| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 5 日 星期二! |
2006-09-05 
今日放學去左拎返賣果d書..
白痴,,多人到咩咁
所以同牙靈係留下坐左幾個字!!
呵呵,,有400$幾牙
之後,,同牙靈去左成記食野
牙靈出左去買野食,,
見到2個人..
原來..唉!!
有個人陪都唔想陪我
又n年都冇搵我..算了吧
食完野,,同左牙ling去買鞋
係銀行門口見到軒,,
呵呵,,我比左我賣5出果d書佢袋
哈..佢走又5比返我!!重好5洗我拎
睇完電話人個日記,,好LUV牙
|
2006 年 9 月 4 日 星期一! |
啜啜啜啜啜>3< 
今日同牙MAY 1齊傾計,,
佢又講笑話,,又講鬼姑..
笑話就笑死我..鬼姑又客死我
呵呵,,牙MAY好成功牙/\/\
今日放學,,同左成廿個人食飯
唉,,食完野!!牙ho果d係到煲煙><"
又焗又熱,,所以走人!!
跟住又去左搵2個人,,行左1陣
就返屋企啦!!
又同電話人傾電話,,好開心牙
啜啜啜啜啜啜啜啜..電話人
啜卟啜卟啜卟啜卟>3<
|
2006 年 9 月 2 日 星期六! |
上水粉嶺1日遊* 
今日上水粉嶺1日遊..熱死><"
穫得5粒蚊難
真係多得陪我果個!!
夜晚,,去左百人1朱食飯
之後佬豆買左隻鞋仔,,好差貴牙
600$幾..
呵呵,,有本小姐最中2嫁
))棉花糖 同 龍鬚糖!!
正正正正,,1次過買晒/\/\
佬豆去左睇電話,,
因為我食緊棉花糖嫁關係
我就係門口食啦!!
個Sale哥哥望住我
Sale哥哥:睇你食,,攪到我都好想食tim
E..個棉花糖咩味嫁?????
我:甜味..
Sale哥哥個樣即刻勁無奈
Sale哥哥:咁我諗如果係鹽嫁,,你都吾會食嫁
|
2006 年 9 月 1 日 星期五! |
上學日 
唉..琴晚成3點幾刀訓吾著>/\<"
今朝7點正就比佬豆叫左起身!!
((洗吾洗咁早牙>00<??))
牙靈又吾出現啦!!!!!
好采約埋冰妹1齊返..
有人陪好yeah!!
唉..我覺得我地班好似有好多個圈子咁
呵呵,,我地有42個人!!但係得15個男仔
我地班有個好令女嫁!!好羨慕tim
放學,,同左成班人食野!!
有成12個人../\/\
好衰牙,,牙dick黎果陣!!
佢地要我同牙dick坐><"
攪攪下,,我又吾知做咩夾左係ALAN牙DICK中間
佢地超好笑牙,,攪到我食吾到野
|
2006 年 8 月 31 日 星期四! |
2006-8-31 
今日唔知點解好晏先起身....
如果唔係有個電話打黎..我都唔知訓到幾時
呵呵.....跟住開機整相..
之後呢..我約左梁翠玲....去m記等
但係..我又遲到lo..-3-佢陪我去買校服..
又去左睇鞋仔......呵呵....
跟住又去左m記坐....見到黃展偉同佢條女...
重有陳冠鵬條女......一齊...
今日都幾開心ge..but一諗起聽日就要返學..
唉............感覺上好似個暑假過得好快..
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | »
|