Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2006 年 12 月 11 日  星期一!



2006-12-11

今日曾湧HO`' 係到變魔術
    超好笑,,當我地個個都好留心睇佢果時
 佢話:[[ 最PRO既魔術,,係吾可以留心睇嫁!!]]
     咁大衛高柏非1定好吾PRO啦`'
  咁多個觀眾睇實晒佢..==

  ENG`'
    講張工作紙講堂半
   又吾放小息

文學`'
  唉又吾知合5合格啦,,
     希望合啦,,,

沖完涼之後,,
    塊面又紅又痛><


 P0sted by: 2006-12-11 10:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2006 年 12 月 10 日  星期日!



2006-12-10

今日12點幾囍身,,
    冇晒人既????去左邊
 等到2:00 先食野`'
       餓屎嚒,,>\/\/<
夜晚,,老豆買電話
     換左個巴斯光年-\/-
牙,,好想要百老會
        果隻好大隻既3隻仔牙><!!
   超得意牙!!!


 P0sted by: 2006-12-10 09:14 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2006 年 12 月 9 日  星期六!



*** YOOOO!!

琴日掛住做100問,,
      吾記得打日記TIMMM!!
 昨日1定要記,,
     BECOURSE 昨天...
 DAY 1 
  帶校嬲+PE堂+帶PE3+拎埋校嬲出去食飯+E DAY !!!
 唉,,,

-----------------------------------------------------------
  好啦,,到今日!!
      今日,,佬豆9點重係屋企!!!!
 玩野咩,,總於11:00先黎到
     保完習,,同左柒基食野
 傾左好多野,,同老豆訴心聲/\/\
   等埋枝枝黎到,,就陪左佢地去車站啦!!
      也許老豆講得對,,這是過渡期!!!!
 真係比雞貞o晒咀!!!!!
 [[ 我支持BOND,,不過我中2新感覺,,但我會投MIRCLE]]
                                                         BY:CHICKEN 貞
         由於勁5想返屋企,,
 SO,,撞人!!撞到牙軒
          同佢行,,佢行得超5自然
    最後,,都係老公!!!

     同老公傾電話,,
 毛啦啦勁惡咁既1句,,超想喊
   媽媽返左黎之後,,
  老公超好笑/\/\


 P0sted by: 2006-12-10 12:17 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2006 年 12 月 8 日  星期五!



