Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2006 年 10 月 7 日  星期六!



2006-10-07

真係愈黎愈中2上范SiR堂
      次次都會好開心!!
 例如: 范SiR的微笑,, 范SiR嫁"得左"
                 同埋佢個 V字手勢
      都係笑死嫁主要原因!!

放學,,
     變態嫁!!
係都要逼人參加1個課外活動
    之前FORM123都冇GE
 得返我,,CHILING同GIGI係咩都冇參加
     之後我地1齊參加左動漫

嗚,,老公陪吾到我過中秋
       聽到老公話要返大陸果陣
真係超吾捨得!!
           
老公,,
         快D返啦!!好掛住你牙!!
" 舉頭望明月,,低頭思老公" 
      
 


 P0sted by: 2006-10-07 12:57 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2006 年 10 月 5 日  星期四!



2006-10-05

今日PE
     又要跑>/\<
又濕晒啦!!
    GAP堂,,超眼訓的也
同牙MAY係到i黎i去
 ECON,,個個都吾知佢UP咩

 放學,,
    唉..老公又要留低啦
 我同冰妹,,chiling
      係到"溫書"
 表面上係溫書,,其實係傾計
    我同chiling溫左1句
又傾幾句..
     我地話溫埋溫去都係第1段
唉,,原來等電話真係好苦
       終於知老公等我電話嫁感受
  老公6點幾7點先放學
  掛死人咩><

 


 P0sted by: 2006-10-05 10:35 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2006 年 10 月 4 日  星期三!



2006-10-04

今日可以訓妟D^^
     同牙媽去左醫院!!
 等左超內牙
     不過都吾係好悶
車,,吾洗復診
 姐係冇得奉旨吾返學啦
我今日返到黎上水
     都12點幾啦
好肚餓,,去左M記食野
    之後,,返到學校12:43
上到去1個字到就lUncH
  
放學,,同左歐家輝行
     哈哈..老公呷唶^^

    


 P0sted by: 2006-10-04 06:21 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2006 年 10 月 1 日  星期日!



2006-10-01

今日好悶牙><
    牙媽返左大陸..
  得返我同佬豆係到
你眼望我眼
         悶到嘔牙..
 今日要同老公偷偷地
   呵呵,,今日出糧..
 好似好多$咁,,
     1多$又想買買買買買
 
6點幾,,同左佬豆出去
                 順便食埋飯    
  佬豆屈我買隻SA /\/\ /\/\I比佢
       不過,,我都吾弱
  屈左佢送個WESTOOD比我
     個WESTOOD平左好多
            590$ 咋!!!!!   
    呵呵,,好抵牙
 SAMMI 換 WESTOOD牙^^

       今日係靜怡生日

                陳靜怡,,生日快樂

 


 P0sted by: 2006-10-01 11:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2006 年 9 月 29 日  星期五!



2006-09-30

今朝早集隊,,
     要升國旗,,唱校歌
   見到范Sir唱
佢係到O晒咀,,又震音咁
       笑到我同牙B!e 咩咁
 
放學果陣,,環校跑
    呵呵,,成身都係貼紙
我覺得4C果個豬豬網好令令
       好彩我係4C姐
 老公比左佢個"軒"比我^^
   我地個班牌勁似"哈佬喂"
           
我做左啦啦隊,,係到勁i
  超好玩喎,,
 車..鮑魚,,alan,,曹操果d
                又話返黎
  唉,,成日都係咁
     
我地Form 4 跑完
      我同chiling都吾想走
 所以去左個hall到玩
         呵呵,,陳e莉返左黎
  佢套PE 3 好核突牙><
    之後6點幾,,同左牙HO果D1齊走

睇睇下笨占,,
     又同左老公出去食飯
 我幫老公出去拎水
        點知係大家樂當失路
  我比自己笑死左^^

         

         


 P0sted by: 2006-09-30 11:35 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]