發仔日誌
Victor126699
暱稱: 發仔,發發,發哥
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« May 2015 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
2011-03-20
2011-03-12
2011-03-10
2011-02-24
english day cam~
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 89
今日人氣: 1
累積人氣: 1482
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 22 日  星期五   晴天


好飽呀....!!!!@.@ 作嘔 分類: 未分類

我地今日去左個週會呀.....,雖然個啊SIR講的野好悶,不過我都係老師面前好乖......,不過我同組D人就唔係好乖啦....!!!!(唔多講......),最後大家都一定知道我地一定又會比MISS罵啦....!!!!不過,重有一組差我地N咁多.....,因為我個組有我呀嘛.....!!!!!嘻嘻.....!!(都唔多講.....)

夜晚,我地去食M記,食到我就快死啦~~!!!好啦今日係咁多啦.....!!!bye-bye-bu....!!!

 



2009 年 5 月 21 日  星期四   晴天


死啦....!!!! 驚訝 分類: 未分類

我地今日個女班主任遲左上黎呀....!!!但係D同學又話肚餓喎.....!!!!跟住我好大風險錦係老師未黎就叫佢地食飯呀.....!!!!唔知MISS會唔會罸我嫁.....!!!好驚呀!!!!(跟住唔講.....)

就快放學時,我地個牙SIR,火山爆發,連珠咆發.....!!!一味訓導我地呀,佢好惡呀.....!!!我第一次睇到佢咁惡嫁.....!!!!!雖然唔太多關我事.....,但我在些向牙SIR講聲SORRY呀....!!!!!

好啦,今日係咁多啦....!!!bye-bye-bu!!!!!....



2009 年 5 月 20 日  星期三   晴天


好無奈囉.... 分類: 未分類

我地今被人罸留堂啦...!!!!!好心佢地啦,就快考試啦,到時有大把時間同佢地講野啦........!!!!!唉....!!!好慘呀.....!!!好啦,今日係咁啦...!!!!bye-bye-bu....!!!



2009 年 5 月 19 日  星期二   酷熱


好慘呀.....!!! 傷心 分類: 未分類

今日上堂好悶呀.....!!!(唔講咁多....)

我返左學之後被人捉左去剪頭髮呀...,好慘呀...,個髮型師掂到我個頭好鬼痛呀....,又樣喎.....,好鬼慘呀.....

好啦,今日係咁多先啦....,bye-bye-bu.....!!!T.T!!好慘呀.....



2009 年 5 月 18 日  星期一   酷熱


好火呀..... 忿怒 分類: 未分類

我地今日冇得食飯呀....,明知我成日的精神的食糧係午飯嫁嘛....,我地班點知就嘈到連MISS都要罸我地冇午飯時間喎,佢地真係教而不善...,而且又要被人罸抄喎.....,攪到我冇得食飯....,又慘又火....,我而家好想打人呀....,好啦,今日係咁先啦.....!!!bye-bye-bu!!!!!