為左小鈍的一句[你d字好花牙]
就變左d字,睇睇下,
不如轉埋個圖=3=
一路改一路轉,
整左好多個語法-3-
你地數唔數到呢xd
我覺得有一個語法幾得意,
所以加埋落去,你地估下我講緊邊個語法*v*
好la,講返今日----------------------------------------------
1月14日-寒冷,,
今朝,9:30比呀媽嘈醒,
什麼!!!9點半啦=.=
我仲較左鬧鐘8點架,
咩事牙><.>< 救命,
so,,又遲到la我-__-
嗚嗚,呢個月已經遲左好多日到la~~
不過我OT時間一定多過遲到的小時,
所以校長吾會話我,kaka=]
返到去,如常收fax,收e-mail,睇EDB,
正牙今日,d fax全部係垃圾-v-
不過e-mail就多左封陳xx學校的貓貓,
格多一陣,佢地學校個小姐打黎-
問我收唔收到封e貓,我話收到,
佢話剛剛再sd多個e-mail過黎,
又問我收到未,當然未la,
把聲幾甜-v-不過吾知係咪老女人la,
都係叫左佢留個名,原來佢姓高=]
格多幾分鐘,收到佢所謂的第二個e-mail,
就打返過去,佢好客氣多謝禾,
我心諗,唔駛咁x張牙=,=
小小意思,之後醒起葉sir叫我今日去拎童軍獎券,
就同kan小姐講,佢就話[咁仲唔收哂fax出去]
即係出得la-v-收完fax-3- ,
入去校長室,,[校長,我出發la]
[呀強牙,你出去邊牙]
[我而家出去湖景邨先,下午再去灣仔拎返d支票...省略〕
[咁牙,你返黎果時幫我買半磅方包呀!]
[哦!] 之後出發la~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
搭輕鐵去美樂站,搵左10分鐘,
心小姐打黎,聽到佢吾多開心,
[你吾開心呀]
[點解你每次都知架-口-]
[吾知呀-.-聽到掛]
[我而家去老公到]
[咁咪好囉,仲咩吾開心牙]
[但佢話屋企有人,吾比我上去]
[咁佢落黎陪你]
[佢考緊試]
[咁你去接佢放學?]
[我都吾知係邊,而且吾好ge]
[下,點解牙,你係佢女朋友bor]
[唉,我樣衰囉-3-,,怕影衰佢,我都吾想佢黎接我放學,佢都樣衰]
[你真係幾自相矛盾xd]
[不嬲架la-v-而家去到西九龍中心...]
[你等陣先,我見到目的地la]
見到黃zx學校,就走入去,
入到去,咦..點解變左青松ge.-.-??
之後出返黎,會吾會係格離呢,
之後有位呀叔走過黎
[你係做咩架]
[我去黃xx學校,吾知係邊ge呢請問]
[哦,1樓牙]
-.-原來青松同黃xx合併的-.-
我而家先知咋,笨得很呢-3-
之後拎左d獎券,好彩吾重ja-3-
見格離間學校...成18xx張,個呀嬸仲話[嘩,乜咁多架,,學校仲話好小]
-v-學校大呀嘛你-3-邊似我,少你10倍,haha(冇講出口xd)
then,,回程lu,,搵返心小姐,,[我見到老公學校ge學生!!]
[咁咪去問佢地lor-v-] [費事la,周圍行算,一陣打比你la]
返到學校門口,熟悉的鈴聲又再響起,,
[我好吾奮氣呀!!] [喂,心小姐,我出街果時打比你la]
[哦...]
食完野,1點45分,,,,,,,
出得發la,今日行程:鳴琴>灣仔>九龍灣>九龍城>旺角>市中心
首先,搭961 ,等左大約10分鐘,
係車度我又聽多次誤撞.撞愛,真係百聽不嚴xd
去到柯布連道,落車,行去灣仔A出口,,拎左支票,
就搭101去九龍城,係咪好似時間過得好慢呢,
已經用左1個半小時la其實@﹏@
上到車,搵個位座定定,kan小姐就打黎,,
[強,,xxxxxx張支票拎返黎,其他照比返九龍灣果邊]
真係煩~_~又凍wor,手震震咁搵,
搵左3分鐘-__- 都差吾多落車,就拿拿林,抽左出黎,
落車,又要經過商場行去利寶度,超遠orz,
10分鐘到,腳軟la> <
好彩的是,齊生今日係度,可以即簽比我-3-
第一定第二次咋,lucky-3-
最後一個目的地,總堂,,
就搭1A去九龍城,九龍城同九龍灣,
如果搭地鐵,就要轉車,
但搭巴士,快之如唔駛轉車,,
雖然只差1個字,但都距離10分鐘車程-3-
死死下行上去閣樓,放低D文件,
上去公關部,,見到陳總,叫佢簽名啦諗住-3-
點知佢話,交比小姐LA,
我又話我要即簽, [得架LA,交比小姐佢會識做架啦]
咁我就比佢,,原來要由佢交比佢佢先肯簽,,
我下次識做架LA XD 又一次笨笨呢>v<
好la,去哂所有地方lu,
睇下隻錶,,5:40分,,
搭小巴返去旺角,,
6點la都,咁就吾返學校,
醒起呀媽每個星期三都吾會煮飯,
就搭60x出市中心食野,,
食完,去左機鋪,
吾知點解今日有心情打頭d4代,
仲傻傻下開左張卡,
但始終係4代,同3代差好遠,,
搞到而家都吾識轉灣orz....
快快手搵人教我牙>v<
Finally ,,返屋企=3=
[完]
後記,,
嘩,,打打下都打左咁多字,痴左線呀我,,
不過而家日記變左周記,真系好對吾住呀,,
之後果幾日應該變到返日記的-3-
不過會好無聊(同今日果d差吾多xd)
吾好見怪喔到時,kakakaaaa
答案:隨機 背景圖片 語法
聽日見^_^
|