﹏﹏。My Diary *
 
Vicki0316
暱稱: ``VICKI﹏敏.藍=]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容

 

2006 年 2 月 21 日  星期二

 

MORNING,,,睇NEWS REPORT,,,又是謝秀群=V=

LEE個REPORTER係咪SALLY&MOIDY合體?!卡''

返學,,又係發緊夢=.=

出閘果時冇啦啦有個細路插左係我前面=.="

"DU"1聲,,佢就出左啦=.=之後我SIN好無奈咁"DU",,,

反應遲鈍...=0=

出到去見到施少帥=.=佢個樣好鬼搞笑,,哈,,未訓醒似的,,

同佢傾傾傾,,,傾到入左學校都傾,,之後岩岩傾完就返去1A條隊,,,

交HW,,冇LU,,,

M.A.發夢AGAIN,,,

CHIN.說話練習=.=嚇死我了,,幸好,,不是叫我出去,,呵'

R.E.我很積極答問題喔-V-

MATHZ.做做做,,,

GEOG.(本是ENG.的)寫寫寫,,=.=答答答,,做做做,,,攰死了,,

READING,,又訓話了,,,

LUNCH,,,食完飯就落HALL了,,

好正哇-V-好鬼想上去玩,,

不過好KAI的,,所以沒有舉手=V=

好想學喔=3=

I.S.笑死我嚕,,MS.蔣成日玩我同SHANDI,,卡卡''

我同SHANDI都是畫樣衰畫,,卡*

2nd RECESS,,落去買野食,,卡,,俾康智仁打TIM@@

佢個頭真係好鬼可愛﹏卡卡

MUSIC*正,,唱唱歌,,發發夢,,過了,,

MATHZ,,又做,,悶死了,,@.@

放學,,在G01食食食,,卡

SATURN SATURN IS THE BEST!

有好多野食哇@V@飽飽嚕,,

之後做HW,,,BIG BEN做了我呀爸,,@@

呀爸好煩喔,,,-3-

被人趕走了,,之後在CANTEEN做HW,,,

6:00就走去M記CONTINUE TO DO THE HW,,,

抄完呀爸本工作紙之後佢就冇利用價值了,,,

點知佢仲係度煩住我=.=

仲要俾2個F.2既誤會我同佢有野=.=

無奈爆囉,,,

之後黎B黎左,,幫我趕走左佢-V-

太好了,,黎B萬歲!

就後在M記門口看見呀屎,,,佢HI我,,我BI佢,,卡*

走LU,,,,,,

P.S.1*如果各位人兄看見我在M記和1個很胖的男孩子在1起,,請不要誤會,,佢是我的爸爸喔,,卡''我有心上人的了!!=P

P.S.2*今日係好灰既時候諗到D好想講既野,,想知就去我PW篇,,PW係咩?自己估囉,,1係問我,,不過我多數都5會講,,卡'

 

刊登時間︰2006-02-21 08:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

2006 年 2 月 20 日  星期一

 

MUM SAY THAT要過左正月SIN可以買鞋><

咁咪JE係要下個月SIN買得囉,,,灰/.\

今天回去的時候看見峰喔=V=和他的女友,,,XDD

F.T.P.說什麼東東?好像是說很多家長都說兒女們常用電腦吧...

發夢......ZZZ..

CHIN.作文,,,也在發夢...差D又喊...5知咩事,,,

最後果分中岩岩好作完,,,

RECESS,,本想吃飯的,,但沒有時間了,,

NEWSPAPER CUTTING,,FINISH DURING THE RECESS TIME@@

ENG.也在發夢,,,作文AGAIN? @0@

差點兒作不完,,=0=

READING,,俾人訓話了,,要看雞腸書?!

訓到我差D趕5切落去練跑..=.=

跑跑跑,,很無奈地,,跑左幾次就完左,,=.=早知去CHOIR好過,,,

聽日LUNCH要聽咩CONCERT,,仲要MUST ATTEND...又冇得練CHOIR囉..

星期3又要跑學界,,又5練,,點算..?!

MATHZ.做做做,,,悶死我了,,,

2nd RECESS,,,食飯,,餓死了-3-

很快地食完,,呵''

之後落去ORAL,,點解係個MRS.咩咩??!(5記得左佢個名,,-V-)

MR.LAU呢?!><5制哇,,,,,,

個MRS.咩咩又講到鬼死咁快,,又5俾我地講中文,,又5俾我地傾計><

平時上ORAL係就係低B左D(玩D GAME),,但係都好過而家咁丫,,

=.=2堂,,悶死左,,,唉唉,,,

上完堂就上返去啦,,汁完野就走嚕,,(WITH尹0&KRISTINA,,)

我地去左OK..食ICE-CREAM,,我請的=V=

之後去左筲箕灣中心BUY袋袋XDD

這是竺竺給我的3日禮物,,

再去TY,,又買了袋袋,,這是KRISTINA的,,-V-

之後買了頸鏈,,尹0的,,太好了-V-我有多2個袋袋用,,又有令令的頸鏈XD

咁快就有3份3日禮物嚕=V=

走時看見施少帥和幾個2D的男孩子,,又被人叫多M了=/\=

本想HEA多陣,,但KRISTINA也要走了,,自己1個,,HEA嘜鬼丫,,,

走LU,,遠遠的看見施少帥和那些男孩子,,沒有叫他們,,

等85等到5耐煩,,最後搭106走,,,=.=

 

