| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 4 月 24 日 星期五  |
好好.........  |
分類: 未分類 |
今日,我同肥肥and黃婉塋食野....,都唔錯嫁.......,跟住我地又去左黃婉塋屋住樓下玩左一陣,照左好多相.......,肥肥個blog有一部分的相去CM下啦......,好啦,今日打住咁多先啦.....,88
|
2009 年 4 月 21 日 星期二  |
| 冇野發生的一天 |
分類: 未分類 |
今日同平時一樣....,冇野做,又冇野發生,平反的一天.......,得嫻冇野做..,不過今日有大半班人冇上堂,佢地就好啦!!!佢地有得去音樂會,我都想去...,不過Miss話下次比我去,好Ya....!!!好啦,今日打住咁多先啦.....!!! |
2009 年 4 月 15 日 星期三  |
勁無奈.....  |
分類: 未分類 |
今日,我去左同表姐行街,當然有我家姐啦,去左旺角,不過我只係幫手囉野啦....,超無奈,如果佢唔係話俾果跑程式我,我都唔會去,又唔會搞到落湯雞錦.......,好啦下次再講啦,bey-bey-bu!!!XD |
好慘呀.........  |
分類: 未分類 |
hi,好耐冇打blog啦,因為我以前唔識打字,而家雖然唔係好叻都算識打.......
我今日玩夢之時,突然想玩番跑,但係我down唔番跑,好慘呀............,不過唔緊要,我一定可以玩到跑嫁.......,但係今日冇野做,十分之無悶........,又冇野睇.....,只好打機,如果有邊位好心人可憐下我就教我點down跑啦.......,唔該曬!!!!!! |
2008 年 5 月 10 日 星期六  |
| HEY~不是本人打的!! |
分類: 未分類 |
heyhey~~
大家好...好耐冇見了``
因為我唔惜打字!!
=,="
so..
呢個日誌你禾;-__珊珊[{打的~
砵砵>>.<<
今日,,,';'
好悶哇~
返左學,,
個個,,木咀miss..
'煩9到爆囉~~
頂頂~
哈哈\/
E+係珊珊到"
一齊玩電腦~
佢仲教禾打字!!
YA~
E+惜左DD LU..
可惜我仲係唔識打字~
SO..'拜拜~
BY;--珊珊~
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|