| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 9 月 13 日 星期三! |
2006-09-13 
今日miss LUK冇返..萬歲!!!!!!!!!!
頭果2堂吾洗上,,
我同牙MAY去左同GIGI姐冰妹
1齊傾計@@
放左學之後,,要去禮堂睇野
我去左4E等牙靈,,
點知佢地班要排對落去
我扮晒野同佢地1齊排^^
佢地勁好笑!!
比牙洪把姐笑死
去到禮堂,,呵呵!!
老公就系我後面咋
可以同老公傾計..^3^
嘩,,好大雨牙><"
成條裙濕晒牙,,1路行1路滴水
睇完老公個日記,,LUV死啦
老公比老豆罵牙><"
吾緊要..有老婆錫返!!
啜卟啜卟啜卟啜卟啜卟.. 
|
2006 年 9 月 12 日 星期二! |
冰妹的姐兒難了 
今日好吾抵牙><"
我琴日用左好內時間做嫁剪報
竟然冇帶喎!!!!
我琴日重要系吾同老公傾電話!!
突登去做..竟然冇帶
我吾制牙
放學果陣,,拎姐
嘩,,冰妹把姐!!超型仔!!
難晒,,笑死啦!!!!!
唉,,msn又on吾到
今次綱都上吾到><"
同老公傾傾下電話!!
死肥Lo打黎
霸住左我個老公><"
|
2006 年 9 月 10 日 星期日! |
2006-09-10 
今日又同成班人出街街,,
我同牙靈都有收禮物!!
不過佢有成10份,,我得2份
我吾制牙><"
不過有D人話會遲D送喎
都吾知系吾系嫁
其實送吾送都吾緊要啦,,
開心就得啦!!!!
我地去左千千食野,,
食完野,,跟左佢地去左區場
我地3個女仔,,係到睇佢地打波
睇左差吾多成粒鐘..不過都吾系好悶
我打比老公,,叫左佢黎
佢又call左肥LO同牙Bill黎
佢地又去左打波嚕..!!
打打下Alan又拉隊走人嚕
唉..成人都係咁嫁><"
*******************
琴日同佢講左分手,,
我今日見到佢1d感覺都冇喎!
不過吾知佢又有咩感覺呢>000<??
********************
球上英姿 1 姣軒

球上英姿2
|
2006 年 9 月 8 日 星期五! |
哈哈..生日!!又大1歲啦^^
琴夜1到12點,,
就有4個人同我講"生日快樂"
好開心牙
食飯果時,,有成9個去!!
果到果個老板娘知我生日
所以比左個雪米遲我^^
放學果時,,成班人同我去左M記慶祝
哈哈..有成11個牙^^
佢地唱生日歌果陣勁大聲牙
攪到成個M記D人都望住晒我地!!!!
同埋重有個M記嫁人話
我地又5係食M記D野!!
又話如果重系咁會收左我地個但高
收你個頭,,今日我生日我大晒^^
不過今日我見到牙軒好似吾多開心咁!!
吾知做咩,,我問佢又好似扮冇野咁
今次生日雖然冇禮物,,
但係E個係我最開心嫁生日,,多謝你地牙
|
2006 年 9 月 6 日 星期三! |
2006-09-06 
唉,,今日上MATHS眼訓死啦><"
刀好早訓嫁啦..都5知做咩
放學果時,,見到2個人
吾知做咩勁吾想見到果個人
所以電話人同我講野,,
我好膚蜆咁答佢..
其實我只系5想望去佢果邊
見到果個人!!
SOR牙..攪到你吾開心
其實我吾系嬲你,,吾系吾想同你講野嫁
跟住同左牙靈食野,,
系名都小食見到枝枝佢地
之後又去左訂場打波..巧開心牙^^
最攪笑係牙靈果個"哼"
唉..走果時比企鵝捉左傾電話><"
**██████████████**
當一切舊訊息也刪去為何還講下去
自己也怕面對
唉..想分手!!等我擇個日先!!
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | »
|