發仔日誌
Victor126699
暱稱: 發仔,發發,發哥
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-03-20
2011-03-12
2011-03-10
2011-02-24
english day cam~
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 89
今日人氣: 0
累積人氣: 1481
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 24 日  星期五   晴天


好好......... 開心 分類: 未分類

今日,我同肥肥and黃婉塋食野....,都唔錯嫁.......,跟住我地又去左黃婉塋屋住樓下玩左一陣,照左好多相.......,肥肥個blog有一部分的相去CM下啦......,好啦,今日打住咁多先啦.....,88



2009 年 4 月 21 日  星期二   晴天


冇野發生的一天 分類: 未分類

今日同平時一樣....,冇野做,又冇野發生,平反的一天.......,得嫻冇野做..,不過今日有大半班人冇上堂,佢地就好啦!!!佢地有得去音樂會,我都想去...,不過Miss話下次比我去,好Ya....!!!好啦,今日打住咁多先啦.....!!!



2009 年 4 月 15 日  星期三   雨天


勁無奈..... 無奈 分類: 未分類

今日,我去左同表姐行街,當然有我家姐啦,去左旺角,不過我只係幫手囉野啦....,超無奈,如果佢唔係話俾果跑程式我,我都唔會去,又唔會搞到落湯雞錦.......,好啦下次再講啦,bey-bey-bu!!!XD



2009 年 4 月 14 日  星期二   微雨


好慘呀......... 傷心 分類: 未分類

hi,好耐冇打blog啦,因為我以前唔識打字,而家雖然唔係好叻都算識打.......

我今日玩夢之時,突然想玩番跑,但係我down唔番跑,好慘呀............,不過唔緊要,我一定可以玩到跑嫁.......,但係今日冇野做,十分之無悶........,又冇野睇.....,只好打機,如果有邊位好心人可憐下我就教我點down跑啦.......,唔該曬!!!!!!



2008 年 5 月 10 日  星期六   晴天


HEY~不是本人打的!! 分類: 未分類

heyhey~~

大家好...好耐冇見了``

因為我唔惜打字!!

=,="

so..

呢個日誌你禾;-__珊珊[{打的~

砵砵>>.<<

今日,,,';'

好悶哇~

返左學,,

個個,,木咀miss..

'煩9到爆囉~~

頂頂~

哈哈\/

E+係珊珊到"

一齊玩電腦~

佢仲教禾打字!!

YA~

E+惜左DD LU..

可惜我仲係唔識打字~

SO..'拜拜~

                                         BY;--珊珊~