|
﹏﹏。My Diary *
|
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
2006 年 2 月 21 日 星期二
LEE個REPORTER係咪SALLY&MOIDY合體?!卡'' 返學,,又係發緊夢=.= 出閘果時冇啦啦有個細路插左係我前面=.=" "DU"1聲,,佢就出左啦=.=之後我SIN好無奈咁"DU",,, 反應遲鈍...=0= 出到去見到施少帥=.=佢個樣好鬼搞笑,,哈,,未訓醒似的,, 同佢傾傾傾,,,傾到入左學校都傾,,之後岩岩傾完就返去1A條隊,,, 交HW,,冇LU,,, M.A.發夢AGAIN,,, CHIN.說話練習=.=嚇死我了,,幸好,,不是叫我出去,,呵' R.E.我很積極答問題喔-V- MATHZ.做做做,,, GEOG.(本是ENG.的)寫寫寫,,=.=答答答,,做做做,,,攰死了,, READING,,又訓話了,,, LUNCH,,,食完飯就落HALL了,, 好正哇-V-好鬼想上去玩,, 不過好KAI的,,所以沒有舉手=V= 好想學喔=3= I.S.笑死我嚕,,MS.蔣成日玩我同SHANDI,,卡卡'' 我同SHANDI都是畫樣衰畫,,卡* 2nd RECESS,,落去買野食,,卡,,俾康智仁打TIM@@ 佢個頭真係好鬼可愛﹏卡卡 MUSIC*正,,唱唱歌,,發發夢,,過了,, MATHZ,,又做,,悶死了,,@.@ 放學,,在G01食食食,,卡 SATURN SATURN IS THE BEST! 有好多野食哇@V@飽飽嚕,, 之後做HW,,,BIG BEN做了我呀爸,,@@ 呀爸好煩喔,,,-3- 被人趕走了,,之後在CANTEEN做HW,,, 6:00就走去M記CONTINUE TO DO THE HW,,, 抄完呀爸本工作紙之後佢就冇利用價值了,,, 點知佢仲係度煩住我=.= 仲要俾2個F.2既誤會我同佢有野=.= 無奈爆囉,,, 之後黎B黎左,,幫我趕走左佢-V- 太好了,,黎B萬歲! 就後在M記門口看見呀屎,,,佢HI我,,我BI佢,,卡* 走LU,,,,,, P.S.1*如果各位人兄看見我在M記和1個很胖的男孩子在1起,,請不要誤會,,佢是我的爸爸喔,,卡''我有心上人的了!!=P P.S.2*今日係好灰既時候諗到D好想講既野,,想知就去我PW篇,,PW係咩?自己估囉,,1係問我,,不過我多數都5會講,,卡'
刊登時間︰2006-02-21 08:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 20 日 星期一
咁咪JE係要下個月SIN買得囉,,,灰/.\ 今天回去的時候看見峰喔=V=和他的女友,,,XDD F.T.P.說什麼東東?好像是說很多家長都說兒女們常用電腦吧... 發夢......ZZZ.. CHIN.作文,,,也在發夢...差D又喊...5知咩事,,, 最後果分中岩岩好作完,,, RECESS,,本想吃飯的,,但沒有時間了,, NEWSPAPER CUTTING,,FINISH DURING THE RECESS TIME@@ ENG.也在發夢,,,作文AGAIN? @0@ 差點兒作不完,,=0= READING,,俾人訓話了,,要看雞腸書?! 訓到我差D趕5切落去練跑..=.= 跑跑跑,,很無奈地,,跑左幾次就完左,,=.=早知去CHOIR好過,,, 聽日LUNCH要聽咩CONCERT,,仲要MUST ATTEND...又冇得練CHOIR囉.. 星期3又要跑學界,,又5練,,點算..?! MATHZ.做做做,,,悶死我了,,, 2nd RECESS,,,食飯,,餓死了-3- 很快地食完,,呵'' 之後落去ORAL,,點解係個MRS.咩咩??!(5記得左佢個名,,-V-) MR.LAU呢?!><5制哇,,,,,, 個MRS.咩咩又講到鬼死咁快,,又5俾我地講中文,,又5俾我地傾計>< 平時上ORAL係就係低B左D(玩D GAME),,但係都好過而家咁丫,, =.=2堂,,悶死左,,,唉唉,,, 上完堂就上返去啦,,汁完野就走嚕,,(WITH尹0&KRISTINA,,) 我地去左OK..食ICE-CREAM,,我請的=V= 之後去左筲箕灣中心BUY袋袋XDD 這是竺竺給我的3日禮物,, 再去TY,,又買了袋袋,,這是KRISTINA的,,-V- 之後買了頸鏈,,尹0的,,太好了-V-我有多2個袋袋用,,又有令令的頸鏈XD 咁快就有3份3日禮物嚕=V= 走時看見施少帥和幾個2D的男孩子,,又被人叫多M了=/\= 本想HEA多陣,,但KRISTINA也要走了,,自己1個,,HEA嘜鬼丫,,, 走LU,,遠遠的看見施少帥和那些男孩子,,沒有叫他們,, 等85等到5耐煩,,最後搭106走,,,=.=
