發仔日誌
Victor126699
暱稱: 發仔,發發,發哥
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-03-20
2011-03-12
2011-03-10
2011-02-24
english day cam~
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 89
今日人氣: 2
累積人氣: 1485
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 2 日  星期六   晴天


2009/5/2(上) 分類: 未分類

我今日就快出去啦.....,好啦..,一間番黎再講啦....,bye-bye-bu!!



2009 年 5 月 1 日  星期五   晴天


好緊張呀... 愉快 分類: 未分類

我聽日去游水呀...,好緊張呀,不過今日我仍然好悶,冇野做...,雖然今日好短,不過講到呢到先....,聽日再講,bye-bye-bu!!!!



2009 年 4 月 29 日  星期三   晴天


好慘呀...... 傷心 分類: 未分類

我個副眼鏡爛左呀......,So我媽媽用AA膠"痴"住先.....,而且我就快轉新眼鏡啦....,係唔係好開心呢........,嘻嘻......,So,講住咁多先啦.......,bye-bye-bu......!!!!



2009 年 4 月 28 日  星期二   晴天


好驚呀..... 驚訝 分類: 未分類

今日,我地要中文默書呀,BUT我都識大部分.....,我想都有85~90分喎.....,不過我會好努力向95~100分出發嫁.....!!!



2009 年 4 月 27 日  星期一   清涼


冇野發生的一天(2) 分類: 未分類

今日,我地要上PE堂喎....,極唔想上囉,而且又要我地做咩番喎,令我撞親個頭喎,好彩我都有3分,跟住我同肥官談左一陣....,因為佢好唔開心...,談足成堂....,同佢談心事,佢好慘....,被人蝦,而且佢又要扮開心,好啦,唔講啦,bye-bye-bu!!!!!