100問 -\/- V

01. 全名:麈斯詠
02. 花名:穎B,,焚豬令-\/-
03. 鞋號:8-9
04. 高度:UMM,,15幾啦!!不用考究*U*
05. 頭髮顏色:DARKKKKK*
06. 兄弟姊妹:NO 
07. 喜歡洗澡時唱的歌:卡門>\/\/< 信吾信由里
08. 喜歡唱歌:拍錯拖!!
09. 生日:9月88888* 送禮物
10. 星座:女仔,,GIRLLL
11. 用左手或右手:右又優*
12. 鞋子或者是拖鞋:人仔拖,,I LOVEING IT
13. 可口可樂或者百事可樂:COLD 啦COLD 啦*
14. 在一段愛情關係中想要什麼:愛LOVE`'
15. 有沒有試過越軌:冇,, 我咁乖*
16. 有沒有結婚:NOOOOO
17. 現在在聽的歌:霎眼嬌*JANCE
18. 喜愛的香水:冇用喇..==
19. 喜愛的電影:吾知牙,,
20. 喜愛的數字:冇咩特別中2
21. 喜歡的樸克牌遊戲:鑿大DEE*\/* V
22. 喜愛的電台:903,,新城
23. 喜愛的運動:排球,,雨毛球,,TABLE TENNIS
24. 喜愛的地方:HOMEE*
25. 喜愛的食物:朱古力*薯片*零食*壽司*
26. 喜愛的電視節目:天幕下的戀人*\/* I LOVE NIKI
27. 喜愛的卡通:CHIP N DALE
28. 喜歡的個性:開♥,,開朗
29. 喜愛的顏色:PINK,,RED
30. 計劃過生小孩:NOO*
31. 想有幾個小孩 :2個掛,,1個好悶既!!!!有人板睇`'
32. 急不及待要說的話:我愛你,,老公>3333<"
33. 想過結婚:NOOO*
34. 想過未婚生子:NOOO*
35. 有一個男友或女友:YES,,老公BBB
36. 有沒有暗戀別人:明戀老公!!
37. 什麼傷你最深:吾知牙,,吾記得就算啦`'
38. 音樂或電視:NIKI ♥♥
39. 男生或女生:BOYYY
40. 綠色或藍色:GREEN掛..
41. 粉紅或紫色:PINK,,
42. 夏天或冬天:都中2
43. 晚上或白天:白天*
44. 喜歡逛街和到處留連:2樣都LUV!! 雖然冇咩目標,,但係都好LUV
45. 喜歡好笑的東西:OF COURSE
46. 你聽到這時會知道我在:WHAT?? 聽到咩
47. 你去哪一間學校:FKMST
48. 享受自己平時做的事:去玩,,打交,,傾TEL,,COMPUTER
49. 最令你興奮的事:老公-\/-
50. 他們是誰:邊個他們牙????
51. 最笨的人:咪我囉..==
52. 最有善的朋友:男人,,盈盈
53. 最好笑的朋友:CHILING
54. 最矮的朋友:CHILING *U* V
55. 一個朋友可以對你做出的最差的事:吾知牙`'
58. 有了另一半之後還跟別人調情是對的嗎:冇牙><
59. 最後一次因為甚麼事而哭了出來或者令到自己眼淚汪汪:為左老公BBBB
60. 最不明白男生或女生之處:冇深入研究BOY OR GIRL 喇
61. 現在最想做的事:咀啖先>3333<
62. 你覺得人生中不能缺少的東西:ALL OF LOVE♥♥
63. 愛情或者短暫的激情:冇得簡既,,可遇不可求MA*
64. 銀色或者金色:OF COURSE THE GOLD*
65. 鑽石或者珍珠:都中2
66. 日出或者夕陽:日出,,好似浪漫DD*\/*
67. 有沒有去過skinny-dipping:WHAT ==??
68. 會跟熊熊或者其他的娃娃睡:梗有,,
69. 身體有沒有穿洞:鼻哥LONE
70. 現在穿什麼顏色的內褲:吾著-\/-
71. 現在又在聽什麼歌:問完又問==
72. 家裡電話的最後4個數字:0030
74. 最想跟誰一輩子在一起:老公BBB
75. 第一樣對另一性別的人留意的東西:I DON'T KNOW
76. 最能令你開心的事和物:公仔,,
77. 下一次會買的cd:NIKI*JANICE*
78. 有沒有戴眼鏡或者是隱形眼鏡:冇,,我吾係近視妹>\/\/< V
79. 別人給你最好的意見或提意:5豬
80. ??? :WHAT?????
81. 比較喜歡笑片或是恐怖片:OF COURSE 笑>U<!!
82. 比較喜歡見到真人或是在電話上溝通:真PEOPLE
83. 比較喜歡抱抱或是親親:攬住錫,,>3333<
84. 哪一首歌最像你:諗5到住喇 ,,
85. 如果你明天死的話, 你會把所有東西給誰:爸爸媽媽
86. 你有沒有敵人:冇咩,,
87. 最後抱你的人:老公BBB
88. 你會不會選擇做一個有錢和出名的人:係人都想嫁啦啦啦
89. 現在阿爾巴尼亞幾點鐘:我鬼知,,
90. 你這裡現在幾點:7點21
91. 有沒有真的遇過聖誕老公公:有,,成日係D商場到坐既
92. 一樣你覺得漂亮的東西:閃令令果D野,,
93. 最後一次跟心儀的人講話:1年級,,-\/-
94. 有沒有養寵物:NOOO*
95. 最後一個跟妳跳舞的人:冰妹,,PE堂MA
96. 最後一次感到壓力的時候:考試掛**
97. 你是不是醉酒漢:NOOOO*
98. 誰把這寄給你:XANGEEEE
99. 你覺得這個人怎樣? N/A
100. 你想不想別人把這傳回給你:是但啦**


 P0sted by: 2006-12-08 09:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2006 年 12 月 6 日  星期三!



♥♥ 癲 !!!!!!!!!**

今日返學,,好多人牙
   學生會,,比翠麗投訴喇

今日影班相,,
   Q板果時成咋人,,混亂!!!

MATHS,,
    好開心,,
0+3 坐左係我格黎!!!
     超好笑/\/\

放學,,
    打交,,今日打得好勁牙!!!
 我打到仆街,,都係第1次
  又係個各落頭到,,幾個BOY圍住我
 HELP!!!HELP!!!
        老公又吾幫拖><
   打完之後,,我塊面超紅+興
       又同左CHILING去廁所影想^^

嘩,,好內未玩到咁癲啦!!!!

  又打左陣雨毛球,,走人!!

同老公講左共10分鐘電話,,
       有冇10句?????
 老豆1返黎,,吾知做咩超吾開心,,!!


 P0sted by: 2006-12-06 11:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]