今日去左學游水
同我細佬一切
係惠荃度游.....
其實講真 , 游水又唔係真係好好玩既
仲搞度我有D累tim
之後無la la ar 嫲叫我同細佬去食麥記
被迫食左個魚柳包......
掛住你地ar
1C既令仔令女們
掛住掛住掛住掛住掛住掛住........................
今日朝早stay 係屋企做野(of cause係功課果D,我媽要我做既....)
Afternoon個陣就去左填家菜食野
食完之後,就去左歷史博物館同科學館
歷史博物館=又係睇埋D無聊野XD
科學館=我依然都係對個度D野好有興趣...玩左好耐 Haha
夜晚就同我既姑姐佢地食飯.......
咁你地今日又做左D咩野
唔通去左遊行?!!!
今日同茄媛,芷晞+謙係PC Club 度打羽毛球
由2:00打度4:00
因我唔係好似佢地咁係校隊
所以打得冇佢地咁叻
不過不失la!!!!
最好笑既係
謙成日都令度D羽毛球甩毛
Ha Ha.....
好想快D見番1C既各位靚仔靚女們ar(1,21,34除外)=]]]]]]
你地千其千其唔好唔記得我ar!!!!
唔係我會好傷心ga!!!!(通常都係D冇良心既人先會咁做)