刊登時間︰2006-02-20 06:56 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 19 日 星期日
因為真係冇嘜MOOD打,,今個月發生左好多野,, 2月4返左小丘,,見到好多FD,,仲見到安得尊,,原來佢都係小丘的,, 2月5,,ALEX 3日,, 2月7,,第1日ATHLETICS學界,, 100&200都入到SEMI FINAL,,石穎都係,, 2月8,,P.E.堂,,跳遠EXAM,,開正我果範,,得我1個過3M?!唉,,都5知自己跳嘜..3.05,,,都未試過既,, 2月11,,對呂明才,,輸了,,,唉.. 2月13,,SPORTS DAY(DAY1),,100入FINAL,,預左,,L.J.,,跳3.46都第1,,勁...勁5滿意,, 2月14,,DAY2,,100 FINAL輸了,,,頒獎的時候,,康SIR對我說:下年攞第1!灰,,, 忍不住,,喊了..讓旦看見我的醜態了..謝謝旦的安慰,, INTER CLASS,,本來第3的,,施少帥投訴..要跑AGAIN,,得第4..灰.. INTER HOUSE,,著長FU,,又冇著釘鞋,,趕撚到爆,,仆街地,,第4 AGAIN.. INTER CLUB,,HEAT第1,,BUT ALL得第3,,,都好過冇啦,, 返到屋企,,愈諗愈灰,,我嬴5到佢,,我輸晒,,係咁喊..喊..喊..喊到訓左,, 多謝CHRIS陪住我,,我係咪好傻,,為左個第1喊到.....仲要喊喊下訓左... 俾CHRIS話我似細路TIM...>3< 都多謝峰,,多謝你俾我發洩,,仲搞到你破左介,, NIGHT訓果時又喊,,唉唉,,,喊喊喊....... 最後要多謝康&旦﹏多謝你地鼓勵我不要放棄,, 我會好好的練跑,,不會辜負你們的期望.. 2月15,,去睇佢地打波,,又輸了..是因為我嗎?如果我沒有去的話,,我想他們會嬴的... 2月16,,學界DAY 2(ATHLETICS),,100&200都跑第尾,,哈哈哈... 好叻咁忍到5喊,,4*4,,,我本來打算全都慢的,,但是好像很...怎麼的,, 所以最後都有衝...咁都入到FINAL=.=,,,我是4個中最慢的,,哈哈哈... 我永遠是最慢的,,最屎的,,最廢的,,最...... 跑完就俾MS.IP鬧,,話我留力,,=.=咁都睇得出... FINAL真係5想跑... 我地會嬴咩..個嬴字好似從來都5會係我面前出現,,, 跑完飛的趕了回去練波,,黑到爆,,俾人打到手腳殘廢... 不過好彩入左3球3分,,有點安慰,, 2月17,,練波AGAIN,,又俾SIR鬧了,,為什麼這陣子都會俾SIR鬧的.. 是我在做夢嗎?我想是吧.. 入了7球3分喔,,,也入了很多球的2分,,但代價卻是被雀屎攞個波打,,(不過佢係冇心的..) 2月18,,PARENT'S DAY+BASKETBALL學界,, 我只落了場1會兒,,有1球本來很漂亮的,,可是,,偏偏給我......居然走步..唉,, 嬴了,,又怎樣,,我沒有開心的感覺,,, 在等他的電話,,佢又1次沒有遵守諾言,,, 我自己也不知道我想要的是什麼,,我要的不是嬴,,,,,是什麼? AFTER THAT,,GO TO TAI KOO HAVE LUNCH,, WITH 呀哥﹏冼,,雀屎&HELEN,,冼和HELEN先走,, 我和雀屎吃得飽飽的,,, 走了,,, 回家,,知道成績了,,,灰,,,,,, 俾人鬧了1整天,,3人鬧我1人,,唉,, 下次要考到全級15名內?!有可能嗎,,要是我有MOOD就1定有可能,, 可是我冇MOOD,,,怎辦.. 以後每天都只能開1 HOUR電腦了,,, 要是留校練跑/練波/CHOIR就不能用,,很過分,,, 他們真的當我是讀書機器?!我不想再做小學時的我,, NIGHT又忍5住喊了,,, 唉唉,,,,,,
刊登時間︰2006-02-19 10:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 2 月 3 日 星期五
刊登時間︰2006-02-04 09:39 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
2006 年 1 月 31 日 星期二
HAPI BIRTHDAY TO JAMES﹏哥
刊登時間︰2006-02-01 04:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||