| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 12 月 23 日 星期六! |
今日,,
喊完就訓,,訓完再喊過
今日已經喊左吾知幾多次
無論係邊,,眼淚都吾受控制
好采今日屋企成日都係得我
但,,我今天像個啞巴1樣
冇人同我講野..我都冇野同自己講
吐苦水,,,多謝你地肯聽
1聽到你把聲,,眼淚不會受到控制
保習既時候,,係咁喊
保完習,,本黎想約你出黎
好想攬住你黎喊,,
打比你,,冷淡既語氣就打消左
就算我約到你,,攬住你黎喊咁又點,,
你只會嚴我煩,,令你更討厭我
而家既感覺,,就好似我地已經分左手咁
---------------------------------------
*!!可不可有1天,,
對我不要那麼{冷淡},,
----------------------------------------
|
2006 年 12 月 23 日 星期六! |
2006-12-23 
|
2006 年 12 月 23 日 星期六! |
♥自討沒趣♥
作曲:霖 作詞:東 編曲:Eric Chan & Bert Leung
如果任你偷歡 是否會習慣
現在或會慨歎 明知有日退減
為了可繼續 刻意避開悶煩
掌握過某一刻 毋需苦苦去爭
讓你放棄 是循環 還是夢不夠璀璨
然後你拿定了又折返
未到結尾我也盡力捱下去
然而終於完場 怎麼面對
何以我要暗地落淚
待到結尾我卻仍然被婉拒
就算我想將這光景記取
回首不小心將感覺捏碎
如果讓我鬆開 是否有你盛讚
但是後悔太晚 時機過後未會返
舊有的歲月 所有寂寞的夜闌
當中有過不歡 和感觸的被單
讓你放棄沒疑難 橫豎逐漸會心淡
其實我仍舊渴望折返
未到結尾我也盡力捱下去
然而終於完場 怎麼面對
何以我要暗地落淚
待到結尾我卻仍然被揮去
就算我想將這光景記取
回首不小心將感覺捏碎
現已結尾我會暫避且隱退
讓我再三將這光景記取
回顧過去居然討得個沒趣
------------------------------
*!!我畢竟也是個女孩吧,,,
不開♥,,也會{哭}
-----------------------------------
|
2006 年 12 月 21 日 星期四! |
2006-12-21 
琴晚超辛苦也><
3點幾,,起左身打幾廿個噴嚏
今日初賽,,
好囉牙,,吾記得轉牙,,吾制><""
比老公話我成個KAI婆咁
YO!!入左決賽^^
放學,,去籃球練歌
THEN,,睇醫生
7點幾先睇到,,,等左幾廿個鍾
8點先返到HOME
老豆要我E個病人去買飯
重要未換校服,,踢人仔拖
落到去,,隻腳凍死
|
2006 年 12 月 20 日 星期三! |
2006-12-20 
今日羅SIR冇返
有個陳SIR黎代,,,
見到個陳SIR,,我同SUZUKI都有同感
IT IS,,羅SIR好令仔-\/-
個陳SIR超好笑,,,
我地:測邊到?????
SIR:5.1,,5.2
咁我地米打開5.15.2頁囉./\/\
測文字嚒,,-00-
之後測,,
SIR:最後30秒,,
SIR:好啦,,差吾多啦,,夠鐘!!比多10秒你==
比佢笑死,,佢把聲又怪怪地咁
今日上左4堂英文><!!!
頂佢,,死肥LUK
成日都係咁>/\<""
唉,,陷家也病..
明天要睇醫生叔叔>0000<
« | 70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | ... | 87 | »
|