發仔日誌
Victor126699
暱稱: 發仔,發發,發哥
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-03-20
2011-03-12
2011-03-10
2011-02-24
english day cam~
文章分類
全部 (46)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 46
留言總數: 89
今日人氣: 3
累積人氣: 1489
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 5 月 17 日  星期日   晴天


完左啦...!!! 害羞 分類: 未分類

今日終於完左個大滙操,真係好開心啦,私番到屋企訓左4個鍾頭呀.....,好好訓呀....,我做司議做到傻左啦....,完晒之後,個個都同我講我講得好好喎,包括主禮嘉賓都係呀.....,好開心呀,好啦,今日就咁多先啦.....,bye-bye-bu...!!!!



2009 年 5 月 16 日  星期六   晴天


好緊張呀... 不安 分類: 未分類

我今日係最後綵排啦......,好緊張呀,唔知聽日點算呀.....,好驚呀,冇事ge,一定冇事ge!!努力!!!必勝!!!好啦,今日係咁先啦.....!!!bye-bye-bu!!!



2009 年 5 月 15 日  星期五   晴天


ha...ha... 開心 分類: 未分類

我今日嗌到失聲啦.....!!不過今日係大滙操采排的最後一天,就是但啦!!!......,接全我又要係6:00先可以番屋企呀......!!!因為我係大會的司儀,又要練....,聽日又要練....,努力!!!!!加油!!!!!好啦,係咁先.....!!bye-bye-bu.....!!!



2009 年 5 月 14 日  星期四   晴天


好想打人囉...... 無奈 分類: 未分類

我地班個miss傻左冇啦啦去罸我地喎,冇事呀....,長話唔多講.....,我係到同之前係10/5約左我的人say sorry 因為我係4:00先走得......,我番到洪水橋的可道中學時,已經半死啦.....,又眼瞓又熱,so我接住就番左屋企瞓,真係好唔好意思......!!!好啦,今日就咁多先啦.....,bye-bye-bu!!!!



2009 年 5 月 13 日  星期三   晴天


2009-05-13 忿怒 分類: 未分類

我今日好鬼嬲呀....,因為今日我DAD生日,佢又有新手機,我個陪,又要求,又要冇新年禮物.....,我好唔X佢囉....!!!!好啦....,下次再見.....,BYE-BYE-BU!!