| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2007 年 2 月 8 日 星期四! |
2007-02-08 
今日中史堂同枝枝係到傾m巾*
好好笑>U<"
枝枝真係好缺乏呢方面既知識
佢Bio1定好吾留心*
放學*考試>n<"
得7分*吾應該比羅芷菱開頭*
佢講埋d吾關事既野,,又勁問問題
又吾知佢講咩-00-"
係1樓睇人踢毽*周劍真係好勁
|
2007 年 2 月 7 日 星期三! |
2007-02-07 
呵,,而家發現留書係1件好好嫁事*
輕好多!!
今日可能因為食左藥*
上堂好眼訓
lunch,,同枝枝換左個袋
我咩左佢個 lassmiddle*
佢咩左我個playboy*
枝枝咩左,,盡情表現佢嫁女人味^^
食完飯,,又同chiling出去
去左公園坐*
好正,,好舒服>333<"
日日係咁就好啦`'
差吾多放學,,入左黎搜書包
做咩要係我最愛嫁maths搜
係英文堂搜米好囉><"
之後,,係學校傾下計*
5點幾走人,,,
家姐,,ALAN,,SUZUKI
HAPPI BIRTHDAY*>333<
|
2007 年 2 月 6 日 星期二! |
FUCK字揮春 
咳咳也>333<"
把聲沙左,,有時走音
唱k1定超好聽,,,樂壇就係需要我呢把聲!!
樂壇需要我,,我需要樂壇*y00!!頂真句-v-"
呵呵,,,我係第1個同我老婆講生日快樂
happi birthday *>3333<"
lunch,,係學校食完*
同chiling 去翠麗玩千秋!!
RELEX >333<"
不過條DRESS太重啦><""
放學,,踢毽*
羅Sir 踼到我面豬登>...<"
醫藥費.\ /."
喪柒又表演佢既絕招
"凌空飛起教剪腳"*Y000!!
買左掛朱豬力食"
食左4粒,, 班死野食晒=0=""
之後去睇醫生,,等成粒中-00-"
呵呵,,我係到溫豬*乖女,,抵錫>3333<"
10字路口,,聽到
"大家拎個FUCK字揮春!!就會龍馬精神....*
KAAAA*
|
2007 年 2 月 5 日 星期一! |
2007-02-05 
自卑,,♥淡

|
2007 年 2 月 3 日 星期六! |
2007-02-03 
又好似感冒咁啦,,,
死婆,,成q日感冒>00<"
TODAY IS 家長日*
等左成粒鐘-00-
約9:20,,10:30先有得見=="
羅芷菱見左半個鐘
成家係入面喊!!
呵呵,,周劍牙媽好好笑
打上堂鐘*
周媽:係米火警??
周劍:係牙,,你走先*我榜鞋帶
周媽:果邊係米石水圍(上水圍) -\/-"
笑到我同牙媽咩咁*
平均分多左10分,,,,>333<"
開心,,但係都係冇電話-00-"
« | 63 | 64 | 65 | 66 | 67 | 68 | 69 | 70 | 71 | 72 | ... | 87 | »
|