| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 2 月 14 日 星期三! |
2007-02-14 
valeutime's day
今日雖然同老公冇過1個sweet既情人節"
不過都好開♥*
同老公返學*我等老公牙@@yo!!yeah!!
返到學校,,係咁派朱古力*
咁大個女,,都係第1次為情人節準備
謝曉彤果個超正!!士多bear bear 浸朱朱力"
好想食多粒>00<"又易整又好食!!
今日同suzuki係到
"大3巴,,觀陰像,,媽母廟,,景致真優美
最開♥,,咀香園咀香園,,買手信買手信*
款式至多至好味,,大家高高興興買手信
去咀香園,,包你1定歡囍"
maths,,同suzuki去廁所排舞*
笑屎人,,
放學*找不到老公呢>/\<"
諗住等佢,,都吾知去邊等*
因為吾想情人節咁lonely
所以留左係學校玩*
同左chiling,,冰妹,,去鳳1*
個草地超大,,i like it!!!
枝枝同老豆上我屋企*
之後去拎朱古力
呵呵,,1盒過-3-
陪到佢返工*
原來佢都食煙@@"
  

|
2007 年 2 月 13 日 星期二! |
2007-02-13 
生左粒飛滋>/\<"
痛痛*
今日睇波,,條友飛鞋
笑死*條友汁返重要舉起晒命-00-"
冇鍚紙,,去盈盈樓下等佢*
自己係到玩氹氹轉
超暈,,盈盈黎左都吾知-\/-"
唉*牙君同牙基
都吾知有冇2個星期*
之前佢地好似我同老公咁
重以為佢地會好似我地之前咁
好SWEET*
聽日214啦*都吾知點>/\<"
我們究竟是追求愛,,還是追求愛的感覺??
祝”HAPPY VALENTINE'S DAY*
TO ME AND EVERYONE
|
2007 年 2 月 12 日 星期一! |
2007-02-12 
今日 瑞芬SIR* 冇返
||||| 萬歲♥*>333<
去左LIBRARY 睇書*
呵X22 * 枝枝個頭好♥型♥
有個令仔坐我前面*
因為佢個潮頭*令我心動♥3♥
不禁暗戀佢-\/-V
開始覺得浩文好煩*
成日打黎=="
冇聽又係咁SD SMS 黎 -/\-"
|
2007 年 2 月 10 日 星期六! |
今日約晒班小同學聚會*
9條友,,係仙踪岩食野
好多人都變左好多牙*
特別牙峄,,好令仔*又型仔>333<"
唉,,比浩文,,,,我吾制牙
呵*係咁同佢玩>333<"
佢咩左個LV* 都吾親佢,,,*
而家搵地方食煙真係好難*
我覺得公園係最好既地方,,,
but而家又禁煙><"
牙峄部PS好好玩牙>3333<"
咩而家 機鋪=金魚江=老地方-00-??
9點幾,,由上水去MK
4條女去影貼紙*
拉都真係好可愛!!
如果佢瘦D1定大把人溝!!!!
  
 
|
2007 年 2 月 9 日 星期五! |
2007-02-09 
今日同左盈盈*chiling*冰妹*
整{ ♥形朱朱力}
去左盈盈屋企整*
整到手又係,,腳又係
1齊睇花c拉*1齊唱歌*
"MY FAMILY 無聊日子...*>333<"
之後同左老公食野,,,
真係吾知佢邊句真邊句假
HELP!!!我分5清牙
好想好想佢咩都第1時間講我知*
但係我似乎,,,,
佢今日去左人地屋企*
做咩?玩咩?有邊個?開心?吾開心?
我咩都吾知,,,我好想知,,好想問*
問左,,,換到的是答案嚒??
« | 62 | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | ... | 87 | »
|