| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 13 日 星期一  |
| 今天..... |
分類: 未分類 |
今朝一樣係屋企做功課個D
AFTERNOON因我dad識人
所以去左綠楊幼稚園個畢業禮度睇
D小朋友好得意ar
又個特別叻,特別令女
haha
話咁快,我好似畢業左7年lo wo?!
冇咩野寫,完~~
|
2009 年 7 月 12 日 星期日  |
| BBQ -3- |
分類: 未分類 |
估唔到今日咁好天wo?!
所以今日我同我姑姐,姑丈,同年表妹,大伯,大伯娘,堂表哥......
book 左打table tennis
克人憎既就係,because 我個表妹唔識打,
唔想比人串
我地5:00中start,
佢話7:00先黎
算la.....
唔單子咁
佢仲叫埋大伯佢地同佢地一切7:00黎
喂咁邊個leg D野ar?
平時佢地約我地BBQ
我地不知幾準時AR
Crazy or not
好采後尾都比Dad叫DIM左大伯佢地
你地同我評下理AH?/_\
你覺得我姑姐佢地係點既人
照直講,佢地冇Qooza ga!!!! |
2009 年 7 月 10 日 星期五  |
今日lo.....  |
分類: 未分類 |
今日真係係最後一日番學既日子...
ah sir今日講放學既心情同以前講放學既心情原全唔同
以前講放學,有時係好hapi,唔駛上堂ah ma?!
但係宜家話放學,真係唔係幾想lo!
因班主任好人,各位同學又咁nice
所以好唔捨得你地ar.....
之後比按金排左起碼30 mins.,"死"
最後同婷,茵,Qiu去Nan Fung
食野,影貼紙相....OK LA.....
暑假,暑假.....唉.....
無聊,,,,,,又多個唉LA X ) |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 29 | »
|