上個星期係陸運初賽
我年年H.J(HIGH JUMP)都係第4。唉,今年都唔例外~~
不過今日決賽我都好開心,,點解??
我今日係三年來陸運會第一銀牌啦,係班際4X100M第2名
嘻,,好開心
本來我地只係第三名架咋,,但係因為人地FOUL左。
嘻,,所以我拎左個銀牌啦,,哈哈^^