刊登時間︰2006-02-20 06:56 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

2006 年 2 月 19 日  星期日

 

好耐冇打DIARY了,,,我未試過有1日5打的,,除左今個月,,

因為真係冇嘜MOOD打,,今個月發生左好多野,,

2月4返左小丘,,見到好多FD,,仲見到安得尊,,原來佢都係小丘的,,

2月5,,ALEX 3日,,

2月7,,第1日ATHLETICS學界,,

100&200都入到SEMI FINAL,,石穎都係,,

2月8,,P.E.堂,,跳遠EXAM,,開正我果範,,得我1個過3M?!唉,,都5知自己跳嘜..3.05,,,都未試過既,,

2月11,,對呂明才,,輸了,,,唉..

2月13,,SPORTS DAY(DAY1),,100入FINAL,,預左,,L.J.,,跳3.46都第1,,勁...勁5滿意,,

2月14,,DAY2,,100 FINAL輸了,,,頒獎的時候,,康SIR對我說:下年攞第1!灰,,,

忍不住,,喊了..讓旦看見我的醜態了..謝謝旦的安慰,,

INTER CLASS,,本來第3的,,施少帥投訴..要跑AGAIN,,得第4..灰..

INTER HOUSE,,著長FU,,又冇著釘鞋,,趕撚到爆,,仆街地,,第4 AGAIN..

INTER CLUB,,HEAT第1,,BUT ALL得第3,,,都好過冇啦,,

返到屋企,,愈諗愈灰,,我嬴5到佢,,我輸晒,,係咁喊..喊..喊..喊到訓左,,

多謝CHRIS陪住我,,我係咪好傻,,為左個第1喊到.....仲要喊喊下訓左...

俾CHRIS話我似細路TIM...>3<

都多謝峰,,多謝你俾我發洩,,仲搞到你破左介,,

NIGHT訓果時又喊,,唉唉,,,喊喊喊.......

最後要多謝康&旦﹏多謝你地鼓勵我不要放棄,,

我會好好的練跑,,不會辜負你們的期望..

2月15,,去睇佢地打波,,又輸了..是因為我嗎?如果我沒有去的話,,我想他們會嬴的...

2月16,,學界DAY 2(ATHLETICS),,100&200都跑第尾,,哈哈哈...

好叻咁忍到5喊,,4*4,,,我本來打算全都慢的,,但是好像很...怎麼的,,

所以最後都有衝...咁都入到FINAL=.=,,,我是4個中最慢的,,哈哈哈...

我永遠是最慢的,,最屎的,,最廢的,,最......

跑完就俾MS.IP鬧,,話我留力,,=.=咁都睇得出...

FINAL真係5想跑...

我地會嬴咩..個嬴字好似從來都5會係我面前出現,,,

跑完飛的趕了回去練波,,黑到爆,,俾人打到手腳殘廢...

不過好彩入左3球3分,,有點安慰,,

2月17,,練波AGAIN,,又俾SIR鬧了,,為什麼這陣子都會俾SIR鬧的..

是我在做夢嗎?我想是吧..

入了7球3分喔,,,也入了很多球的2分,,但代價卻是被雀屎攞個波打,,(不過佢係冇心的..)

2月18,,PARENT'S DAY+BASKETBALL學界,,

我只落了場1會兒,,有1球本來很漂亮的,,可是,,偏偏給我......居然走步..唉,,

嬴了,,又怎樣,,我沒有開心的感覺,,,

在等他的電話,,佢又1次沒有遵守諾言,,,

我自己也不知道我想要的是什麼,,我要的不是嬴,,,,,是什麼?

AFTER THAT,,GO TO TAI KOO HAVE LUNCH,,

WITH 呀哥﹏冼,,雀屎&HELEN,,冼和HELEN先走,,

我和雀屎吃得飽飽的,,,

走了,,,

回家,,知道成績了,,,灰,,,,,,

俾人鬧了1整天,,3人鬧我1人,,唉,,

下次要考到全級15名內?!有可能嗎,,要是我有MOOD就1定有可能,,

可是我冇MOOD,,,怎辦..

以後每天都只能開1 HOUR電腦了,,,

要是留校練跑/練波/CHOIR就不能用,,很過分,,,

他們真的當我是讀書機器?!我不想再做小學時的我,,

NIGHT又忍5住喊了,,,

唉唉,,,,,,

 

刊登時間︰2006-02-19 10:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

2006 年 2 月 3 日  星期五

 

5想打DIARY...

 

刊登時間︰2006-02-04 09:39 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

2006 年 1 月 31 日  星期二

 

返出黎HK囉﹏=V=

HAPI BIRTHDAY TO JAMES﹏哥 20歲啦﹏大個仔啦﹏呵"

 

刊登時間︰2006-02-01 04:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]