今朝睇度天狗食日ar!!!!!
feeling好好ar
我都未親眼見過ar
我睇個陣天狗係食左大半ga!!!!
我本身無個D設備ge
但後來有個伯伯借個設備妮
所以可以好clear咁見到天狗食日!!!!
HAHA!!!
冇野食,唔寫la^_^
今日跟教我琴個Miss 一天遊
1"去偷景灣
a)坐低食野....好多野食ar!!!!!
b)周圍行
c)去沙灘玩~D水好dirty ar -3-,不過好好玩!!!!!
玩度大約4:30p.m.
2"去左青衣城
a)去仙蹟岩,Miss 請飲野^_^
b)係公園度行
大約6:30p.m番屋企,好開心ar!!!!!
真係好累ar,唔寫la!
今日ah ma叫我去圖書館借BK做功課
本身我11:00去到
之後原來12:00先open
番屋企la
話比ma知未open
佢要我2:00去
去到都搵唔度個D BK
之後撞到芷晞同瑞妮
我問佢點搵
佢教我
Finally搵到一本la
番屋企lo^_^