| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 8 月 26 日 星期六! |
2006-08-26 
唉..今日9:00幾就比留下嘈醒><"
11:00幾出發去佐敦!!!
去左我牙婆到打排,,正牙
呵呵,,我食左個10番牙!!!!
打完,,返屋企!!
打完好差累牙
所以係火車到熟睡SlEeP Zzz
我佬豆話要買鞋,,所以同佢去鞋鋪到睇!!!!
睇睇下,,個SalE 了我!!
話我隻錶好令!!
(哈哈,,佢已經係第2個陌生人話我隻錶令令啦)
|
2006 年 8 月 25 日 星期五! |
幸福>33333< 
今日又比留下嘈醒!!頂佢!!!!
之後睇18歲我約定..
話咁快我又到第6集啦!!!!!
onon下line 軒就打比我啦
同佢傾左幾廿個鐘啦!!
傾到我牙媽返黎!!
佢用眼仔比佢屋企我睇...
車,,係電話到又講到好似好大咁
都吾系好大姐><"
唉..我牙媽1返黎就洗我做野
又鬧我>/\<"
食完DINNER,,
(唉,,10點幾成11點先食DINNER!!陰公)
去左玩MSN!!牙DICK aDD 我
佢話ALAN話我生日果日請我食飯/\U/\ V
(ALAN又會毛啦啦咁好死嫁,,不過都好!!益左我)
牙DICK又話佢買生日蛋糕,,Alan果d買禮物比我!!!
YEAH!!!!開心死我啦!!!!好幸福TIM!!!!!!!!
|
2006 年 8 月 24 日 星期四! |
**拎 豬 書 朱 蛛 輸 ]]]] 
今日1大早就比許文軒打電話嘈醒
佢重話想9:00就打比我...煩也!!!!!!!!!
同佢傾傾下..就醒晒啦><""
佢同肥鵬黎左我留下拎答案!!
之後同佢地1齊返學校拎書,,
行行下又落雨
所以就去左270站到避雨
因為就12:00,,佢山門!!
所以沖左返去學校啦!!!
拎完書,,大雨到死><"
同枝枝,,大雄機,,牙靈,,牙成,,牙輝
1齊避雨,,我地坐左係到傾計!!!!
D 雨細左,,我同牙靈諗住搭270
毛啦啦見到曹操!!呵呵,,比我腸左把姐姐
之後,,同左牙靈去M記食野!!
呵呵..比我見到肥鵬溝女!!
牙靈毛啦啦又話想食許留山
食完,,行左陣上水!!
行行下..見到許文軒佢地*
比返份答案我就走嚕..
行行下,,許文軒佢地叫我去關綺慧屋企
我5去,,叫足我差5多半粒鐘!!
呵呵..不過我都係5去>U<"
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 |
|