﹏﹏。My Diary *
 
Vicki0316
暱稱: ``VICKI﹏敏.藍=]
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容

 

2006 年 1 月 30 日  星期一

 

晏就表哥表姐&呀哥佢地返晒HK啦>/\<悶爆哇﹏

NIGHT去左E媽度打牌,,,係咁輸,,勁冇MOOD,,又係咁諗住佢,,5知點解我見到杰佬表哥就諗起佢,,

杰佬表哥仲要係我對面WO,,,搞到,,唉,,,要碰又5記得碰,,,自摸都打埋出去=.=杰佬表哥同埋2個表姐就係咁問我野,,又引我笑,,但係5知點解我就係笑5出,,,

杰佬表哥又成日係度望住我,,5知係咪因為我個樣好灰呢,,,不過我都好多謝佢既,,佢咁辛苦,,又講LEE樣又講果樣,,都係想我開心D JE,,, 佢話:點解你好似愈大愈醜樣既,,,5夠細個果時令,,, 我:=.=(無言..)心諗:係人都知你講假架啦﹏我返到去佢地個個都話我大個左,,成熟左,,令女左,,=.=(不過係就係比細個令,,不過5算係令女,,,係我細個樣衰JE)佢咁講係1定冇可能會令到我笑,,,

跟住我打到眼訓咪"打喊路"囉﹏趴左係張枱度﹏佢又問我咩事,,,=.=我咪話冇事囉,,,

之後佢又係度講埋D好似好好笑既野,,我都係笑5出,,佢同埋2個表姐就係度笑=.=我就好無奈咁望住佢地,,杰佬表哥又講:你做咩5笑呀.. 我:好笑咩... 佢:笑下啦﹏你個樣咁認真做咩,, 我好想同佢講:我次次打牌都WIN,,今次係咁輸,,點5認真?! 不過我都係冇講野,,,

單表姐就係咁食糊,,,之後我地3個都話佢勁啦,,,佢就話:情埸失意,,賭場得意,,,次次都係咁講,,,我好想同佢講,,,你同文哥都就黎結婚啦﹏只不過係鬧下交JE﹏咁都叫失意?!咁我叫咩...我夠失意LOW,,,仲係超失意TIM呀,,,又5見我賭場得意...

單表姐就快要結婚,,恩表姐又有BF啦﹏我就問杰佬表哥佢有冇女啦﹏佢之前又話有﹏而家又話冇..=.=都5知係有定冇...不過以佢個咁既質素要搵女EASY到爆,,,

原來佢大我8年架,,之前仲話大我4年,,昆我既>/\<

打到1點就5打啦﹏個個都冇嘜MOOD,,,

單表姐WIN晒,,,我輸左成2舊水,,,唉,,,

D大人又話走,,叫我地5好打,,點知我地收晒野,,佢地又5走=.=係度傾傾傾*

杰佬表哥話眼訓就走去訓啦,,佢去訓之前同我講:第日黎打過,,你1定WIN既,,我:=.=我聽日走啦WO,,  佢:哦~咁下年囉﹏

我:嗯﹏(其實我好感激佢既,,,佢咁講都係想我開心d je﹏所以我就俾左個感激既笑容佢啦﹏係我1月30號既第1個,,亦都係唯1 1個笑容)

之後佢就去左訓啦﹏我就悶到爆﹏坐係度訓著左,,,

成2點d大人SIN肯走,,,

返到HOME沖涼﹏2點半就沖完LU,,,ZZZZZZZ

 

刊登時間︰2006-02-01 03:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

2006 年 1 月 29 日  星期日

 

變態的!!8點幾就要人起身拜年>3<

MORNING就去MUM果邊既RELATIVES度"恭喜發財",,,

首先去婆婆度,,,

雯雯出水痘WO,,,5緊要,,,我照抱,,XD

之後去大舅父度...

THEN去E媽度,,,成日俾杰佬表哥串>3<之後我就QOO住佢條頸,,,點知佢冇啦啦嘴落我隻手度...=•=

我第1時間抺返D口水落佢件3度,,,之後佢係度奸笑>/\<好可憐呀我*

最後就係去2舅父度啦,,,YOUKI 5係度,,好鬼悶,,,好掛住YOUKI呀>/\<

AFTERNOON就去DAD果邊D RELATIVES度"恭喜發財"啦,,,

子銳&子健實在太可愛啦=U=,,,(子銳可愛D﹏卡"]])

抱左子銳成個晏就哇﹏卡卡﹏佢死都5肯俾其他人抱=V=

擺明就係樣既問題啦___我最樣衰,,,最冇威脅MA,,,呵*

豪仔返左4川哇>/\< MISS HIM,,,

NIGHT打MARIO,,,12點幾訓,,,

 

刊登時間︰2006-02-01 03:20 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

2006 年 1 月 28 日  星期六

 

返大陸,,,食燒鵝=U=好味"]]

NIGHT去左剪頭髮,,,F**K!佢剪到我個頭好7...死左佢算,,,冇頭見人,,,

11點幾就訓左,,,

 

刊登時間︰2006-02-01 03:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

2006 年 1 月 27 日  星期五

 

10:00返左去打波,,,成日俾SIR串>3<

"跑快D啦,,,田徑隊!" 都5知SIR係咪5倨我係ATHLETIC TEAM,,,HAHA*

之後同呀4去M記,,,1點SIN走,,,

 

5知點解,,,我小學都冇咁易5開心,,冇咁易喊,,,

但係...而家我好容易就5開心,,又好易喊,,,

尋日,,,CARNIA 5理我,,已經搞到我差D喊,,,

今日仲直情喊左出黎,,,唉,,,

 

 

明知你不愛我*但我仍然不能自拔地愛上你,,

 

刊登時間︰2006-01-27 05:58 PM    [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



 

2006 年 1 月 26 日  星期四

 

真係要跑哇>3<

5點半閃,,,卡~同石穎1齊話要學野,,,其實係5想練哇﹏

我地2個去左M記食ICE-CREAM&做HW,,,

TMR有得練波哇=U=

本來TMR都冇諗住練跑架啦~更何況有得練波?!=V=

 

刊登時間︰2006-01-27 05:52 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]