Cursor by www.Soup-Faerie.Com

Smiling

WINGB9198
暱稱: ♥穎 B ,,*
性別: 女
國家: 香港
what's the tIme n0w?
let's play a game =]
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-08-10
2008-07-31
2008-07-29
2008-07-27
2008-07-23
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單

  2007 年 2 月 8 日  星期四!



2007-02-08

 今日中史堂同枝枝係到傾m巾*
   好好笑>U<"    
枝枝真係好缺乏呢方面既知識
    佢Bio1定好吾留心*

放學*考試>n<"
   得7分*吾應該比羅芷菱開頭*
佢講埋d吾關事既野,,又勁問問題
     又吾知佢講咩-00-"
 係1樓睇人踢毽*周劍真係好勁

    


 P0sted by: 2007-02-08 10:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 2 月 7 日  星期三!



2007-02-07

呵,,而家發現留書係1件好好嫁事*
      輕好多!!
今日可能因為食左藥*
   上堂好眼訓
lunch,,同枝枝換左個袋
  我咩左佢個 lassmiddle*
 佢咩左我個playboy*
    枝枝咩左,,盡情表現佢嫁女人味^^
食完飯,,又同chiling出去
    去左公園坐*
好正,,好舒服>333<"
   日日係咁就好啦`'
差吾多放學,,入左黎搜書包
   做咩要係我最愛嫁maths搜
係英文堂搜米好囉><"
     之後,,係學校傾下計*
5點幾走人,,,

家姐,,ALAN,,SUZUKI
    HAPPI BIRTHDAY*>333<


 P0sted by: 2007-02-07 09:36 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 2 月 6 日  星期二!



FUCK字揮春

咳咳也>333<"
   把聲沙左,,有時走音
唱k1定超好聽,,,樂壇就係需要我呢把聲!!
     樂壇需要我,,我需要樂壇*y00!!頂真句-v-"

 呵呵,,,我係第1個同我老婆講生日快樂
        happi birthday *>3333<"
 
lunch,,係學校食完*
   同chiling 去翠麗玩千秋!!
RELEX >333<"
   不過條DRESS太重啦><""

  放學,,踢毽*
    羅Sir 踼到我面豬登>...<"
醫藥費.\ /."
      喪柒又表演佢既絕招
"凌空飛起教剪腳"*Y000!!
    買左掛朱豬力食"
 食左4粒,, 班死野食晒=0=""
   之後去睇醫生,,等成粒中-00-"
呵呵,,我係到溫豬*乖女,,抵錫>3333<"
     
  10字路口,,聽到
"大家拎個FUCK字揮春!!就會龍馬精神....*
       KAAAA*


 P0sted by: 2007-02-06 07:31 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 2 月 5 日  星期一!



2007-02-05

自卑,,♥淡


 P0sted by: 2007-02-05 07:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


  2007 年 2 月 3 日  星期六!



2007-02-03

又好似感冒咁啦,,,
     死婆,,成q日感冒>00<"

TODAY IS 家長日*
    等左成粒鐘-00-
約9:20,,10:30先有得見=="
   羅芷菱見左半個鐘
成家係入面喊!!
     呵呵,,周劍牙媽好好笑
 打上堂鐘*
     
     周媽:係米火警??
      周劍:係牙,,你走先*我榜鞋帶
 
周媽:果邊係米石水圍(上水圍) -\/-"
    
   笑到我同牙媽咩咁*
平均分多左10分,,,,>333<"
     開心,,但係都係冇電話-00-"


 P0sted by: 2007-02-03 11:38 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]