Po買Dance D 衫
跟住又去左映貼紙相,
好hapi ar!!!!!!!!!!!!!!!!
我好開心可以識到你地ar!
回想之前同你地1C一起過的日子,
雖然我地下年可能會係可風某一角撞到,
但係又唔左同一班,
真係有D唔捨得ar!!!!!!!!!!!!!!!!!
希望唔好停課la!!!!!!!PLZ......................
p.s.如果你地係暑假有活動想約朋友的話,記住約埋我ar!!!!!!!!!!!!!!
大家好!好耐無寫Blog la!
你地好嗎?
你知唔知ar?
我自從升左中學後,
開心左好多(比小學)
那你地呢?
開唔開心?
同我分享la!