Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 2 月 14 日  星期三!



2007-02-14

valeutime's day

      今日雖然同老公冇過1個sweet既情人節"
  不過都好開♥*
         同老公返學*我等老公牙@@yo!!yeah!!
     返到學校,,係咁派朱古力*
 咁大個女,,都係第1次為情人節準備
     謝曉彤果個超正!!士多bear bear 浸朱朱力"
 好想食多粒>00<"又易整又好食!!
      今日同suzuki係到

"大3巴,,觀陰像,,媽母廟,,景致真優美
     最開♥,,咀香園咀香園,,買手信買手信*
  款式至多至好味,,大家高高興興買手信
        去咀香園,,包你1定歡囍"

     maths,,同suzuki去廁所排舞*
 笑屎人,,
    放學*找不到老公呢>/\<"
 諗住等佢,,都吾知去邊等*
     因為吾想情人節咁lonely
 所以留左係學校玩*
     同左chiling,,冰妹,,去鳳1*
個草地超大,,i like it!!!
      枝枝同老豆上我屋企*
   之後去拎朱古力
呵呵,,1盒過-3-
    陪到佢返工*
原來佢都食煙@@"




  
  
       
 
   
   


 P0sted by: 2007-02-14 07:58 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 2 月 13 日  星期二!



2007-02-13

生左粒飛滋>/\<"
   痛痛*
今日睇波,,條友飛鞋
  笑死*條友汁返重要舉起晒命-00-"
冇鍚紙,,去盈盈樓下等佢*
  自己係到玩氹氹轉
超暈,,盈盈黎左都吾知-\/-"
  
  唉*牙君同牙基
    都吾知有冇2個星期*
之前佢地好似我同老公咁
  重以為佢地會好似我地之前咁
好SWEET*
    
     聽日214啦*都吾知點>/\<"

我們究竟是追求愛,,還是追求愛的感覺??
    祝”HAPPY VALENTINE'S DAY*
               TO  ME AND EVERYONE


 P0sted by: 2007-02-13 09:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 2 月 12 日  星期一!



2007-02-12

今日 瑞芬SIR* 冇返
      ||||| 萬歲♥*>333<
去左LIBRARY 睇書*
  
 呵X22 * 枝枝個頭好♥型♥
     有個令仔坐我前面*
 因為佢個潮頭*令我
心動♥3♥
     不禁暗戀佢-\/-V

開始覺得浩文好煩*
    成日打黎=="
冇聽又係咁SD SMS 黎 -/\-"


 P0sted by: 2007-02-12 10:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 2 月 10 日  星期六!



2007-02-10愉快

今日約晒班小同學聚會*
     9條友,,係仙踪岩食野
好多人都變左好多牙*
  特別牙峄,,好令仔*又型仔>333<"
   唉,,比浩文,,,,我吾制牙
呵*係咁同佢玩>333<"
       佢咩左個LV* 都吾親佢,,,*
 而家搵地方食煙真係好難*
      我覺得公園係最好既地方,,,
 but而家又禁煙><"
    牙峄部PS好好玩牙>3333<"
咩而家 機鋪=金魚江=老地方-00-??
    9點幾,,由上水去MK 
4條女去影貼紙*
     拉都真係好可愛!!
  如果佢瘦D1定大把人溝!!!!
     


     


 P0sted by: 2007-02-11 11:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 2 月 9 日  星期五!



2007-02-09

今日同左盈盈*chiling*冰妹*
     整
{   形朱朱力}
 去左盈盈屋企整*
     整到手又係,,腳又係
 1齊睇花c拉*1齊唱歌*
     "MY FAMILY 無聊日子...*>333<"
之後同左老公食野,,,
    真係吾知佢邊句真邊句假
HELP!!!我分5清牙
     好想好想佢咩都第1時間講我知*
但係我似乎,,,,
       佢今日去左人地屋企*
  做咩?玩咩?有邊個?開心?吾開心?
     我咩都吾知,,,我好想知,,好想問*
 問左,,,換到的是答案嚒??


 P0sted by: 2007-02-09 09:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]