今日派左英文卷,中史卷,Maths+Science
唉....成績.....對於我....失敗....
失敗即係輸曬XD
由其輸比茵....
所以我係Science堂引唔住.....
我唔甘心
所以,茵,下次我唔會左輸比你!!!!!
點算ar?今次實考得好差la!!!!
今日係星期日
下午去左九龍灣睇櫃
之後又去玩冒險樂園
玩左$60
Dinner食意粉屋
最後仲去埋朗毫方睇鞋
hehe.......
唉....同1C一切的日子唔多,大家要珍惜時間ar!!!
今日系無野寫
Say 個Hi者!!!
你們今日又做左D咩?
話比我知ar!!
haha....