Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2006 年 9 月 13 日  星期三!



2006-09-13

今日miss LUK冇返..萬歲!!!!!!!!!!
      頭果2堂吾洗上,,
 我同牙MAY去左同GIGI姐冰妹
            1齊傾計@@

  放左學之後,,要去禮堂睇野
我去左4E等牙靈,,
      點知佢地班要排對落去
  我扮晒野同佢地1齊排^^
        佢地勁好笑!!
  比牙洪把姐笑死
        去到禮堂,,呵呵!!
老公就系我後面咋
    可以同老公傾計..^3^
嘩,,好大雨牙><"
   成條裙濕晒牙,,1路行1路滴水

睇完老公個日記,,LUV死啦
     老公比老豆罵牙><"
  吾緊要..有老婆錫返!!
        啜卟啜卟啜卟啜卟啜卟..         


 P0sted by: 2006-09-13 07:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2006 年 9 月 12 日  星期二!



冰妹的姐兒難了

  今日好吾抵牙><"
我琴日用左好內時間做嫁剪報
     竟然冇帶喎!!!!
   我琴日重要系吾同老公傾電話!!
突登去做..竟然冇帶
           我吾制牙

放學果陣,,拎姐
    嘩,,冰妹把姐!!超型仔!!
 難晒,,笑死啦!!!!!
         唉,,msn又on吾到
  今次綱都上吾到><"
      同老公傾傾下電話!!
   死肥Lo打黎
           霸住左我個老公><"

    


 P0sted by: 2006-09-12 07:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2006 年 9 月 10 日  星期日!



2006-09-10

今日又同成班人出街街,,
      我同牙靈都有收禮物!!
 不過佢有成10份,,我得2份
 我吾制牙><"
 不過有D人話會遲D送喎
      都吾知系吾系嫁
 其實送吾送都吾緊要啦,,
        開心就得啦!!!!
  我地去左千千食野,,
      食完野,,跟左佢地去左區場
    我地3個女仔,,係到睇佢地打波
睇左差吾多成粒鐘..不過都吾系好悶
       我打比老公,,叫左佢黎
  佢又call左肥LO同牙Bill黎
      佢地又去左打波嚕..!!
打打下Alan又拉隊走人嚕
    唉..成人都係咁嫁><"
*******************
  琴日同佢講左分手,,
我今日見到佢1d感覺都冇喎!
  不過吾知佢又有咩感覺呢>000<??

********************
      
      球上英姿  1            姣軒  

 
                球上英姿2

 


 P0sted by: 2006-09-10 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2006 年 9 月 8 日  星期五!



HAPPY BIrthDAY!!愉快

哈哈..生日!!又大1歲啦^^
    琴夜1到12點,,
 就有4個人同我講"生日快樂"
        好開心牙
 食飯果時,,有成9個去!!
     果到果個老板娘知我生日

所以比左個雪米遲我^^
     放學果時,,成班人同我去左M記慶祝
哈哈..有成11個牙^^
          佢地唱生日歌果陣勁大聲牙
   攪到成個M記D人都望住晒我地!!!!
      同埋重有個M記嫁人話
 我地又5係食M記D野!!
      又話如果重系咁會收左我地個但高
   收你個頭,,今日我生日我大晒^^
          不過今日我見到牙軒好似吾多開心咁!!
      吾知做咩,,我問佢又好似扮冇野咁
     今次生日雖然冇禮物,,
           但係E個係我最開心嫁生日,,多謝你地牙
    


 P0sted by: 2006-09-08 07:02 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2006 年 9 月 6 日  星期三!



2006-09-06

唉,,今日上MATHS眼訓死啦><"
     刀好早訓嫁啦..都5知做咩
 放學果時,,見到2個人
   吾知做咩勁吾想見到果個人
 所以電話人同我講野,,
            我好膚蜆咁答佢..
  其實我只系5想望去佢果邊
      見到果個人!!
         SOR牙..攪到你吾開心
     其實我吾系嬲你,,吾系吾想同你講野嫁
跟住同左牙靈食野,,
         系名都小食見到枝枝佢地
 之後又去左訂場打波..巧開心牙^^
      最攪笑係牙靈果個"哼"
唉..走果時比企鵝捉左傾電話><"


 **██████████████**
 

當一切舊訊息也刪去為何還講下去 
                   
自己也怕面對
     

   唉..想分手!!等我擇個日先!!


 P0sted by: 2006-09-06 07:06 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]