Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2006 年 11 月 14 日  星期二!



2006-11-14

今日最尾果3堂都冇上,,
      家埋個LUNCH!!超正>\/\/<
 文學本黎要默書+小測
          MISS 冇返/\/\
   我,,GIGI,,冰妹,,TRARY,,KAI子,,牙輝
        1齊玩,,KAI子同牙輝超好笑
   笑到肚痛,,好辛苦

今日同老公傾電話,,
        笑到我停吾到 >田<"

I LOVE U -3-   <<< 而據好關你事!!
                                       快D打日記牙><"

 


SOR牙,,老公
我講下笑嫁咋,,吾好吾開心牙


 P0sted by: 2006-11-14 09:09 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2006 年 11 月 13 日  星期一!



2006-11-13

 今日范SIR剪左髮,,
       好[[`'可愛]]牙
唉,,今日派成績表
       都未試過咁
 老公就好啦,,全班第9
     吾得牙,,我都要ADD OIL!!

LUNCH,,
     雞精毛啦啦上黎望1望我
老豆話佢想識我喎=="
        老豆又吾同佢講清楚><
  最衰都係老豆!!
     冇女扮有女,,拉黎我落水

MATHS,,
     歐家輝吾知係邊到
拎左D人果D學生相黎睇
   F.6果D超XX,,
笑死我同牙芝!!
      我地笑到停吾到,,
 笑到差吾多全班都望住晒
           我地2個係到笑
 廖雅雯畫左OLIVIA個樣,,
完全1d都吾似囉!!!!!
      牙輝話係醜化池美琪
  有d人吾知邊個係OLIVIA
跟住比左張4E 果D學生相佢睇
        呵呵,,見到老公果張相
  老公個樣好似想殺人咁

放學,,得我自己1個走!!
    本黎諗住老公終於吾洗习习毛球
 可以1齊走,,
         點知又要PE>/\<"
   返到屋企,,屋企開口水浸,,
        =口=''

     
   


 P0sted by: 2006-11-13 04:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2006 年 11 月 12 日  星期日!



2006-11-12

對吾住牙,,老公
    成日都要你等,,
今日老公真係
     等..寂寞到夜深
我都知等人會好吾開心
    SOR牙,,><"

 


 P0sted by: 2006-11-12 11:10 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2006 年 11 月 10 日  星期五!



2006-11-10


             
                   老公送比我粒糖糖,, -3-"
        


 P0sted by: 2006-11-10 11:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2006 年 11 月 8 日  星期三!



2006-11-08

今日MISS LUK 冇返
        我同牙芝係到做數
    巧勤力也,,*

中史堂,,超悶!!
   悶得濟,,
拎左個錢包出黎玩,,
      係到摺心心
 
LUNCH,,
     盈盈同男人又要习习毛球
  又要講返去><"

放學,,比人捉左入男廁
       好臭牙>/\<
 同左老豆,,喪柒行
     喪柒講d野笑死我!!

 
老公愈黎愈陪我吾到
          1個星期,,有3日
   放左學之後都要习习毛球
  以前當我自己係屋企嫁時候
我會覺得好自在,,做咩都得
      但係,,而家
  當老公陪吾到我,,
        我自己1個人係屋企
  我會感到超孤獨,,好吾開心
      咩都吾想做,,
   可能我真係吾可以冇左老公
             老公愈黎愈重要
   今日,,我大叫左1聲就係到狂喊
  好內都冇試過咁喊法
以前我真係好難去為左1個人喊
 即使係失戀,,我亦都冇喊過
亦都吾知點解d女仔可以咁易喊得出
       我而家終於明啦,,
  原來愈愛1個人,,就會對佢愈著緊
           即使係小小既1件事,,
    都會好易呷唶,,令到個心好吾舒服
        個心吾舒服,,好自然就會喊
  比所愛既人HURT,,
             係比朋友HURT嫁威力強100倍

6:00    你重未返,,
                   諗住睇下FULL HOUSE
              可以令心情好返D

6:28    睇完FULL HOUSE啦,,
                   心情都好D掛,,
               我諗你都要7:00先返嫁啦
       你係果到1定好開心啦
      吾係點會咁夜都吾返..
  

                  期待下1分鍾,, 你會打黎


 P0sted by: 2006-11-08 04:32 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]