我地WIN左1D班,第二次我地打1E我地都WIN埋啊~~點知之後個打班勁野,就係2D啦!!!
點知我地24比16LOSE左呀,但仲有得打季軍戰,打一班廢班"1C"!!!
我地好輕鬆咁26比6WIN左,拎左個季軍咋,好慘呀~~~